ONGELOFELIJK, wat een sequel. Sfeer en verhaal zijn top! Ook zie je wat een verschil het is als je met een main character speelt die gewoon cool en een motivatie heeft. Altair was echt zo'n gezichtloze moordenaar, maar Ezio..

nee die niet. Vind in de eerste stad wel het kleurenpalet een beetje flets. Te bruin. Is Venice mooier? Het day/night system is ook echt geweldig! Zo veel gameplay tweaks ook. Kill een guard op een dak, doorzoek zijn lijk en gooi hem naar beneden zodat guards worden afgeleid en dat jij dan ergens naar binnen kan. Stealth is echt veel leuker in dit spel!
Ook de vrijheid die je hebt om dingen aan te pakken zoals jij wilt..

Bij de eerste assasination kan je het gewoon precies aanpakken zoals jij wil, je hebt echt alle vrijheid daarin. Vraagje:
- Klopt het dat je in het begin niet kan disarmen? Ik ben mijn zwaard kwijt en kan dus niemand disarmen, maar ook geen zwaard oppakken. Kan ook nog geen zwaard kopen.
- Volgens mij heb je in AC2 ook rijke en arme districten. Dat merk je aan de omgeving, maar dat staat nergens op de kaart? Bij AC1 was dat wel...
Edit: En het hele Dan Brown-ish conspiracy thema is ook echt geweldig! Ben echt benieuwd naar wat ''The Truth'' is!
[ Bericht 5% gewijzigd door -Dries- op 23-11-2009 09:42:54 ]