quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:49 schreef Saaaaab het volgende:
Zo lelijk heb ik nog nooit iemand zo'n ding zien dragen
Alsof je zo'n ding mooi om je kop kunt doenquote:Op dinsdag 17 november 2009 23:49 schreef Saaaaab het volgende:
Zo lelijk heb ik nog nooit iemand zo'n ding zien dragen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mwoah, wel beter dan op die foto iig.quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:50 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Alsof je zo'n ding mooi om je kop kunt doen
Dat ding is alleen handig om haar kop achterover te trekken terwijl je haar ff lekker in haar dikke kont neemtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JONGENS DRAGEN HET OOK ZO TE ZIEN
ONGELOVELIJK!!!!!!!!!
quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:52 schreef Bomil het volgende:
MY FUCKING EYES!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JONGENS DRAGEN HET OOK ZO TE ZIEN![]()
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:52 schreef Bomil het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JONGENS DRAGEN HET OOK ZO TE ZIEN
![]()
![]()
![]()
![]()
Zeik niet. Als ik op FOK! zit ben ik tenminste van de straat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |