Integendeel. Ik ben nu nieuwsgierig en ik wil de moeite nemen om achter te komen wat voor persoon hij is.quote:Op woensdag 18 november 2009 15:01 schreef de-diddy het volgende:
[..]
Dus eigenlijk wil je hem keihard op zijn bek zien gaan
Ligt niet aan jou alleen hoor..quote:Op woensdag 18 november 2009 15:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik vind het woord 'negerin' zo denigrerend klinken
Of ligt dat aan mij ?
C'est le smiley qui fait la musiquequote:Op woensdag 18 november 2009 15:02 schreef L.no het volgende:
[..]
Integendeel. Ik ben nu nieuwsgierig en ik wil de moeite nemen om achter te komen wat voor persoon hij is.
quote:Op woensdag 18 november 2009 15:02 schreef L.no het volgende:
[..]
Integendeel. Ik ben nu nieuwsgierig en ik wil de moeite nemen om achter te komen wat voor persoon hij is.
Dank je, er zitten hier genoeg paupers die allelei "el triesto" opmerkingen maken, maar die wel zielig op hun kamertje zitten te kniezen en savond in bed naar een poster van Alizee zitten te gluren die boven hun bed hangt.quote:Op woensdag 18 november 2009 15:25 schreef ynuhh het volgende:
Guapo probeert het wel gewoon. Dat vind ik wel weer tof.
Alizeequote:Op woensdag 18 november 2009 15:28 schreef guapo het volgende:
[..]
Dank je, er zitten hier genoeg paupers die allelei "el triesto" opmerkingen maken, maar die wel zielig op hun kamertje zitten te kniezen en savond in bed naar een poster van Alizee zitten te gluren die boven hun bed hangt.
Nog niet. Ik ben benieuwd.quote:Op woensdag 18 november 2009 15:29 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Met een foto neem ik aan?!
Anders natuurlijk zonde van je tijd!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan hier wel posten he. Kunnen we nog meer grappen maken over TSquote:
Neh, dat zie ik L.no niet doenquote:Op woensdag 18 november 2009 15:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dan hier wel posten he. Kunnen we nog meer grappen maken over TS
Oh?quote:
breathtaking als moderatorquote:Op woensdag 18 november 2009 15:34 schreef de-diddy het volgende:
binnenkort te verwachten... dating.fok.nl
doe het. Ik wil ook wel een blind datequote:Op woensdag 18 november 2009 15:36 schreef ZeFetish het volgende:
Open 'n topic noem deze : Singles Only Dating Nov. 2009
Leuk met die man / vrouw verhoudingen hier op fok.quote:Op woensdag 18 november 2009 15:34 schreef de-diddy het volgende:
binnenkort te verwachten... dating.fok.nl
What's keeping you from doing so?quote:Op woensdag 18 november 2009 15:36 schreef ZeFetish het volgende:
Open 'n topic noem deze : Singles Only Dating Nov. 2009
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |