Oh ja, dat is ook stom. Dat je het niet meer hebt.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:44 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh super! En dan nog elke dag een aflevering ook!
Ben je er wel heel snel doorheen zeg![]()
Ook wel jammer dan.
Ja das een beetje stom inderdaad. Maar hij is wel op dvd verkrijgbaar.
Ik heb hem niet meer denk ik...
Omdat je het waard bent!!quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zie het voor me: Hele gangen volgehangen met posters van Doutzen Kroest om leerlingen te lokken
Nooit weg, een portie twijfelquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh ja, dat is ook stom. Dat je het niet meer hebt.
En eigenlijk zijn wij er ook wel uit al wat we gaan doen hoor. Maar dit is leuker voor de twijfel.En tja, moeten wennen aan elke dag een uur met de bus.
*kop weer in zand steekt*
Zeg, hoe was Muse?
Ja en 2 is ook vet alleen daar zit een stom wijf inquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:52 schreef Copycat het volgende:
Woensdag is al de laatste. En woensdag is morgen.
Maar wat een vette serie!
Ik hoop nog even dat na de aflevering van morgen de voice-over zegt dat seizoen twee aanstaande zondag start. Zo niet, dan is daar bol.com.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:56 schreef D. het volgende:
Internetters houden klopjacht op hondenbeul
Hopelijk gooien ze 'm van een brug en zetten ze het filmpje op internet
quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:56 schreef D. het volgende:
Ik ook nietquote:Op dinsdag 17 november 2009 23:07 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
heb het niet aangeklijkt, kon ik niet..
Ik was dit onderwerp al eerder tegengekomen, toen niet gekeken.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:56 schreef D. het volgende:
Ik heb het filmpje ook niet gezienquote:Op dinsdag 17 november 2009 23:07 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
heb het niet aangeklijkt, kon ik niet..
lulquote:
Als er zo iets in het nieuws is ben ik weg, sorry, misschien kop in het zand, maar nee. Maar wat zou ik die zogenaamde dierenliefhebbers eens wat aan doen, dat dan weer welquote:
Toch is het zoquote:
Ja, ik weet het. Eens kijken of hij het leuk zou vinden als ik dat met hem doequote:Op dinsdag 17 november 2009 23:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Heb net gekeken, 't lijkt mij een geval van totaal onvolgroeide hersenschorsen. Daarnaast, ter verzachting (voor zover dat kan), in sommige culturen geven ze nu eenmaal geen ene flikker om een hond of ander beest.
Je weet toch dat ik nooit iets lees maar direct klikquote:
Vermoedelijk niet, maar dat doe je dan ook nietquote:Op dinsdag 17 november 2009 23:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja, ik weet het. Eens kijken of hij het leuk zou vinden als ik dat met hem doe
Ter verzachting: ik gun die lul met dat blauwe truitje een centimeter schuimrubber om op te landenquote:Op dinsdag 17 november 2009 23:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Heb net gekeken, 't lijkt mij een geval van totaal onvolgroeide hersenschorsen. Daarnaast, ter verzachting (voor zover dat kan), in sommige culturen geven ze nu eenmaal geen ene flikker om een hond of ander beest.
Hier schijnt het ook bedtijd te zijnquote:Op dinsdag 17 november 2009 23:17 schreef Chanel5 het volgende:
Ben der weg van.
Nee, bij mij zit geen draadje losquote:Op dinsdag 17 november 2009 23:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vermoedelijk niet, maar dat doe je dan ook niet
Dat denk ik ook wel, maar welke gek gaat het filmenquote:Op dinsdag 17 november 2009 23:24 schreef HiDiHo het volgende:
Maar het filmpje zou wel de hele wereld halen
Trusten waaro dan ookoquote:
Ik weet nog wel iemand die van zijn mentor een camera ter gebruik heeft en bekend wil worden op youtubequote:Op dinsdag 17 november 2009 23:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel, maar welke gek gaat het filmen
Gekken genoegquote:Op dinsdag 17 november 2009 23:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel, maar welke gek gaat het filmen
Wie belt er nou om dit tijdstip?quote:Op woensdag 18 november 2009 00:15 schreef Deisyy het volgende:
Gvd, ben ik net in slaap gevallen, word ik wakker gebeld .... per ongeluk![]()
En nu ben ik weer klaarwakker
Oe wat héérlijk om zó op te gaan in een concert!quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:47 schreef CarOnline het volgende:
[..]
[..]
Oh, fantastisch![]()
Lange versie: Hier onder.
Korte versie: Heb ik niet![]()
![]()
-knip-
Geen idee, bij mij doet Mexicaanse griep het primaquote:Op woensdag 18 november 2009 08:27 schreef hondjes het volgende:
Goedemorgen,
Leuk gehad bij Muse, Caro,![]()
Heidi, hoe komt het dat als ik naar topic MG ga, ik alleen een zwarte bladzijde krijg en onderop staat gereed.
Alle topics gaan goed, behalve MG.
Gek he, ik krijg een zwarte bladzijde...quote:Op woensdag 18 november 2009 08:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Geen idee, bij mij doet Mexicaanse griep het prima
Ook in alle sub-topics?quote:Op woensdag 18 november 2009 08:50 schreef hondjes het volgende:
[..]
Gek he, ik krijg een zwarte bladzijde...
Ja,,en als ik op F5 druk verschijnt het een tel, en wordt weer zwart..quote:Op woensdag 18 november 2009 08:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ook in alle sub-topics?
bv ik heb mexicaanse griep , not nice!!!
OH, dacht dat ik het alleen had,,pffffff zucht ...quote:Op woensdag 18 november 2009 08:59 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgen.
Nou CarO, dat klinkt helemaal geweldig. Leuk verslag en top foto's.![]()
Ik krijg ook zwarte pagina's hondjes.
Hoeveel posts heb jij per page? Dat is pagina 17quote:Op woensdag 18 november 2009 08:54 schreef HiDiHo het volgende:
Ook in alle sub-topics?
bv ik heb mexicaanse griep , not nice!!!
Vaag, heb het zelf op 25 staanquote:Op woensdag 18 november 2009 09:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoeveel posts heb jij per page? Dat is pagina 17.
Goedemorgen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |