quote:Op woensdag 18 november 2009 21:03 schreef golfer het volgende:
Vanavond:
- Live-verbinding met Venlo over de gemeenteraadsverkiezingen.
- Maurice de Hond reageert op de verkiezingsuitslag.
- Advocaat Wim Anker over de tbs-documentaire 'Longstay'.
- Neuropsycholoog Erik Matser onderzocht het brein van topsporters en -musici.
- CDA-Kamerlid Mirjam Sterk over integratiebrief Van der Laan.
Ja mooi dat 't op wiki staat. Is mijn inzet & moeite voor de mooie OP niet voor niets geweest.quote:Op woensdag 18 november 2009 21:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Staat nu in de OP en op wiki.fok.nl , tnx Arcee.
ook dankwoordje voor jou danquote:Op woensdag 18 november 2009 22:23 schreef AskMe het volgende:
[..]
Ja mooi dat 't op wiki staat. Is mijn inzet & moeite voor de mooie OP niet voor niets geweest.
Dankuquote:Op woensdag 18 november 2009 22:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ook dankwoordje voor jou dan
Kijk wel, maar met weinig verwachtingen.quote:Op woensdag 18 november 2009 22:49 schreef AskMe het volgende:
Anyway 't begint bijna, nog wat laatste verwachtingen...iemand ?
quote:Op woensdag 18 november 2009 23:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
maxima zou zeggen hij was een beetje dom
Hij en zijn zoon allebei draken van mensenquote:Op woensdag 18 november 2009 23:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
GaatDe Hond
weer interessant zitten doen
.
Vergeet Sabine Uitslag niet.quote:
Er zal wel een schakel bij mij los zitten, maar raak er op geen enkele manier van in vorm van opwinding.quote:
wat doet die kwakzalver daar?quote:Op woensdag 18 november 2009 23:54 schreef Rens_Wilders het volgende:
Interessante aflevering. Jammer dat de Hond daar zit.
Yup, klonkquote:Op woensdag 18 november 2009 23:58 schreef Deprater het volgende:
[..]
wat doet die kwakzalver daar?
Geweldig stukje pianospel zeg
Als er iemand een dikke taart op z'n hoofd verdient...quote:Op donderdag 19 november 2009 17:27 schreef starla het volgende:
Marcel van Dam![]()
Des te meer reden om te kijken
Timmertjequote:Op donderdag 19 november 2009 00:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
Morgen Marianne Timmer aan tafel dus.
Geef hem glaasje exotaquote:Op donderdag 19 november 2009 17:27 schreef starla het volgende:
Marcel van Dam![]()
Des te meer reden om te kijken
Ik vind haar erg aantrekkelijk,quote:
flinke laag photoshopquote:Op donderdag 19 november 2009 22:56 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Ik vind haar erg aantrekkelijk,.
[ afbeelding ]
Jammer van haar blessure.
Hij zit er iig ook.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:01 schreef DrDentzz het volgende:
Heeft Henk al een club?
het is iemand die met de juiste visagie er heerlijk uit kan zien, al heeft haar visagiste nu ook een offdayquote:
Ondertussen alles ontkennen, hij zou zo van de pvda kunnen zijn.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:05 schreef DrDentzz het volgende:
Ook sneu voor Jan-Peter. Hij had zichzelf al helemaal president van Europa gerekend.
quote:Op donderdag 19 november 2009 23:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
het is iemand die met de juiste visagie er heerlijk uit kan zien, al heeft haar visagiste nu ook een offday
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |