boehoequote:Op dinsdag 17 november 2009 17:05 schreef onderscheid het volgende:
[..]
jij bent net zo ziek idioot. niet alleen die gast mag erachteraan maar jij ook, niemand zal je missen emo.
Wel dus, mensen die dit of soortgelijks met dieren doen kunnen we missen als kiespijn. Niemand heeft dat volk nodig. Het zal de wereld een betere plek maken als we iedereen die zoiets flikt of dit leuk vind eens lekker op de electrische stoel zetten.quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nee dus, van zulke straffen gaat geen enkele preventieve werking uit, hebben wij met zijn allen een lange tijd geleden al besloten.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:05 schreef onderscheid het volgende:
[..]
jij bent net zo ziek idioot. niet alleen die gast mag erachteraan maar jij ook, niemand zal je missen emo.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:33 schreef NoShitSherlock het volgende:
Ik zag dit filmpje van een 1 of andere zieke geest die een hondje van een brug afgooit op geenstijl.
http://www.liveleak.com/item?a=view&token=f04_1258418085
ik een dierenexremist haha. iemand die zegt "ach het is maar een hond" is gestoord, en jij dus ook aangezien je hem verdedigd.quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:12 schreef Penisbaard het volgende:
[..]Sneu, dierenextremisten zoals onderscheid zijn misschien nog wel sneuer dan dierenmishandelaars
Laten ze een blijvendere herinnering achter dan wanneer jij verdwijnt.quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:10 schreef onderscheid het volgende:
Wel dus, mensen die dit of soortgelijks met dieren doen kunnen we missen als kiespijn.
Dierenbeulen moeten inderdaad berecht en gestraft worden, als je een dierenbeul persoonlijk om het leven wil brengen ben je gewoon ziek en een extremist. Laat je nakijken, zwakzinnige.quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:17 schreef onderscheid het volgende:
[..]
ik een dierenexremist haha. iemand die zegt "ach het is maar een hond" is gestoord, en jij dus ook aangezien je hem verdedigd.
waarom ben je een dierenextremist als je een dierenbeul wilt aanpakkenhoe kortzichtig kan je zijn.
laat je nakijken kereltje.
Serieus, zoek hulp.quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:21 schreef onderscheid het volgende:
Ik zou met alle plezier zdie gast zijn vingertjes breken en dan head first naar beneden gooien van die brug.
En als hij dan hulpeloos gaat piepen en krijsen en bloeden lekker filmen en op youtube zetten. Dat maakt mijn dag weer goed en kan ik dagelijks het filmpje kijken onder het genot van een lekker biertje.
Zij doen toch hetzelfde nerd. Waarom geld erin stoppen ipv gewoon te verwijderen uit de maatschappij? Denk eens na, wie heeft hem nodig? Denk je dat zo iemand uberhaupt een toevoeging is voor de maatschappij?quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:21 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dierenbeulen moeten inderdaad berecht en gestraft worden, als je een dierenbeul persoonlijk om het leven wil brengen ben je gewoon ziek en een extremist. Laat je nakijken, zwakzinnige.
Tja..quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:21 schreef onderscheid het volgende:
Ik zou met alle plezier zdie gast zijn vingertjes breken en dan head first naar beneden gooien van die brug.
En als hij dan hulpeloos gaat piepen en krijsen en bloeden lekker filmen en op youtube zetten. Dat maakt mijn dag weer goed en kan ik dagelijks het filmpje kijken onder het genot van een lekker biertje.
gastquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:24 schreef onderscheid het volgende:
[..]
Zij doen toch hetzelfde nerd. Waarom geld erin stoppen ipv gewoon te verwijderen uit de maatschappij? Denk eens na, wie heeft hem nodig? Denk je dat zo iemand uberhaupt een toevoeging is voor de maatschappij?
Ieder gezond mens zou met plezier die kerel van die brug af donderen, behalve autisten, politiek correcte linkse en dierenbeulen.
En herinneringen achterlaten is altijd super goed! Kijk maar naar Stalin en Hitler!quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:18 schreef speknek het volgende:
[..]
Laten ze een blijvendere herinnering achter dan wanneer jij verdwijnt.
Want linkse mensen hebben natuurlijk helemaal geen gevoel en stoppen dierenmishandelaars in de watten!quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:24 schreef onderscheid het volgende:
[..]
Zij doen toch hetzelfde nerd. Waarom geld erin stoppen ipv gewoon te verwijderen uit de maatschappij? Denk eens na, wie heeft hem nodig? Denk je dat zo iemand uberhaupt een toevoeging is voor de maatschappij?
Ieder gezond mens zou met plezier die kerel van die brug af donderen, behalve autisten, politiek correcte linkse en dierenbeulen.
Mensen die dieren boven mensen stellen zijn ziek in hun hoofd en verdienen niet te leven.quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:24 schreef onderscheid het volgende:
[..]
Waar worden hier mensen boven dieren gesteld dan?quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:56 schreef 152535455565758595 het volgende:
[..]
Mensen die dieren boven mensen stellen zijn ziek in hun hoofd en verdienen niet te leven.
Dan moet het filmpje dus vrij recent gemaakt zijn of dit is gewoon een ander hondje.quote:Today, the animal care and control services "Noire" has got a dog, who was dropped from the bridge Seredziaus village, Kaunas district. KPK investigates the circumstances Villkijos police station.
Dogs given first aid, identify multiple bone fractures.
Denk dat het hetzelfde hondje is want op de foto's op de site zijn gelijk aan het hondje in de video. Gelukkig dat ie nog leeft dan! Hopen dat ze hem weer op kunnen lappen, of anders afmaken.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:04 schreef NoShitSherlock het volgende:
De hond schijnt trouwens weer terecht te zijn en heeft het schijnbaar overleefd althans dat beweert deze site: http://www.animal.lt/naujienos/1258473722/http
De tekst op de website vertaald:
[..]
Dan moet het filmpje dus vrij recent gemaakt zijn of dit is gewoon een ander hondje.
De dader bedoel je.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:47 schreef oddeyed het volgende:
[..]
Denk dat het hetzelfde hondje is want op de foto's op de site zijn gelijk aan het hondje in de video. Gelukkig dat ie nog leeft dan! Hopen dat ze hem weer op kunnen lappen, of anders afmaken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |