abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 november 2009 @ 13:29:43 #121
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_74848730
Waar ik van baal:

-Meer mainstream graphics (deel 1 had juist een apart sfeertje door zijn aangepast kleurpalet)
-besturing nog niet optimaal
-soms rare opstart fouten bij opdrachten (moest bij een paar opdrachten nu al uit het spel en er weer in om hem aan de praat te krijgen
-NL versie! !

Wat ik wel heel tof vind is dat de verbinding met AC 1 gemaakt wordt, dat het verhaal eigenlijk pal hierna meteen begint, dat er nu alweer tig verwijzingen zijn en het inventaris van "the truth" wat door Subject 16 is achtergelaten (drie filmpjes bijeengesprokkeld, denk dat ik al het een en ander zie aankomen)

Gisteren van 6 tot half 12 gespeeld met eten en dergelijke tussendoor, maar hooked
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_74848801
quote:
Op donderdag 19 november 2009 13:29 schreef Skull-splitter het volgende:

-NL versie! !

Xbox settings > Locale > USA
quote:
Op donderdag 19 november 2009 13:29 schreef Skull-splitter het volgende:

het inventaris van "the truth" wat door Subject 16 is achtergelaten (drie filmpjes bijeengesprokkeld, denk dat ik al het een en ander zie aankomen)

Wie? Is dit uit deel 1? Kan me er niks van herrineren.
pi_74849276
quote:
Op donderdag 19 november 2009 13:31 schreef -Dries- het volgende:

[..]

[..]

Wie? Is dit uit deel 1? Kan me er niks van herrineren.
Die gast die op het einde van deel 1
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_74849369
quote:
Op donderdag 19 november 2009 13:47 schreef Ezio het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER

Van het verhaal kreeg ik maar snippers mee, omdat er geen subtitles waren en de personages niet altijd goed te verstaan waren. Vraagje: Ik weet dat als je de game in het italiaans speelt dat je dan engelse subs hebt. Zijn die subs er nog steeds als er engels wordt gepraat?
  donderdag 19 november 2009 @ 13:57:15 #125
12888 Skull-splitter
pi_74849586
quote:
Op donderdag 19 november 2009 13:31 schreef -Dries- het volgende:

[..]

dacht het niet, ik moet niet hoeven kutten om een taal te kiezen. Dan maar brak vertaald engels.
  donderdag 19 november 2009 @ 13:57:38 #126
12888 Skull-splitter
pi_74849605
quote:
Op donderdag 19 november 2009 13:47 schreef Ezio het volgende:

[..]

SPOILER
Die hebben we niet in persoon gezien, right? Alleen die tekeningen overal.
pi_74849630
quote:
Op donderdag 19 november 2009 13:50 schreef -Dries- het volgende:

[..]
SPOILER

Van het verhaal kreeg ik maar snippers mee, omdat er geen subtitles waren en de personages niet altijd goed te verstaan waren. Vraagje: Ik weet dat als je de game in het italiaans speelt dat je dan engelse subs hebt. Zijn die subs er nog steeds als er engels wordt gepraat?
Ik heb wel filmpjes gezien waar Ezio gewoon engels sprak en er ook engelse ondertiteling was.

En om je andere vraag te beantwoorden:
SPOILER
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_74849653
quote:
Op donderdag 19 november 2009 13:57 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Die hebben we niet in persoon gezien, right? Alleen die tekeningen overal.
Ja
pi_74849759
quote:
Op donderdag 19 november 2009 13:57 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

dacht het niet, ik moet niet hoeven kutten om een taal te kiezen. Dan maar brak vertaald engels.
hoeven kutten Binnen 5 sec. is et gepiept. Games in het nederlands spelen
pi_74849819
quote:
Op donderdag 19 november 2009 14:01 schreef -Dries- het volgende:

[..]

hoeven kutten Binnen 5 sec. is et gepiept. Games in het nederlands spelen
Mijn systemen staan sowieso altijd op engels ingesteld, dat is veel makkelijker als je op het internet moet opzoeken hoe je iets moet instellen ofzo
pi_74849839
quote:
Op donderdag 19 november 2009 13:58 schreef Ezio het volgende:

[..]

Ik heb wel filmpjes gezien waar Ezio gewoon engels sprak en er ook engelse ondertiteling was.

En om je andere vraag te beantwoorden:
SPOILER
Ja, soms had ik van die dingen gevonden, maar wist nooit wat je ermee kon Btw:
SPOILER
pi_74849970
quote:
Op donderdag 19 november 2009 14:03 schreef -Dries- het volgende:

[..]

Ja, soms had ik van die dingen gevonden, maar wist nooit wat je ermee kon Btw:
SPOILER
SPOILER
  donderdag 19 november 2009 @ 14:09:26 #133
241851 Muchachooo
Kan ook gitaar spelen!
pi_74850030
EDIT: Ezio was weer sneller
Maar doet dat eigenlijk nauwelijks nog.
pi_74850080
quote:
Op donderdag 19 november 2009 14:09 schreef Muchachooo het volgende:
EDIT: Ezio was weer sneller
Ik heb bliksemsnelle reflexen

pi_74850199
quote:
Op donderdag 19 november 2009 14:03 schreef -Dries- het volgende:
SPOILER
SPOILER
Altijd aan het dromen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')