Ow, is dat zo?quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:55 schreef Jian het volgende:
Ik wilde me net opofferen, ..... Annie doet het expres![]()
Nee nee ...ik ben hier te gast... ik zou t te vrijpostig vinden van mezelf, ik zat steeds te twijfelen, doet ie t of doet ie t niet?Hahahahaquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:55 schreef Jian het volgende:
Ik wilde me net opofferen, ..... Annie doet het expres![]()
We zijn hier allemaal te gastquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:57 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nee nee ...ik ben hier te gast... ik zou t te vrijpostig vinden van mezelf, ik zat steeds te twijfelen, doet ie t of doet iet t niet?Hahahaha
Je webcam staat toch wel goed afgesteld?Een groot zwart gat.... nee k zou t niet weten.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:57 schreef hondjes het volgende:
Krijg een groot zwart gat op griep forum..klopt dat...of is er hier op mijn computer iets mis.
Ik wil wel een foto posten, maar dat levert vast een ban opquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:00 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Je webcam staat toch wel goed afgesteld?Een groot zwart gat.... nee k zou t niet weten.
Hebben jullie gewoon een leesbaar topic..quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:00 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Je webcam staat toch wel goed afgesteld?Een groot zwart gat.... nee k zou t niet weten.
As leesbaar as alwaysquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:01 schreef hondjes het volgende:
[..]
Hebben jullie gewoon een leesbaar topic..![]()
Aaaah slechterd...quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:00 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wil wel een foto posten, maar dat levert vast een ban op
vast nietquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:00 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wil wel een foto posten, maar dat levert vast een ban op
Hoi!quote:
Jian is helemaal in de wolken,Ik zou contact zoeken , echt.als je net zo woest bent als je ava ,wil ze je meteen...quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:01 schreef Jian het volgende:
Godsamme NMNS, je zal toch straks met je 67ste met pensioen gaan en zo'n vrouwtje hebben![]()
Ik kan maar niet wennen aan je nieuwe look, ik lijk wel een ventquote:
Zou je denkenquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:04 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Jian is helemaal in de wolken,Ik zou contact zoeken , echt.als je net zo woest bent als je ava ,wil ze je meteen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |