Weet ik veel, ik ben hier net aan komen huppelen.quote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:29 schreef L.no het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik ben hier net aan komen huppelen.
Matigquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:11 schreef RickoKun het volgende:
Mijn vriendinnen waren tot nu toe allemaal buitenlandschschschsch
Het wás wat..quote:
Volgens de OP wist hij dát niet eens.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:32 schreef Ripley het volgende:
Ik vind dat je 'm een kans moest geven, hij had helemaal de moeite genomen om je nick te onthouden
True Love
Hij wou gewoon een topic maken om op die manier je aandacht te trekken.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:35 schreef L.no het volgende:
[..]
Volgens de OP wist hij dát niet eens.
ik kom er net pas achter dat er L.no staat op je UIquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:35 schreef L.no het volgende:
[..]
Volgens de OP wist hij dát niet eens.
Dat heeft ie. Wat nu?quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:36 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Hij wou gewoon een topic maken om op die manier je aandacht te trekken.
Ik moest hardop lachenquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:37 schreef RickoKun het volgende:
[..]
HET POSTEN VAN JE T@!!!!!!!!!!OFVSA
quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:36 schreef Bomil het volgende:
[..]
ik kom er net pas achter dat er L.no staat op je UI
Nee.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:37 schreef RickoKun het volgende:
[..]
HET POSTEN VAN JE T@!!!!!!!!!!OFVSA
Ik zet mijn geld in op een romatisch topic in fee, een wandeling langs klb waarna ze eindigen in de kelderquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:40 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Nou gaat hij je vragen of je een webcam hebt.
quote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:41 schreef guapo het volgende:
[..]
Ze is 11 uur geleden voor het laatst op Fok! geweest. Maar ik ben er vanavond ook niet dus ik hoop dat als ik vanavond weer terug kom dat ze een berichtje heeft achtergelaten.
lezen, hij was wegquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:42 schreef L.no het volgende:
Is TS er überhaupt?
Zodat hij haar zijn hele kleinequote:Op dinsdag 17 november 2009 19:40 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Nou gaat hij je vragen of je een webcam hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. kan laten zien.Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
quote:
Ik heb het topic niet zo aandachtig gelezen, sorry.quote:
Eens!quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:32 schreef Ripley het volgende:
Ik vind dat je 'm een kans moest geven, hij had helemaal de moeite genomen om je nick te onthouden
True Love
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |