Medisch personeel kan er niet veel van meestal.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:26 schreef motorbloempje het volgende:
En maar klagen op al het medisch personeel...
dat jij nou lastig te prikken aderen hebt is niet hun schuld
kan verschillende redenen hebbenquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:32 schreef 08gnoT. het volgende:
motorbloempje, zit jij in de zorg? Heeft dat een bepaalde reden als iemand lastig te prikken is, of zegt dat niks?
Kan jij het beter? Ik denk dat die zusters met z'n 4'en genoeg ervaring hebben met prikken..quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:27 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Medisch personeel kan er niet veel van meestal.
Ja.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:01 schreef Eelcotje84 het volgende:
[..]
Kan jij het beter? Ik denk dat die zusters met z'n 4'en genoeg ervaring hebben met prikken..
Want voor een vaccinatie (Door middel van injectie) moet er bloed worden afgenomenquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:26 schreef Meddo het volgende:
Heb je een griepprik gehad![]()
BIJWERKINGEN
![]()
Mannen: maximaal 5xquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:15 schreef Adelante het volgende:
Ik zit er ook over te denken donor te worden: hoe vaak per jaar moet dat dan eigenlijk?
En nu in nuchtere toestand deze zin even opnieuw formuleren graag?quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:50 schreef r3gi3boy het volgende:
Ik ken de iemand die krijgt hebben gekregen kanker van meerdere keren naalden prikken gek!
Als je blijft stilzitten en stopt met krijsen zal het je nog wel meevallen hoor...quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:27 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Medisch personeel kan er niet veel van meestal.
om eerlijk te zijn heb ik geen idee.(faalquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:17 schreef Yoewie het volgende:
Waarom moet je 1 x in de 3 a 6 maanden bloed prikken?08gnoT, dopy14
Volgens mijn gevoel ben ik vaker opgeroepenquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:17 schreef Luco het volgende:
[..]
Mannen: maximaal 5x
Vrouwen: maximaal 3x
Dit is wel droevig...quote:Op woensdag 18 november 2009 07:35 schreef dopy14 het volgende:
[..]
om eerlijk te zijn heb ik geen idee.(faal) maar toen mijn bloed getest was om te kijken of ik wel helemaal gezond was kreeg ik te horen dat ik maar 1 keer per 6 maanden hoef. Ik zal het de volgende keer eens vragen.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:24 schreef 08gnoT. het volgende:
met 4 zusters in het hokje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |