Wie zegt dat die villa niet meer van Talpa is?quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:28 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
[..]
Dat ze zomaar naar de villa gingen, snap het ook niet Jopiebaco.
Er was zelfs een foto van. Vonden de anti-kraak oppassers zeker goed. Raar zeg.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:51 schreef lien2103 het volgende:
Daar heb je een punt... was nieuwgierig of ze nog bijelkaar zijn....
Doen de meeste vrouwen.quote:Op maandag 23 november 2009 15:30 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
woon om de hoek bij nadiaas moeder en heb ze pas nog samen daar gezien . of je daaruit mag concluderen dat ze nog samen zijn laat ik aan jou over ...ik heb zo mijn twijfels . weet wel dat nadia dennis altijd loopt te commanderen .ook hier in de buurtsuper . heb je hier wat aan ?
Heerlijk!quote:Op maandag 23 november 2009 18:58 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Doen de meeste vrouwen.(behalve ik natuurlijk
)
quote:Op dinsdag 24 november 2009 03:22 schreef Tessio het volgende:
[..]
Heerlijk!jij bent onveranderd ik herken je meteen na lange tijd
Hmmmm.........marre......... hoe weet jij dat hij geen crimineel is en dat hij Amanda niet slaat?quote:Op woensdag 25 november 2009 17:24 schreef Suikeroom het volgende:
hij vertelt ook over Amanda, 7/8 maanden samen, hebben een hond en hij vindt haar het mooiste meisje ter wereld, Chuckie kijkt geen tv en wist niet wie het was, maar na haar gegoogled te hebben was ie het er mee eens
Afrojack zei dat in het begin iedereen probeerde hun uit elkaar te drijven, hij wil geen kind want hij is nog maar 22, zn hobby's zijn tafelvoetbal en online poker en muziek maken.. hij komt op mij sympathiek over
eindelijk een vriendje voor amanda die haar niet slaat en niet een crimineel is!
Ruwe sex was het zeker, en ze heeft zelf gezegd dat ze ruwe sex lekker vindt.quote:Op donderdag 26 november 2009 12:09 schreef mevrouwdebok het volgende:
wie zegt wat er onder de dekens gebeurt . brian sloeg haar toch ook niet ? dat was gewoon ruwe sex !
en hier zijn geen cameras bij ,he
quote:Op zaterdag 28 november 2009 00:37 schreef jopiebaco het volgende:
Ik ben eigenlijk wel beniewd wie weten hoe het met de bekendere bewoners gaat, waar ze wonen en wat ze doen. Hoe is het met Mike, Palma, en ander ex-personeel? Waar werkt Brian, Hoe is het nu met Huub, Laat Jaap van zich horen ivm Afvalstrijd? Die kul, maar wel leuK!
die volgt een curus anger management.quote:Op maandag 30 november 2009 12:26 schreef mevrouwdebok het volgende:
brian ? werken ?? whoehahahhahhaha![]()
Dennis presenteert Nederlandstalige muziekprogramma's op Sterren.nlquote:Op vrijdag 20 november 2009 13:09 schreef lien2103 het volgende:
En hoe gaat t eingelijk met Dennis en nadia daar hoor je heel weinig over.....
Je bedoelt Huubschen, maar dat durf je vast niet te zeggen.quote:Op maandag 30 november 2009 14:01 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
die volgt een curus anger management.
Hij werkt in de ict geloof ik
quote:Op maandag 30 november 2009 15:35 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Je bedoelt Huubschen, maar dat durf je vast niet te zeggen.
Je snapt het niet, laat me het even voor je uitleggen:quote:Op maandag 30 november 2009 20:10 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
waarom zou ik dat niet durven? zover ik weet hebben hij en ik (behalve TBO 1) geen link met elkaar...
ah... dus dat. in dat geval.. zal ik me er maar bij neer moeten leggenquote:Op maandag 30 november 2009 21:26 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Je snapt het niet, laat me het even voor je uitleggen:
ThunderBitch verdeelt de mensheid in twee groepen: Huub-aanhangers en Brian-aanhangers. Huub-aanhangers haten Brian en Brian-aanhangers haten Huub. Als je iets negatiefs zegt over Brian dan ben je dus voor Huub en kan je geen negatieve dingen over Huub zelf zeggen, sterker nog wat geldt voor Brian kan niet voor Huub gelden.
De enige die gratie heeft ben ik. Ik kan en Brian en Huub agressief noemen, jij niet, sorry
Ik distancieer mij van jouw simplistische denkwijze.quote:Op maandag 30 november 2009 21:26 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Je snapt het niet, laat me het even voor je uitleggen:
ThunderBitch verdeelt de mensheid in twee groepen: Huub-aanhangers en Brian-aanhangers. Huub-aanhangers haten Brian en Brian-aanhangers haten Huub. Als je iets negatiefs zegt over Brian dan ben je dus voor Huub en kan je geen negatieve dingen over Huub zelf zeggen, sterker nog wat geldt voor Brian kan niet voor Huub gelden.
De enige die gratie heeft ben ik. Ik kan en Brian en Huub agressief noemen, jij niet, sorry
sluit ik me bij aanquote:Op woensdag 2 december 2009 13:02 schreef mevrouwdebok het volgende:
eensch Kaat ! en van mij mogen huub en brian lekker saampjes die cursus gaan volgen ....
In 3 weken tijd op een lichaamsgewicht van 220 kilo. I'm not that impressed.quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:34 schreef Elske6 het volgende:
ik heb net bij "uitzending gemist "Jenssen ! gekeken... Jaap was er en is toch maar weer 10 kilo afgevallen na zijn laatste bezoek aan Jenssen !![]()
Het blijft een schatjequote:Op maandag 7 december 2009 19:25 schreef FANN het volgende:
Tweede foto bij de advertentie is Lieke.
http://link.marktplaats.nl/218800826
Lieke de Lange
Ik heb al een aantal jaren extensions, maar sinds ik bij Bianca ben geweest heb ik pas echt
het gevoel dat het mijn haar is.
Het zit er super goed in, blijft langer zitten dan wat ik normaal was gewend en mooier haar
dan dit kan ik me niet voorstellen.
Indian Gold is fantastisch haar, je kunt er alles mee doen en wordt niet pluizig of droog.
En Bianca is een schat van een vrouw. Een vakvrouw, dat op zeker!
Welke film hebben ze gezien?quote:Op donderdag 3 december 2009 20:43 schreef Elske6 het volgende:
Huub is gisteravond met Eric naar de film geweest in A'dam... en we moesten de groetjes hebben van Huub ( MIJN dag kan nu helemaal niet meer stuk............) Maar goed, hij leeft nog wel dus.......
Blijf dat blonde haar toch een stuk leuker vinden. Maakt haar gezicht wat minder hard.quote:Op maandag 7 december 2009 22:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Welke film hebben ze gezien?
Waarschijnlijk deze: OVERSPEL
Toen dat gezeik met Huub begon was ze juist dicht bij zichzelf. Toen heeft ze voor zichzelf gekozen. Ze wist dat ze meer waard was. Dan moet je wel dicht bij je zelf voor zijn om je dat realiseren. Een vrouw die zichzelf respecteert laat zich niet zo behandelen door een kutkabouter.quote:Op dinsdag 8 december 2009 02:34 schreef Bunker-Renate het volgende:
Lieke is lievvze was (naar mijn idee) tenminste redelijk dicht bij zichzelf in dgk, later helaas niet meer toen dat gezeik met Huub hoog opliep
en jij was weer te veel jezelf in de bunkert en dat werd je ook niet in dank afgenomen ....quote:Op dinsdag 8 december 2009 02:34 schreef Bunker-Renate het volgende:
Lieke is lievvze was (naar mijn idee) tenminste redelijk dicht bij zichzelf in dgk, later helaas niet meer toen dat gezeik met Huub hoog opliep
Ach, er zijn er genoeg die blind zijn.quote:
OMFG.quote:
Nou!quote:Op maandag 7 december 2009 22:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het blijft een schatje![]()
[ afbeelding ]
Ik vind dit één van de slechtste foto's die ik van haar heb gezien.quote:Op maandag 7 december 2009 22:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het blijft een schatje![]()
[ afbeelding ]
Kan je nagaan hoe ze er op de betere foto's uitziet..quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik vind dit één van de slechtste foto's die ik van haar heb gezien.
Dat is precies wat ik ook dacht.quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe ze er op de betere foto's uitziet..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |