lijkt een beetje op het uitgaan in mijn stad/dorp...quote:Op woensdag 18 november 2009 15:39 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Leuk met die man / vrouw verhoudingen hier op fok.
1 vrouw op 50 mannen.
Ik zie de dvd-reeks al voor me...quote:Op woensdag 18 november 2009 15:39 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Leuk met die man / vrouw verhoudingen hier op fok.
1 vrouw op 50 mannen.
Doe ik wel goed dan, de hele tijd wisselen van account.quote:
Dat kan gewoon met 2 vensters naast elkaar en een Firefox add-on.quote:Op woensdag 18 november 2009 15:45 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Doe ik wel goed dan, de hele tijd wisselen van account.
Oh, mijn origineel account is daar wel slim genoeg voor zo te zien.quote:Op woensdag 18 november 2009 15:46 schreef Biels het volgende:
[..]
Dat kan gewoon met 2 vensters naast elkaar en een Firefox add-on.
Ervaring mee btw?quote:Op woensdag 18 november 2009 15:46 schreef Biels het volgende:
[..]
Dat kan gewoon met 2 vensters naast elkaar en een Firefox add-on.
NOU STOPPEN MET FAPPENquote:Op woensdag 18 november 2009 15:43 schreef de-diddy het volgende:
[..]
Ik zie de dvd-reeks al voor me...
Daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar. Ik bedoel zo via fok! op en top romantiek nietwaarquote:Op woensdag 18 november 2009 15:47 schreef Biels het volgende:
Belangrijker: wanneer is de eerste date, L.no?
Het is een soort afkorting van iLove NOire (ik hou van zwart)quote:Op woensdag 18 november 2009 15:49 schreef 2NutZ het volgende:
Dat L.no is dat eigenlijk verkapt voor HELL NO?
Absoluut.quote:Op woensdag 18 november 2009 15:49 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar. Ik bedoel zo via fok! op en top romantisch nietwaar
Even aangepast, nou klopt ie beterquote:Op woensdag 18 november 2009 15:47 schreef Biels het volgende:
Belangrijker: wanneer is de eerste date Kunnen we de eerste liefdesbaby verwachten, L.no?
het stoppen of het fappen?quote:
quote:Op woensdag 18 november 2009 15:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Het is een soort afkorting van iLove NOire (ik hou van zwart)
Voor of na de foto?quote:TS maakt geen kans![]()
het sturenquote:Op woensdag 18 november 2009 15:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
het stoppen of het fappen?
ja ik snap je wel hoor, maar ik vind mezelf garpig
300 posts, en nee.quote:Op woensdag 18 november 2009 15:54 schreef guapo het volgende:
Wanneer is dit topic vol? En komt er dan automatisch een nieuwe?
Ik verzon het ook maar zelf hoorquote:Op woensdag 18 november 2009 15:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]?
Daar was ik zelf serieus nooit opgekomen. Wel origineel.
[..]
Voor of na de foto?
Heb je al een topictitel voor deel 2??quote:Op woensdag 18 november 2009 15:54 schreef guapo het volgende:
Je mag van mij een nieuwe maken als je het tot een date weet te brengen.quote:Op woensdag 18 november 2009 15:54 schreef guapo het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |