Dat, en de eerste zin: "We're in Amsterdam and er... well yeah, you know? Everyone's a bit reduced today."quote:Op woensdag 18 november 2009 00:55 schreef Merkie het volgende:
Het leukste van dat interview vind ik dat Alex het over Scummy Man heeft i.p.v. over When The Sun Goes Down.
Heb geen zin om in het midden van een interview in te pikken, zal vast wel online verschijnen?quote:Op woensdag 18 november 2009 19:16 schreef MilanILF het volgende:
http://www.bbc.co.uk/iplayer/console/6music/
Matt en Nick nu. nog een kwartiertje bezig.
Als je nog niets van ze hebt, is dat toch een enorm mooie collectie?quote:
Die hele lijst is gewoon raar. Niet helemaal dan, maar zoals kings of leon met use somebody? Dead weather met Hang from the heavens? Vreemde keuzesquote:Op woensdag 18 november 2009 12:31 schreef Aisumasen het volgende:
Je kunt stemmen op Arctic Monkeys voor 3VOOR12 Song van het Jaar: http://stem.omroep.nl/VPRO/2009/134-song-van-het-jaar-2009
Helaas dan weer niet op de échte song van het jaar.
Ja, voor een stuk hogere prijs dan dat je het los verzamelt.quote:Op woensdag 18 november 2009 20:03 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Als je nog niets van ze hebt, is dat toch een enorm mooie collectie?
Hoezo is dat raar? Die lijst is puur voor de grote massa, en de grote massa vindt Use Somebody 'goed'quote:Op woensdag 18 november 2009 20:05 schreef portie het volgende:
[..]
Die hele lijst is gewoon raar. Niet helemaal dan, maar zoals kings of leon met use somebody? Dead weather met Hang from the heavens? Vreemde keuzes
Maar het bespaart je wel een hoop gedoe..quote:Op woensdag 18 november 2009 20:13 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Ja, voor een stuk hogere prijs dan dat je het los verzamelt.
Ik ga het ook niet kopen, ik gaf maar gewoon de link, je weet maar nooit of er iemand geïnteresseerd is. Maar ja, het heeft wel een charme dat verzamelen. Binnenkort als ik wat geld heb misschien er eens mee beginnen.quote:Op woensdag 18 november 2009 20:37 schreef Aisumasen het volgende:
En dat gedoe is juist de charme van het verzamelen. Daar komt bij dat die paar uitgaven ook weer niet zo veel moeite zijn om aan te klikken en te kopen. 't is maar waar je zo veel geld voor wilt betalen.
Het debuutalbum staat wel op 3 hoorquote:
Weet ik, maar ik vind hem (enigzins 'objectief' gezien) wel een top 20 positie waard.quote:Op woensdag 18 november 2009 22:44 schreef tim. het volgende:
[..]
Het debuutalbum staat wel op 3 hoor. Maar vergeleken met bijvoorbeeld LCD Soundsystem (twee albums in de top 20) is het wel laag.
'We' verdienen het gewoon om 1, 2 én 3 te hebben. Fuck de journalisten!quote:Op woensdag 18 november 2009 22:55 schreef febster het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik vind hem (enigzins 'objectief' gezien) wel een top 20 positie waard.
Hey hey hey, niks tegen journalisten hequote:Op donderdag 19 november 2009 08:11 schreef AMDB het volgende:
[..]
'We' verdienen het gewoon om 1, 2 én 3 te hebben. Fuck de journalisten!
Allemaal tuigquote:Op donderdag 19 november 2009 13:28 schreef febster het volgende:
[..]
Hey hey hey, niks tegen journalisten he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |