Ow ja joh, die doen we gewoon ff in de lunchpauze.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:14 schreef Den_Haag het volgende:
WB, sleutelmeet? ik heb nog een klein klusje liggen
Ahquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:22 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ow ja joh, die doen we gewoon ff in de lunchpauze.
Vorige topic een '0' te weinig in de prijs.
200 euro voor die zuiger en cilinder.
Koop je bijna een YZF750 blok veur.
Kun je beter YZF rijdenquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:22 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ow ja joh, die doen we gewoon ff in de lunchpauze.
Vorige topic een '0' te weinig in de prijs.
200 euro voor die zuiger en cilinder.
Koop je bijna een YZF750 blok veur.
Laffe dingen idd.quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:29 schreef RemcoDelft het volgende:
Tof topic! Sinds een paar weken ben ik de trotse bezitter van een Yamaha Diversion XJ600S uit 1994, en ik heb er al bijna 1000 km bijgezet
(foto genomen voor het poetsen)
scheer je weg met dat toerhokquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:29 schreef RemcoDelft het volgende:
Tof topic! Sinds een paar weken ben ik de trotse bezitter van een Yamaha Diversion XJ600S uit 1994, en ik heb er al bijna 1000 km bijgezet
Trek je nix aan van datquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:29 schreef RemcoDelft het volgende:
Hoe kom je daarachter?quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:23 schreef stinkie het volgende:
Een pekelfiets, ja mensen, het is weer die tijd van het jaar
Overigens WB, zeer puik. Mijn carbs moeten gereinigd worden, bedankt alvast.
Doen ze altijdquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:51 schreef RemcoDelft het volgende:
Wat een feestelijke ontvangst hier zeg !
Jank niet smurf, ik heb me ingehoudenquote:
Als je dat al erg vindtquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:51 schreef RemcoDelft het volgende:
Erg niet, oninteressant wel. Geeft niet hoor, ik blijf wel op MF bij de grote mensenquote:
Booohoo.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:58 schreef stinkie het volgende:
[..]
Jank niet smurf, ik heb me ingehouden
Zo, doeiquote:Op dinsdag 17 november 2009 23:05 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Erg niet, oninteressant wel. Geeft niet hoor, ik blijf wel op MF bij de grote mensen
Kutvolk hier gewoonquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:51 schreef RemcoDelft het volgende:
Het lukt je steeds sneller om ze weg te jagen Stinkiequote:Op dinsdag 17 november 2009 23:05 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Erg niet, oninteressant wel. Geeft niet hoor, ik blijf wel op MF bij de grote mensen
Welkom bij Fok!MCquote:Op woensdag 18 november 2009 10:30 schreef RemcoDelft het volgende:
Dit is toch geen ONZ of wat? Het gaat werkelijk helemaal nergens over, en al zeker niet over motoren!
Mensenquote:Op woensdag 18 november 2009 10:54 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Welkom bij Fok!MCwaar sommige mensen zelfs liever op scooters rijden
quote:The straight-six is 10 cm slimmer than a traditional production 6-cylinder in order to be fit into the Concept 6 design. The 1.6 liter engine generates about the same amount of power as the straight-four of the K-Series but substantially more torque. 130 Nm of torque (96 lb-ft) already becomes available at 2,000 rpm. Fuel economy comparable to the straight-four is also had by means of E-gas technology.
Shit dat jong is net een hardnekkige griep. Kreng blijft terugkomenquote:Op woensdag 18 november 2009 10:30 schreef RemcoDelft het volgende:
Dit is toch geen ONZ of wat? Het gaat werkelijk helemaal nergens over, en al zeker niet over motoren!
goed uitzieken schijnt vaak wel te helpen, nog ff volhouden dusquote:Op woensdag 18 november 2009 14:13 schreef stinkie het volgende:
[..]
Shit dat jong is net een hardnekkige griep. Kreng blijft terugkomen
Oud nieuws.quote:
Het gaat hier over jou, dus je hebt de aandacht. Jammer dat je jezelf niet zo hoog inschat.quote:Op woensdag 18 november 2009 10:30 schreef RemcoDelft het volgende:
Dat gebeurt alleen bij WB hoor.......quote:Op woensdag 18 november 2009 18:06 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
WB is vandaag door de KNMV geweigerd, de verzekering van de quad is per direct ingetrokken.
Die blijken ze al drie jaar niet meer te doen wegens teveel ongelukken.Foutje.
![]()
[..]
quote:Op woensdag 18 november 2009 10:30 schreef RemcoDelft het volgende:
En nuquote:Op woensdag 18 november 2009 18:06 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het gaat hier over jou, dus je hebt de aandacht. Jammer dat je jezelf niet zo hoog inschat.![]()
WB is vandaag door de KNMV geweigerd, de verzekering van de quad is per direct ingetrokken.
Die blijken ze al drie jaar niet meer te doen wegens teveel ongelukken.Foutje.
![]()
Uitslag SOA testquote:
In de digitale polismap staat'ie gewoon.quote:
Nog niet gestartquote:
WB, wth.. VETquote:Op woensdag 18 november 2009 21:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
In de digitale polismap staat'ie gewoon.![]()
Maar ben dus nog niet verzekerd, morgen even achter de aanvraag elders aan.
De KNMV had wel een tip gegeven waar ik het kon proberen.![]()
[..]
Nog niet gestartnaar het zich laat aanzien
vrijdag.
![]()
Filmpje weet ik nog niet zeker. Eerst even goed inrijden.
(kwartiertje warmrijden, kwartiertje afkoelen+controle olie koelvloeistof, tien minuten warmrijden, tien minuten stevig optrekken, kwartiertje afkoelen, vijf minuten warmrijden, wat langer rijden, olieverversen!)
[ afbeelding ]
seropositiefquote:
En nu maar hopen dat het Chinese vet niet op straat komt na de rit of euh daarvoor nog.quote:
Notificatie staat toch aan op jouwtube.quote:Op woensdag 18 november 2009 22:48 schreef ikookhier het volgende:
Dan wacht ik nog even in spanning af WB![]()
yep. hij staat nu in de garage. kluslijstje is ook gemaakt. Wanneer ga je aan de slag WB?quote:Op woensdag 18 november 2009 18:06 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Den Haag is nu motorblokken aan het liften?
Jullie moeders! Welke weet ik nog niet preciesquote:Op donderdag 19 november 2009 10:47 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Dus slecht nieuws
Van wie heb je de SOA gekregen?
Heb je echt een soa?quote:Op donderdag 19 november 2009 11:20 schreef cageon2 het volgende:
[..]
Jullie moeders! Welke weet ik nog niet precies
-XX- is mijn moederquote:Op donderdag 19 november 2009 11:20 schreef cageon2 het volgende:
[..]
Jullie moeders! Welke weet ik nog niet precies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |