abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74840085
Ik kan niet slapen en ik wil mijn AC2 om de tijd door te komen
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
  donderdag 19 november 2009 @ 06:59:45 #107
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_74840551
quote:
Op woensdag 18 november 2009 23:58 schreef Ezio het volgende:
Ben ik dan de enige die het wel een verbetering vind qua character models
Nee hoor, er zijn meer mensen die er verstand van hebben
quote:
Op woensdag 18 november 2009 22:06 schreef peleetje het volgende:

[..]

Mmm... ik vond (de 20sec die ik heb gezien voordat mijn XBOX de geest gaf) qua graphics ook wel een beetje tegenvallen.
Graphics zijn duidelijk beter dan AC1, en behoorlijk goed in vergelijking met andere nieuwe games. Vraag me af of je wel de goede bril op had in die eerste 20 seconde
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  donderdag 19 november 2009 @ 07:34:07 #108
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_74840690
quote:
Op donderdag 19 november 2009 06:59 schreef Bart het volgende:

[..]

[..]

Graphics zijn duidelijk beter dan AC1, en behoorlijk goed in vergelijking met andere nieuwe games. Vraag me af of je wel de goede bril op had in die eerste 20 seconde
De graphics zijn meer duidelijker dan beter, en juist dat grauwe toontje in "the real world" had iets apart in het vorige deel. Nu ziet het er veel meer mainstream uit, en dat vind ik ergens wel jammer...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_74840924
quote:
Op donderdag 19 november 2009 06:59 schreef Bart het volgende:

[..]

Waarom suggereer je dat er mensen geen verstand van hebben. Als het op mijn post sloeg, ik heb juist gezegd dat de graphics er een stuk op vooruit zijn gegaan. Alleen wat ze ook gedaan hebben met Lucy, ik moest er even aan wennen.

Vergelijk zelf nog even Lucy met deel 1, als je deze vergelijking nog niet gezien had.

Ik mag toch hopen dat je mij niet aanvalt omdat ik Lucy uit het eerste deel wel een kopje koffie zou aanbieden, en Lucy uit deel II zou overslaan.

[ Bericht 11% gewijzigd door D-Industries op 19-11-2009 08:20:06 ]
Altijd aan het dromen...
pi_74842524
Toch een vraagje:

Hoe zijn de steden? In AC1 leek echt ALLES op elkaar. Overal dezelfde gebouwen en kleuren etc.. bah! Hebben de steden nu wat meer variatie? Kan je zegmaar de stad uit je hoofd leren zoals bijv. in een GTA game?
  donderdag 19 november 2009 @ 11:13:44 #111
241851 Muchachooo
Kan ook gitaar spelen!
pi_74844719
quote:
Op donderdag 19 november 2009 09:49 schreef -Dries- het volgende:
Toch een vraagje:

Hoe zijn de steden? In AC1 leek echt ALLES op elkaar. Overal dezelfde gebouwen en kleuren etc.. bah! Hebben de steden nu wat meer variatie? Kan je zegmaar de stad uit je hoofd leren zoals bijv. in een GTA game?
aangezien Ubisoft zegt dat het spel behoorlijk accuraat is, denk ik dat het uit je hoofd leren van de stad ongeveer net zo goed te doen is als het uit je hoofd leren van Venetië, Rome, Florence etc

morgen issie binnen
Maar doet dat eigenlijk nauwelijks nog.
  donderdag 19 november 2009 @ 11:26:49 #112
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_74845087
Hebben mensen hier de White editie en kunnen die misschien wat vertellen over die extra missie? Oftewel, is het het waard of maakt het geen moer uit? Figuurtje interesseert me niet zo heel veel maar gaat me vooral om de missie. En ja, ik weet dat de Black editie veel uitgebreider is maar die is nergens meer te koop
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  donderdag 19 november 2009 @ 11:48:00 #113
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_74845671
quote:
Toch een vraagje:

Is wel gevarieerder, althans Florence wel, verder ben ik nog niet...
quote:
Op donderdag 19 november 2009 08:05 schreef D-Industries het volgende:

[..]

Waarom suggereer je dat er mensen geen verstand van hebben.
Niet te serieus
quote:
Als het op mijn post sloeg, ik heb juist gezegd dat de graphics er een stuk op vooruit zijn gegaan. Alleen wat ze ook gedaan hebben met Lucy, ik moest er even aan wennen.

Vergelijk zelf nog even Lucy met deel 1, als je deze vergelijking nog niet gezien had.

Ik mag toch hopen dat je mij niet aanvalt omdat ik Lucy uit het eerste deel wel een kopje koffie zou aanbieden, en Lucy uit deel II zou overslaan.
Nou, dan neem jij lekker Lucy 1, ik neem Lucy 2 wel
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  donderdag 19 november 2009 @ 12:02:37 #114
137690 Pizzahut
Het Bora Bora Gebergte
pi_74846125
Kan iemand al wat vertellen over de economie in het spel? Werkt dit goed?
Heeft iemand trouwens ook al gebruik gemaakt van UPlay? Werkt dit ook goed?

* Pizzahut kan niet wachten op de PC versie
Disturbed Mind
Het leven: Soms ben je de duif, soms het standbeeld.
pi_74847349
quote:
Toch een vraagje:

Wat

In AC1 had elke stad toch echt wel zijn eigen karakter hoor. Acre was grijs en grauw en kapotgeschoten met een waterig zonnetje, Damascus was vrolijk bruin met veel koopstalletjes en wat hogere gebouwen, en Jerusalem deed me aan de stad uit alladin denken, en was ook iets ruimer qua straten en zanderiger. Ook iets meer vervallen dan Damascus

Ik viel in Damascus ook trouwens vaak guards aan omdat ik het woord ''infidel'' gewoon grappig vind
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_74847409
quote:
Op donderdag 19 november 2009 12:46 schreef Ezio het volgende:

[..]

Wat

In AC1 had elke stad toch echt wel zijn eigen karakter hoor. Acre was grijs en grauw en kapotgeschoten met een waterig zonnetje, Damascus was vrolijk bruin met veel koopstalletjes en wat hogere gebouwen, en jerusalem deed me aan de stad uit alladin denken, en was ook iets ruimer qua straten en zanderiger. Ook iets meer vervallen dan Damascus
Ja, de steden hadden onderling veel verschil, maar op zichzelf staand leken ze echt op elkaar.. Echt ctrl c ctrl v.

Ik heb besloten dat ik AC2 best graag wil. Helaas ben ik net begonnen aan Dragonage; een epische RPG van +- 40 uur Beeetje een onhandige timing dus
pi_74847587
die van mij is gisteren verzonden door Gamehubs, maar ik heb deel 1 nog niet eens uitgespeeld
maar ik kon niet wachten
pi_74847641
quote:
Op donderdag 19 november 2009 12:48 schreef -Dries- het volgende:

[..]

Ja, de steden hadden onderling veel verschil, maar op zichzelf staand leken ze echt op elkaar.. Echt ctrl c ctrl v.

Ik heb besloten dat ik AC2 best graag wil. Helaas ben ik net begonnen aan Dragonage; een epische RPG van +- 40 uur Beeetje een onhandige timing dus
Ja, maar in dat spel kun je niet van een dak springen en iemand in zijn nek steken met een hidden blade
pi_74847699
quote:
Op donderdag 19 november 2009 12:55 schreef super-muffin het volgende:
die van mij is gisteren verzonden door Gamehubs, maar ik heb deel 1 nog niet eens uitgespeeld
maar ik kon niet wachten
Schaam je
  Moderator / Redactie FP donderdag 19 november 2009 @ 13:23:38 #120
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_74848530
Mijn Black Edition is onderweg!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')