Je hebt absoluut een punt.quote:Op woensdag 18 november 2009 15:59 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het was ook maar een suggestie he? Kan vanaf deze foto's niet erg goed zien eigenlijk.
Ok mooi. Was even bang dat ik je een nageltrauma had aangepraat terwijl je prachtige nagels hebtquote:Op woensdag 18 november 2009 16:05 schreef Loqi het volgende:
Jaen ik vind het ook een fijne suggestie, dus ik ga er op letten
quote:Op woensdag 18 november 2009 16:12 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ok mooi. Was even bang dat ik je een nageltrauma had aangepraat terwijl je prachtige nagels hebt.
Ongekend eigenlijk dat voor slechts $18 zo'n doosje in een dag of zeven van uit het postkantoor in de US naar het vliegveld gebracht wordt langs de douane, in het juiste vliegtuig terecht komt, langs de dames en de heren van de douane in Nederland, naar een hoofdpostkantoor, met de trein of vrachtwagen naar de verdeelpost, in de juiste tas van Pieter Post komt, Pieter Post in zijn rondje aanbelt bij ons en het ook nog afgeeft!quote:
Aww, sterkte dan! En dan mag het zeker, lekker troostspullen bestellenquote:Op woensdag 18 november 2009 14:35 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Wat een schatje. Wel 45 euro zie ik. Maar goed volgende maand mag ik weer los, heb sinds vandaag officieel ldvden m'n loon is eindelijk binnen dus ik heb het verdiend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik heb wel een foto van mn glitturs in het daglicht![]()
nog steeds dus met me mn monsternagels
Ik denk het wel, want dit probleem heb ik nooit gehad met mijn andere topcoat (maar die waren niet sneldrogend)quote:
Dus het moet echt op natte nagellak?quote:Op woensdag 18 november 2009 17:16 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik denk het wel, want dit probleem heb ik nooit gehad met mijn andere topcoat (maar die waren niet sneldrogend)
Nou op de natte nagellak krijg ik dus zo'n randje.. M'n pink had langer gedroogd en dat is de enige nagel waarop ik geen randje hebquote:Op woensdag 18 november 2009 17:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dus het moet echt op natte nagellak?
Hm, vreemd. Ik zou juist zeggen dat het op natte nagellak de water onttrekt, en dus dat droge nagels krimpenquote:Op woensdag 18 november 2009 17:23 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nou op de natte nagellak krijg ik dus zo'n randje.. M'n pink had langer gedroogd en dat is de enige nagel waarop ik geen randje hebAllemaal zijn twee laagjes met Seche Vite en ik weet echt niet wat anders het probleem zou moeten zijn..
Ik heb het nog nooit gehad, het is echt een vaag gezichtquote:Op woensdag 18 november 2009 17:27 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hm, vreemd. Ik zou juist zeggen dat het op natte nagellak de water onttrekt, en dus dat droge nagels krimpen.
quote:Op woensdag 18 november 2009 17:00 schreef Kleintje19 het volgende:
Yay thuis!Komt goed... alleen iets later.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik heb wel een foto van mn glitturs in het daglicht![]()
[ afbeelding ]
nog steeds dus met me mn monsternagels![]()
En sterkte met je migraine.
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
♥Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV♥
Oh! Die laatste, die blauwe...wat is die mooi!quote:Op woensdag 18 november 2009 17:20 schreef L-E-A het volgende:
Mijn Transdesign bestelling is ook binnen! De 12e verstuurd en nu al binnen, gaat steeds sneller!
Dit zit er in:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
It's Poppin' en Sour Apple zijn voor m'n zusje en ze krijgt OMG als sinterklaascadeautje
ik heb maandag besteldquote:Op woensdag 18 november 2009 17:29 schreef Kleintje19 het volgende:
ik wil ook weer transdesign bestellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |