Inderdaad. Tenzij je van over the top kerstmarkten houdt, natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:56 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Niet gaan, tenzij je van prullaria houdt.
Niet ?quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:07 schreef Anne het volgende:
Ik heb eigenlijk nog nooit kerstspullen op een kerstmarkt in Duitsland gezien.
En hier in Nederland hebben we kwaliteitsmateriaalquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:56 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Niet gaan, tenzij je van prullaria houdt.
Nee da's waar maar ze hebben wel allerlei leuke dingenquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:07 schreef Anne het volgende:
Nope! Het gaat voornamelijk om het eten. Zo is mijn ervaring.quote:
quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:01 schreef Timmetjuh. het volgende:
[..]
Vergeet die bij Schloss Moyland niet
http://www.weihnachtsmarkt-moyland.de/
Dit is denk ik zo'n 15 minuutjes rijden bij Kleve vandaan. Naar mijn mening toch wel de mooiste hier in de regio, vooral door de locatie.
Nadelen zijn alleen dat je entree moet betalen en dat het er vaak zo druk is dat het voor kan komen dat je meer dan een half uur moet lopen om van je parkeerplaats tot op de kerstmarkt te komen. Zelfs als de regen met bakken uit de hemel komt vallen..
tnxx had het al gezien dat mn linkje niet juist werktequote:Op dinsdag 17 november 2009 21:35 schreef Rewimo het volgende:
Deze link doet het beter, SuperFoker: http://www.weihnachtsmark(...)ntro-oberhausen.html
Reactie van mij van vorig jaarquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:36 schreef Sjeen het volgende:
Maar inderdaad, echt kerstspullen inslaan zal je niet lukken... Wel lekker slenteren en aan de gluhwein. En niet vergeten een liebesapfel te kopen
quote:Op dinsdag 4 november 2008 07:28 schreef Anne het volgende:
Ik ga trouwens altijd standaard voor de appels.
Whehe en daarna lijkt 't alsof ie lippenstift op heeft.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:40 schreef Sjeen het volgende:
Ik koop 'm altijd stiekem voor mijn vriendje, vind ze zelf niet zo lekker die appels
Die appels heb ik ook geprobeerd, zijn echt niet te vreten gatver.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:38 schreef Anne het volgende:
[..]
Reactie van mij van vorig jaar.
[..]
Oefening baart kunst.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die appels heb ik ook geprobeerd, zijn echt niet te vreten gatver.
Niet omdat het vies is, maar je komt er niet doorheen en het blijft tussen je tanden zitten.
Ook, standaard! Zo ontzettend lekkerquote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:52 schreef Anne het volgende:
Maar de kerstmarkt in Oberhausen bij CentrO is sowieso niet echt een kerstmarkt te noemen.
Dat is gewoon voor 'erbij' en voor de 'leuk'. Maar een volwaardige kerstmarkt is het dan ook weer niet.
Dat vind ik nou van Dusseldorfquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:55 schreef Terpentin07 het volgende:
Ik vind de kerstmarkt in Münster altijd leuk.Het is sowieso een erg leuke stad om te bezoeken.
Dat dus, je gaat er niet heen voor kerstspullen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:07 schreef Anne het volgende:
Vorig jaar geweest met wat collegae en aanhang. Prima vermaakt daarquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:22 schreef dabadbass het volgende:
Ik heb heel goede ervaringen met Dusseldorf, echt gezellig.
Ze hebben er voornamelijk van die houtsnijpoppetjes meuk.quote:Op woensdag 18 november 2009 08:17 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Dat dus, je gaat er niet heen voor kerstspullen.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:32 schreef SuperFoker het volgende:
mijn ervaring is dat Oberhausen wel oke is. Mocht je er toch niks aanvinden kun je altijd de rest van de dag nog zoet zijn in het MEGA winkel centrum centerO ( www.centro.de )
Dat zijn behoorlijk populaire kerstspullen in Duitsland.quote:Op woensdag 18 november 2009 09:01 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Ze hebben er voornamelijk van die houtsnijpoppetjes meuk.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:55 schreef Terpentin07 het volgende:
Ik vind de kerstmarkt in Münster altijd leuk.Het is sowieso een erg leuke stad om te bezoeken.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:32 schreef SuperFoker het volgende:
mijn ervaring is dat Oberhausen wel oke is. Mocht je er toch niks aanvinden kun je altijd de rest van de dag nog zoet zijn in het MEGA winkel centrum centerO ( www.centro.de )
Niet?quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:07 schreef Anne het volgende:
Ik wil naar Munster én Nordhorn maar geen flauw idee of dat laatste iets is maar het is wel lekker dichtbij.quote:Op woensdag 25 november 2009 08:57 schreef Dementor het volgende:
[..]
Jawel joh, gewoon gaan.
Wij gaan waarschijnlijk naar Dortmund en naar Centro.
Ja. En dan vanaf laatste stop Nederland een treinkaartje richting gezellige stad in Duitsland.quote:Op woensdag 25 november 2009 17:38 schreef ivetje het volgende:
Uhm, met die treinkaartjes kan je toch alleen in nederland reizen? Dan lijkt me een duitse kerstmarkt niet echt een optie
Ik ben vorig jaar in Dusseldorf geweest en dat was leuk. Mijn dochter van vijf jaar was ook mee en zou dat lopen waarschijnlijk niet trekken, maar we overnachtten in een hotel en kregen van het hotel een recu waarmee je gedurende je verblijf gratis met het openbaar vervoer kon reizen; dit schijnen vrijwel alle hotels daar te doen. Met de tram dus verschillende kerstmarkten bezochtquote:Op woensdag 25 november 2009 09:05 schreef ivetje het volgende:
Aachen is heel erg gezellig en ik vond daar de sfeer ook heel leuk. Düsseldorf is ook erg leuk, maar dat is wel hel veel lopen omdat er door het centrum heen een aantal kerstmarkten liggen. Oberhausen ben ik nog nooit geweest, maar ik hoor van veel mensen dat het niet zo geweldig is en heel erg druk! Mede doordat er dus een winkelcentrum naast ligt. In Düsseldorf ligt de markt ook gewoon in het centrum en kom je dus ook alle winkels tegen, net zoals in Aachen. Ik zou persoonlijk voor Aachen gaan, is niet al te ver weg en gewoon erg gezellig. Let er wel op dat je niet al te vroeg gaat. De kraampjes gaan meestal pas rond een uur of 11/12 open en daarvoor is er weinig te doen in de stad
Was gisteren even in Nordhorn en daar waren de kraampjes ook al open (geloof dat ie gisteravond officieel geopend werd). Verwacht er niet teveel van overigens, het is maar een kleine winkelstraat en je bent er dus nog wel een keer door.quote:Op woensdag 25 november 2009 09:00 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik wil naar Munster én Nordhorn maar geen flauw idee of dat laatste iets is maar het is wel lekker dichtbij.
Aken lijkt mij ook leuk om met kerst naartoe te gaan. Ik vind het sowieso wel een leuke stad! Alleen een beetje uit de buurtquote:Op donderdag 26 november 2009 16:50 schreef MissSpooky het volgende:
De markt in Aken is echt gezellig.
Dank je ivetje, het wordt Düsseldorf en een andere dag waarschijnlijk Aken.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:57 schreef ivetje het volgende:
Ow, dat wist ik inderdaad niet!! Wij zijn 1 dag gegaan met de trein, dus hebben geen overnachting gehad daar. Düsseldorf is dus ook goed met de trein te bereiken tuinfluiter
Graag gedaanquote:Op zondag 29 november 2009 23:27 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Dank je ivetje, het wordt Düsseldorf en een andere dag waarschijnlijk Aken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |