ja ik weet het, hij provoceert menig ochtend, maar dit verdient ie toch niet?quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:19 schreef Yi-Long het volgende:
Ik ken dinsdagmiddag een beetje, en waarschijnlijk heeft ie het dus gewoon weer zelf uitgelokt. Ikop dinsdagmiddag!
Vind dit wel stigmatiserend!!!quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:21 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
ja ik weet het, hij provoceert menig ochtend, maar dit verdient ie toch niet?
jij maakt zulke grapjes terwijl hij in kritieke toestand in het ziekenhuis ligt?quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:25 schreef ErwinRommel het volgende:
En........deed het zeer dinsdagmiddag?
Dinsdagmiddag zal er wel om gevraagd hebben.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:26 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
jij maakt zulke grapjes terwijl hij in kritieke toestand in het ziekenhuis ligt?
ik kost op mensen zoals jij
quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:32 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Die komt zondag altiijd prikken.
ik denk dat we niet vingertjes moeten gaan wijzen, maar eerder hoe we dit gaan voorkomen.quote:
De tijd van een kopje thee op woensdagochtend is wel voorbij, imo.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:47 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
ik denk dat we niet vingertjes moeten gaan wijzen, maar eerder hoe we dit gaan voorkomen.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:53 schreef shmoopy het volgende:
[..]
De tijd van een kopje thee op woensdagochtend is wel voorbij, imo.
Harde donderdagen hebben we nodig, en anders de week uitzetten.
Ik kwam al niet meer bij van de reacties op de site zelf.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:56 schreef StateOfMind het volgende:
Schitterend topic![]()
Ik kon een glimlach toch niet onderdrukken
quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:27 schreef Whiskey_Tango het volgende:
We kunnen in ieder geval allen gerust slapen vanavond wetende dat Meki een baan gevonden heeft, in de journalistiek nog wel.
Da Vince?quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:25 schreef Keukenrol het volgende:
UPDATE! Nog erger dan de vorige!
haarlem - Op het Leonardo Da Vinceplein in Meerwijk is een dinsdagmiddag deen agent in zijn been gestoken in de Vomarsupermarkt. De aanleiding van de steekpartij is nog onduidelijk volgens een politiewoordvoerster. Ook is nog niet duidelijk volgens de politie waarmee de agent 'geprikt is'.
De agent was in de zaak aanwezig om een aanhouding te verrichten voor diefstal, toen omstanders zich ermee gingen bemoeien en er onenigheid ontstond. De later aangehouden verdachte, die zich in een rolstoel verplaatst, reed twee maal met opzet tegen een van de politiemensen aan. Een van de agenten duwde de man in de rolstoel weg, waarna deze ten val kwam. De man stak de politieman vervolgens met een scherp voorwerp in zijn been. De politieman heeft zich in een ziekenhuis laten behandelen aan zijn verwondingen, maar mocht het ziekenhuis na enige tijd verlaten. Behalve de verdachte, zijn nog drie mensen aangehouden.
En dan terug komen op: is een dinsdagmiddag deen agent in zijn been gestoken Verder kennen ze er echt niks van daar, ook niet met leestekens...
Nou is het een dinsdagmiddag deen agent..... Een deen nog wel...
Het lijkt een beetje op een donderdagmiddag. Maar dan iets hoger, en iets minder geel.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:18 schreef BamMargera het volgende:
wat is in hemelsnaam een dinsdagmiddag?
Die plaatjes fleuren het topic wel op!!quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:12 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Da Vince?
Vincent Vega?
[ afbeelding ]
Vincent Vaughn?
[ afbeelding ]
Een spion van Deen Supermarkten dus! Effe spioneren bij de Dinsdagmiddag Vomar!quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:25 schreef Keukenrol het volgende:
UPDATE! Nog erger dan de vorige!
Het zal wel zo'n vuige legoland terrorist zijn. Niet te vertrouwen, en zeker op dinsdag niet.quote:Op woensdag 18 november 2009 11:45 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Een spion van Deen Supermarkten dus! Effe spioneren bij de Dinsdagmiddag Vomar!
Dat dit kan in Nederland
Wat een faalfiguur is die journalist.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:25 schreef Keukenrol het volgende:
En dan terug komen op: is een dinsdagmiddag deen agent in zijn been gestoken Verder kennen ze er echt niks van daar, ook niet met leestekens...
hun taalgebruik is helemaal opgeFOKtquote:Op woensdag 18 november 2009 20:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat een faalfiguur is die journalist.
Overigens kunnen wij wel allemaal lollig gaan lopen doen, hier op Fok! Maar als ik de spelling van menig fokker onder de loep neem....Tsja, dan kan ik niet anders zeggen dan dat ik af en toe in huilen uitbarst, s avonds in mn bedje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |