Was het lekker?quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:22 schreef Trevland het volgende:
* Trev is er weer met een volle pens
Ik kan hier op de markt naakt de vogeltjesdans doen, en dan nog ben ik wijzer dan een idioot die anderen serieus liever dood ziet.quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou poesje, klaarJij bent de oudste dus wees ook maar de meest wijze
![]()
Zou jij echt de beveiliging op naatje en mij afsturen?quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:20 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik heb beveiliging rondlopen
Alleen woon ik in Rotterdam en werk ik in Leidschenveen. Nog verder fietsen dus.
Ik wou al zeggenquote:
Dat hoeft ook niet, je kunt toch een topic report maken? Remlofquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:22 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Ik kan hier op de markt naakt de vogeltjesdans doen, en dan nog ben ik wijzer dan een idioot die anderen serieus liever dood ziet.
En nee, zulke uitlatingen laat ik niet zomaar gaan.
op jou wel, op mij niet, ik ben al oud en wijs genoeg dat ik weet wat ik mag en niet magquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:23 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Zou jij echt de beveiliging op naatje en mij afsturen?
Bij ik blij dat ik ov hebquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:20 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik heb beveiliging rondlopen
Alleen woon ik in Rotterdam en werk ik in Leidschenveen. Nog verder fietsen dus.
Okay mammaquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet, je kunt toch een topic report maken? Remlofdoet z'n werk dan wel. Kunnen wij het weer gezellig hebben hier
![]()
Wordt je sterk vanquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:24 schreef Cunani het volgende:
Sinds ik in Zweden zit blijf ik (zeker in de weekenden) makkelijk tot een uur of 2 liggen. Ik zie vaak maar een half uur 'zonlicht' op zo'n dag. Niet best.
Ik kan wel inschatten wat wel en niet mag.quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
op jou wel, op mij niet, ik ben al oud en wijs genoeg dat ik weet wat ik mag en niet magtenzij jij dat natuurlijk ook weet
quote:
IEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE, mijn mamma is vieeessquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Je bent lief
Enneh, ik had nog een toevoeging gemaakt van die vogeltjesdans
quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:25 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik kan wel inschatten wat wel en niet mag.
Maar ik ben avontuurlijk ingesteld.
Nee dat is jouw mamma nietquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:26 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
IEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE, mijn mamma is vieeess
Daar ben ik nog niet achter, maar daar ga ik over een tijd wel achterkomenquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:25 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik kan wel inschatten wat wel en niet mag.
Maar ik ben avontuurlijk ingesteld.
Vooral voor onsquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je moet quotes gaan gebruiken, werkt beter voor jou en voor ons
Ik zal er aan denken, sorryquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je moet quotes gaan gebruiken, werkt beter voor jou en voor ons
quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:26 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
IEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE, mijn mamma is vieeess
JE MOEDERquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Pics or it didn't happen
![]()
Trouwens, we beginnen nu war incestueus te worden, eerst iets met 's nachts en nu ben ik je moeder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |