Trusten waaro dan ookoquote:
Ik weet nog wel iemand die van zijn mentor een camera ter gebruik heeft en bekend wil worden op youtubequote:Op dinsdag 17 november 2009 23:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel, maar welke gek gaat het filmen
Gekken genoegquote:Op dinsdag 17 november 2009 23:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel, maar welke gek gaat het filmen
Wie belt er nou om dit tijdstip?quote:Op woensdag 18 november 2009 00:15 schreef Deisyy het volgende:
Gvd, ben ik net in slaap gevallen, word ik wakker gebeld .... per ongeluk![]()
En nu ben ik weer klaarwakker
Oe wat héérlijk om zó op te gaan in een concert!quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:47 schreef CarOnline het volgende:
[..]
[..]
Oh, fantastisch![]()
Lange versie: Hier onder.
Korte versie: Heb ik niet![]()
![]()
-knip-
Geen idee, bij mij doet Mexicaanse griep het primaquote:Op woensdag 18 november 2009 08:27 schreef hondjes het volgende:
Goedemorgen,
Leuk gehad bij Muse, Caro,![]()
Heidi, hoe komt het dat als ik naar topic MG ga, ik alleen een zwarte bladzijde krijg en onderop staat gereed.
Alle topics gaan goed, behalve MG.
Gek he, ik krijg een zwarte bladzijde...quote:Op woensdag 18 november 2009 08:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Geen idee, bij mij doet Mexicaanse griep het prima
Ook in alle sub-topics?quote:Op woensdag 18 november 2009 08:50 schreef hondjes het volgende:
[..]
Gek he, ik krijg een zwarte bladzijde...
Ja,,en als ik op F5 druk verschijnt het een tel, en wordt weer zwart..quote:Op woensdag 18 november 2009 08:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ook in alle sub-topics?
bv ik heb mexicaanse griep , not nice!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |