Whehehe ken dat probleemquote:Op woensdag 18 november 2009 18:11 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb maandag besteld
en guess what...
must.. order.. la rock star...
*slaat op vingers*
ohhhhhhquote:Op woensdag 18 november 2009 18:12 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
Binnenkort in mijn bezit!! Gescored op eBay
quote:Op woensdag 18 november 2009 18:11 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb maandag besteld
en guess what...
must.. order.. la rock star...
*slaat op vingers*
vind ut wel eng, ze wiebelen nu helemaalquote:Op woensdag 18 november 2009 18:09 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Komt goed... alleen iets later.![]()
En sterkte met je migraine.
*knuf*quote:Op woensdag 18 november 2009 18:36 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ohhhhhh![]()
![]()
![]()
![]()
[..]![]()
![]()
[..]
vind ut wel eng, ze wiebelen nu helemaal![]()
ik heb ze morgen pas 2 weken![]()
![]()
ik zit helaas nog steeds met migraine, ik weiger iets in te nemen, elke keer die rotzooi in mijn lijf![]()
dús ga ik nu lekker me bedje al in, kan geen kwaad vroeg naar bedik zal morgen wel weer het nieuwe topic moeten zoeken haha.
Als ze er vanaf knallen, krijg je van mij een nieuw set, dus maak je daar maar geen zorgen over.quote:Op woensdag 18 november 2009 18:36 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ohhhhhh![]()
![]()
![]()
![]()
[..]![]()
![]()
[..]
vind ut wel eng, ze wiebelen nu helemaal![]()
ik heb ze morgen pas 2 weken![]()
![]()
ik zit helaas nog steeds met migraine, ik weiger iets in te nemen, elke keer die rotzooi in mijn lijf![]()
dús ga ik nu lekker me bedje al in, kan geen kwaad vroeg naar bedik zal morgen wel weer het nieuwe topic moeten zoeken haha.
Ik kan uit eigen ervaring vertellen dat China Glaze Millenium (uit de Khrome collectie) errug goed stempelt! Je moet alleen wel snel werken, dus lak erop, GELIJK lak eraf schrapen en GELIJK stempelen, anders pakt ie 'm niet goed. Ik had er vijf nagels met halve stempels voor nodig voor ik dat doorhadquote:Op woensdag 18 november 2009 18:39 schreef MissJ het volgende:
Joehoeoeoe, heb een stempelsetje bij het Kruidvat gescoord![]()
Ze hadden er nog maar 1 en dat is het setje met dat kroontje![]()
Die andere wil ik ook nog, dus ik blijf elke werkdag naar de Kruidvat gaan![]()
Heb nog 0,0 ervaring met stempelen.. dus ben benieuwd.
Wat zijn goede stempellakjes?
quote:Op woensdag 18 november 2009 18:48 schreef Daph_ het volgende:
De winnaar van de topcoat wedstrijd op http://theedgeofsanity.org/ is een naamloze die je voor $ .99 kunt kopen
Senk joe! Ik denk dat ik die Show you Feet lakjes even ga scoren danquote:Op woensdag 18 november 2009 18:47 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik kan uit eigen ervaring vertellen dat China Glaze Millenium (uit de Khrome collectie) errug goed stempelt! Je moet alleen wel snel werken, dus lak erop, GELIJK lak eraf schrapen en GELIJK stempelen, anders pakt ie 'm niet goed. Ik had er vijf nagels met halve stempels voor nodig voor ik dat doorhad
Verder uiteraard de konad lakjes, maar ook de Essence Show your feet lakken schijnen goed te stempelen
zal je altijd zienquote:Op woensdag 18 november 2009 18:48 schreef Daph_ het volgende:
De winnaar van de topcoat wedstrijd op http://theedgeofsanity.org/ is een naamloze die je voor $ .99 kunt kopen
Geweldig toch?quote:
voor alle dames hier 1, prima tochquote:Op woensdag 18 november 2009 19:45 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Geweldig toch?![]()
Ik wil hem wel proberen, alleen jammer dat ze daar een minimum bestelbedrag hebben van $ 25.
1? voor dat geld wil ik er wel 2 of 3 bestellenquote:Op woensdag 18 november 2009 19:45 schreef Mirjam het volgende:
[..]
voor alle dames hier 1, prima toch![]()
Gaaf kleurtje!quote:Op woensdag 18 november 2009 18:12 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
Binnenkort in mijn bezit!! Gescored op eBay
Och, grote fles aceton, ridgefiller, topcoat en manicure dingetjes en dan zit je er zo aan. Ik baal vooral van de extra kosten als je brandbaar materiaal wil laten verzenden, daar valt dus gewoon bijna alles op die site onder.quote:Op woensdag 18 november 2009 19:45 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Geweldig toch?![]()
Ik wil hem wel proberen, alleen jammer dat ze daar een minimum bestelbedrag hebben van $ 25.
2 durf ik ook wel aan iddquote:Op woensdag 18 november 2009 19:52 schreef puntoortje het volgende:
[..]
1? voor dat geld wil ik er wel 2 of 3 bestellen
credit card is dan idd wel weer minderquote:Op woensdag 18 november 2009 19:53 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Och, grote fles aceton, ridgefiller, topcoat en manicure dingetjes en dan zit je er zo aan. Ik baal vooral van de extra kosten als je brandbaar materiaal wil laten verzenden, daar valt dus gewoon bijna alles op die site onder.En je kan alleen met credit card betalen.
Ik ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |