Deed me teveel denken aan deel 1. PRECIES dezelfde animaties.. sfeerloze stad.. zelfde vechtsysteem. Nee sorryquote:
quote:Op woensdag 18 november 2009 18:00 schreef HL_Dog43 het volgende:
Wat een fantastico spelle. Ik ga weer spelen. Ciao.
quote:Op woensdag 18 november 2009 18:27 schreef D-Industries het volgende:
Ah ben even plaatjes aan het maken die de verschillen duidelijk maken tussen Deel I en Deel II dat ik wel erg vond opvallen...Mmm... ik vond (de 20sec die ik heb gezien voordat mijn XBOX de geest gaf) qua graphics ook wel een beetje tegenvallen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het jammer, want in deel I ziet lucy er nog goed uit![]()
Heb ik hem alsnog niet als laatste hierquote:Op woensdag 18 november 2009 23:21 schreef Jivis het volgende:
Als ik morgen geen mail krijg dat die verstuurd is moet ik huilen.
In het eerste deel lijkt ze nog op Kristen Bell (die de stem doet). In het tweede deel is ze inderdaad gewoon engquote:Op woensdag 18 november 2009 18:42 schreef Elegy het volgende:
[..]
Dat lijken wel van die Marilyn Manson contactlenzen die ze in het onderste deel in heeft
eerste kwartaal 2010quote:Op donderdag 19 november 2009 01:42 schreef koffiegast het volgende:
PC versie komt later toch uit of?
ik heb em ook gereserveerd. ga em over 8 uur halen.quote:Op donderdag 19 november 2009 01:39 schreef Ezio het volgende:
Ben ook blijkbaar de enige die hem bij de winkel gereserveerd heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |