abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74927885
Weet iemand de oplossing van de laatste puzzel voor 'The Truth'. Ik kom er niet uit heb er nu al driekwartier mee lopen spelen maar ik krijg het niet voor elkaar.
X-box GT: Nalyu
PSN tag: nalyu
pi_74928372
Pff ik moet nog een zooi gebouwen met oogje vinden in Florence.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_74928683
Normaal houd ik helemaal niet van dit soort spellen maar deze lijkt mij toch op een of andere manier wel vet heel mischien toch maar halen
  maandag 23 november 2009 @ 01:02:07 #289
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_74929006
Ik heb alle glyphs . Moet er nog wel een stuk of 8 decoden .
quote:
Op zondag 22 november 2009 23:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die waar je vier puzzels als schakelaars moet overhalen.
Het is snelheid klimmen en kijken waar je heen moet.
Dat trek ik niet.
Oh, ik had er geen problemen mee.
2000 light years from home
pi_74929747
Ik heb op de Assassin Creed II maps alle naam locaties toegevoegd van gebouwen waar je zo'n teken kan vinden. Tevens vind je op de mappen ook alle vindplaatsen van feathers. Scheelt een stuk met zoeken.

Vond het zelf vreselijk dat ze niet even een functie hebben toegevoegd waar dat ene gebouw nou weer was, nadat je er geweest bent. Moet je heel de map door rennen en dat gebouw ook nog eens identificeren door iedere keer in het menu te gaan..

--

Wat je verder nog op de site kan vinden zijn oplossingen van de soms wel heel erg moeilijke puzzels.. Alleen raadplegen als je echt radeloos bent en er niet meer tegen kan, want het zijn verders wel leuke interessante puzzels.

Verders, enjoy
Altijd aan het dromen...
  maandag 23 november 2009 @ 07:12:02 #291
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_74930728
quote:
Op maandag 23 november 2009 00:02 schreef trance_fan het volgende:
Weet iemand de oplossing van de laatste puzzel voor 'The Truth'. Ik kom er niet uit heb er nu al driekwartier mee lopen spelen maar ik krijg het niet voor elkaar.
Dat is toch met die draaischijf waarop geen tekens te zien zijn? Daar staat letterlijk in beeld dat het niet uit maakt wat je doet. Ik heb gewoon random 3 verschillende tekens geprobeerd, en dat was goed

Eerste heb ik geloof ik 1x naar beneden gedraaid, tweede 2x, derde 3x... Of datzelfde maar dan naar boven. Maar volgens mij zou dat dus niet uit moeten maken als ik die hint goed interpreteer
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_74931886
ONGELOFELIJK, wat een sequel. Sfeer en verhaal zijn top! Ook zie je wat een verschil het is als je met een main character speelt die gewoon cool en een motivatie heeft. Altair was echt zo'n gezichtloze moordenaar, maar Ezio.. nee die niet. Vind in de eerste stad wel het kleurenpalet een beetje flets. Te bruin. Is Venice mooier? Het day/night system is ook echt geweldig! Zo veel gameplay tweaks ook. Kill een guard op een dak, doorzoek zijn lijk en gooi hem naar beneden zodat guards worden afgeleid en dat jij dan ergens naar binnen kan. Stealth is echt veel leuker in dit spel!
Ook de vrijheid die je hebt om dingen aan te pakken zoals jij wilt.. Bij de eerste assasination kan je het gewoon precies aanpakken zoals jij wil, je hebt echt alle vrijheid daarin. Vraagje:

- Klopt het dat je in het begin niet kan disarmen? Ik ben mijn zwaard kwijt en kan dus niemand disarmen, maar ook geen zwaard oppakken. Kan ook nog geen zwaard kopen.

- Volgens mij heb je in AC2 ook rijke en arme districten. Dat merk je aan de omgeving, maar dat staat nergens op de kaart? Bij AC1 was dat wel...

Edit: En het hele Dan Brown-ish conspiracy thema is ook echt geweldig! Ben echt benieuwd naar wat ''The Truth'' is!

[ Bericht 5% gewijzigd door -Dries- op 23-11-2009 09:42:54 ]
  maandag 23 november 2009 @ 10:11:56 #293
65252 Bart
pi_74932665
quote:
Op maandag 23 november 2009 09:31 schreef -Dries- het volgende:
- Klopt het dat je in het begin niet kan disarmen? Ik ben mijn zwaard kwijt en kan dus niemand disarmen, maar ook geen zwaard oppakken. Kan ook nog geen zwaard kopen.
Klopt, leer je nog.
quote:
- Volgens mij heb je in AC2 ook rijke en arme districten. Dat merk je aan de omgeving, maar dat staat nergens op de kaart? Bij AC1 was dat wel...
Nee, staat niet op de kaart. Is me ook niet opgevallen overigens.
quote:
Edit: En het hele Dan Brown-ish conspiracy thema is ook echt geweldig!
Ja, het is wel Dan Brown-achtig, was me ook al opgevallen
quote:
Ben echt benieuwd naar wat ''The Truth'' is!
Supervet
pi_74932845
Overigens had ik wel meer verwacht van het moment dat Ezio voor het eerst zijn assasins cloak aandeed. Ik verwachtte een episch filmpje, maar het kwam vrij plotseling en ineens had ie eigenlijk zonder reden zomaar dat pak aangedaan
pi_74934436
Oke. De sfeer in steden. Beter in AC1 of AC2?
  maandag 23 november 2009 @ 11:33:24 #296
241851 Muchachooo
Kan ook gitaar spelen!
pi_74934639
hmm ik moet nog wachten tot morgen
Maar doet dat eigenlijk nauwelijks nog.
  maandag 23 november 2009 @ 11:46:46 #297
65252 Bart
pi_74934974
quote:
Op maandag 23 november 2009 11:26 schreef -Dries- het volgende:
AC2.
pi_74935056
Het einde
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 9% gewijzigd door Ezio op 23-11-2009 11:58:22 ]
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_74937014
Een of andere die-hard op NeoGAF.com houdt vol dat Assains Creed gemaakt is om zonder GPS en kaart gespeeld te worden. Helemaal zonder HUD dus. Al is dit idee belachelijk vroeg ik me wel af of het mogelijk was om icoontjes op je GPS (die rechtsonder) weg te halen. Dit bevordert volgens mij wel het explorer aspect. Iemand?
  Moderator / Redactie FP maandag 23 november 2009 @ 13:35:29 #300
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_74937102
quote:
Op maandag 23 november 2009 11:26 schreef -Dries- het volgende:
AC2. Je ziet NPC's veel meer doen (schilderen, straat vegen, gewoon meer activiteit) wat ook meer leven in de steden brengt. AC1 was dit weinig tot niets. Je 'leeft' mee in de stad; ieder doet z'n ding en jij ook.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')