quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:17 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Tja, ik zou gewoon de drie albums eerst beluisteren en dan kan je zelf je eigen aanraders bepalen
quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:23 schreef Merkie het volgende:
Van het eerste album zou ik The View From The Afternoon, Dancefloor, Fake Tales, Dancing Shoes, You Probably Couldn't, Still Take You Home, Riot Van, Red Light, Mardy Bum, Vampires, When The Sun Goes Down, Ritz en A Certain Romance aanraden.
Voor het tweede album zou ik Brianstorm, Teddy Picker, D Is For Dangerous, Balaclava, Fluorescent Adolescent, Only Ones Who Know, Circus, If You Were There, Beware, The Bad Thing, Old Yellow Bricks en 505 aanraden.
Voor het derde album neig ik naar My Propeller, Crying Lightning, Dangerous Animals, Secret Door, Potion Approaching, Fire And The Thud, Cornerstone, Dance Little Liar, Pretty Visitors en The Jeweller's Hands.
Alles op z'n tijdquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:27 schreef Arn0 het volgende:
En als je klaar bent met de albums & EP'S zijn er nog Terror Pocket en Sandtrap.. Legendarische tracks
Bij Coldplay moet je maar naar een nummer luisteren, dan ken je de hele discografiequote:Op vrijdag 27 november 2009 23:29 schreef blckbb het volgende:
[..]
Alles op z'n tijd
Een band moet ik altijd langzaam maar zeker ontdekken, eerst één album één of twee keer draaien en meestal kom ik er een paar dagen later weer op terug.... beknoptEn dan doe ik de volgende paar
Precies zoals ik the Beatles en Coldplay heb ontdekt
Het klopt wel dat ik het derde album veel meer heb geluisterd, ik vind het gewoon echt beter klinken. Het is minder ruw dan de vorige twee albums en een totaal andere stijl. Het is heerlijk. Maar ik moet echt de eerste twee albums en de EP's daar rond meer beluisteren, je hebt een puntquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:33 schreef Aisumasen het volgende:
En nog steeds niet goed genoeg, aangezien je het 3de album het beste vind!
Meningen verschillenquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:32 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Bij Coldplay moet je maar naar een nummer luisteren, dan ken je de hele discografiesorry
Nee maar, ik begrijp je, ik heb ook niet alles van ze in 1 dag beluisterd.
Vergeet je niet 1 track ?quote:Voor het tweede album zou ik Brianstorm, Teddy Picker, D Is For Dangerous, Balaclava, Fluorescent Adolescent, Only Ones Who Know, Circus, If You Were There, Beware, The Bad Thing, Old Yellow Bricks en 505 aanraden.
[ Bericht 1% gewijzigd door Merkie op 27-11-2009 23:57 ]quote:
Volgens mij kondigde hij het nummer zelfs een tijd lang aan als "Dangerous Animal" in het live-intro, wat trouwens heel stoer klonkquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:27 schreef Merkie het volgende:
Zijn er overigens meer mensen die zich kunnen ergeren aan het feit dat in Dangerous Animals enkel het woord "animal" voorkomt en niet het meervoud zoals in de titel? Ik in ieder geval wel.
Zijn ze al geweest?quote:Op zaterdag 28 november 2009 01:29 schreef Arn0 het volgende:
Morgen is het trouwens de Radio BBC 2 sessie ergens tussen 4 en 7 uur Nederlandse tijd, moest iemand het vergeten zijn. Hier is de officiële stream.
Nee, aankomend uur. Ik krijg het gevoel dat het vooraf opgenomen sessies zijn, dus het zou ook zomaar een herhaling van de BBC-sessie van vorige week kunnen zijn.quote:
Alex en Jamie zijn er blijkbaar iig.quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:04 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Nee, aankomend uur. Ik krijg het gevoel dat het vooraf opgenomen sessies zijn, dus het zou ook zomaar een herhaling van de BBC-sessie van vorige week kunnen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |