quote:
quote:
Pizza's van na ¤9,-??quote:
quote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:16 schreef Copycat het volgende:
Proscuitto ipv prosciutto zo te zien.
Menukaarten van shoarmazaken zijn altijd prachtigquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:07 schreef Bart het volgende:
Nou, zal ik dan maar eens de eerste nuttige post van dit topic plaatsen?
De menukaart van de pizzaboer/shoarmatent aan de overkant:
[ afbeelding ]
edit: nu ik er goed naar kijk zie ik nog een fout
Mwa, dat is ook wel logisch. Je hebt zoiets al snel met leenwoorden uit talen met een ander alfabet.quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:32 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Menukaarten van shoarmazaken zijn altijd prachtigBij ons stond Kebab elke keer anders geschreven. Keuze uit: Kebab, Kebap, Kabab of Kabap
Waarschijnlijk wel, dat POS-materiaal wordt landelijk gebruikt.quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:29 schreef Dastan het volgende:
Bij de Dirk van de Broek stond vandaag trouwens op zo'n reclameflap aan het plafond iets als "Niemand wil teveel betalen". Ik vraag me dan af of zoiets meteen overal fout staat.
Die leenwoorden veranderen soms met de minuut? Nee, niet logisch dus.quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:27 schreef Dastan het volgende:
[..]
Mwa, dat is ook wel logisch. Je hebt zoiets al snel met leenwoorden uit talen met een ander alfabet.
Als ik me niet vergis komt dat woord uit het Perzisch/Farsi en wordt dus uitgesproken als kabab/kebeb; iets daar tussenin. Kebabzaken hebben dan al snel de neiging om het woord op hun manier te schrijven, alleen dan getranscribeerd naar het Westerse alfabet. Hetzelfde geldt toch voor Mohammed/Mohammad/Muhammed enzovoorts?quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:51 schreef Bart het volgende:
[..]
Die leenwoorden veranderen soms met de minuut? Nee, niet logisch dus.
Maar 4 verschillende manier in 1 folder?quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:27 schreef Dastan het volgende:
[..]
Mwa, dat is ook wel logisch. Je hebt zoiets al snel met leenwoorden uit talen met een ander alfabet.
Inderdaad niet consequent. Maar tenenkrommend? Nee.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:22 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Maar 4 verschillende manier in 1 folder?
Ik zie een typefout in mijn eigen zin die tenenkrommend isquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:27 schreef Dastan het volgende:
[..]
Inderdaad niet consequent. Maar tenenkrommend? Nee.
Ja, heel mooi allemaal. Nogmaals: verandert dat leenwoord dan iedere minuut, zodat je op één menukaart het drie regels verderop weer anders moet spellen?quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:10 schreef Dastan het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis komt dat woord uit het Perzisch/Farsi en wordt dus uitgesproken als kabab/kebeb; iets daar tussenin. Kebabzaken hebben dan al snel de neiging om het woord op hun manier te schrijven, alleen dan getranscribeerd naar het Westerse alfabet. Hetzelfde geldt toch voor Mohammed/Mohammad/Muhammed enzovoorts?
quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:29 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja, heel mooi allemaal. Nogmaals: verandert dat leenwoord dan iedere minuut, zodat je op één menukaart het drie regels verderop weer anders moet spellen?
quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:27 schreef Dastan het volgende:
[..]
Inderdaad niet consequent. Maar tenenkrommend? Nee.
1. Net vond je het nog logisch dat het op dezelfde kaart meerdere malen anders gespeld wordt.quote:
Altijd hetzelfde met die tentenquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:07 schreef Bart het volgende:
[ afbeelding ]
Wederom Arnhem zo te zien aan het bordquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:18 schreef -J-D- het volgende:
[ afbeelding ]
Op die site staat het wel goed
Was geen ruit maar een groot bord in winkelcentrum Kronenburg.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:20 schreef CasB het volgende:
Dus je klikt op die ruit, en dan wordt het thuisbezorgd?Ideaal!
Grillroom Pizzeria Buona Seraquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:07 schreef Bart het volgende:
[ afbeelding ]
Zo te zien hier aan de overkant van de straatquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:24 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Wederom Arnhem zo te zien aan het bord
Winkelcentrum Kronenburgquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:32 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Zo te zien hier aan de overkant van de straat
Ja het eten is zeker goed, niets over te klagenquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:27 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Grillroom Pizzeria Buona Sera![]()
Daar bestellen wij regelmatig op het werk, smaakt wel goed dat eten daar![]()
Geen idee waar ze zitten, ze komen het altijd brengen gelukkig(al zijn ze meestal wel erg traagquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:09 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja het eten is zeker goed, niets over te klagen![]()
En ik woon in de flat tegenover, dus lekker dichtbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |