abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74810244
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 22:00 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Je kan ook inderdaad alles goed praten, alles heeft namelijk een oorzaak. Deze jongen heeft geen empathie voor dieren en vindt dit grappig... Behoorlijk ziek, maar dat heeft ie niet zomaar natuurlijk.
Zeg je dat ook als jou kind wordt verkracht bv. "Deze man heeft geen empathie voor kinderen en dit zal wel een reden hebben" En dus praat je dit ook goed.

Reden is dat er een steek in zijn kop los zit, maar dat mag geen reden zijn om hem niet hetzelfde aan te doen. Anders kunnen we wel alle moordenaars,pedos etc vrij laten of een dure behandeling geven (wat meestal toch op niks uitdraait)
pi_74810262
Die quasi-verontwaardigde bamboeclubleden hier. Als ze aan mijn hondje zaten nou dan zette ik mijn brilletje af en ging ik wild om me heen meppen! In de door mijn moeder gebreide trui.
  woensdag 18 november 2009 @ 11:37:54 #278
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_74810385
Op Liveleak staat het vol met filmpjes van mensen die mishandeld en vermoord worden, maar als het een hond betreft is het internet ineens te klein. Typisch.
Ten percent faster with a sturdier frame
  woensdag 18 november 2009 @ 11:41:38 #279
222384 Bonzai.
recht in de zee in een ton
pi_74810521
quote:
Op woensdag 18 november 2009 11:37 schreef TC03 het volgende:
Op Liveleak staat het vol met filmpjes van mensen die mishandeld en vermoord worden, maar als het een hond betreft is het internet ineens te klein. Typisch.
Dat dus.

Alsof dieren zelf zoveel respect voor elkaar hebben. Mijn kat speelt ook eerst een half uur met een muis vooraleer dat beest dood is. Tsja...

Leeuwenmannetjes zouden hun eigen jongen doodbijten om er een paar nieuwe te mogen paren.

Honden hebben er vaak ook geen problemen mee om mensen dood te bijten.

Het blijft verder gewoon sneu hoor, wat die gast deed
Ik zie rond in de wereld,
waarin de stenen rusten,
de planten levend groeien,
de dieren voelend leven ...
  woensdag 18 november 2009 @ 11:42:20 #280
8369 speknek
Another day another slay
pi_74810554
quote:
Elke dag worden miljoenen mannen kuiketjes de shredder ingeflikkerd zodat je 's ochtends je eitje zo goedkoop mogelijk kunt eten, maar dat moet je natuurlijk wel afkopen door krokodillentranen te huilen over een of ander hondje dat z'n been breekt aan de andere kant van het continent.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 18 november 2009 @ 11:46:22 #281
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_74810711
Dierenleed!

Even serieus nu: honden komen toch altijd op hun pootjes terecht?
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_74811063
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_74811262
quote:
Op woensdag 18 november 2009 11:42 schreef speknek het volgende:

[..]

Elke dag worden miljoenen mannen kuiketjes de shredder ingeflikkerd zodat je 's ochtends je eitje zo goedkoop mogelijk kunt eten, maar dat moet je natuurlijk wel afkopen door krokodillentranen te huilen over een of ander hondje dat z'n been breekt aan de andere kant van het continent.
je kan voedselindustrie niet vergelijken met voor de lol een hondje van een brug gooien. neemt niet weg dat dat ook zielig is van die kuikentjes maar dat is een ander verhaal.

en een hond heeft benen?
  woensdag 18 november 2009 @ 12:09:00 #284
8369 speknek
Another day another slay
pi_74811501
quote:
Op woensdag 18 november 2009 12:01 schreef onderscheid het volgende:
je kan voedselindustrie niet vergelijken met voor de lol een hondje van een brug gooien.
Mwach, dieren worden gemarteld / gedood voor ons gerief. Alleen het gerief om lekker te eten is geaccepteerder dan sadistisch gerief. Vind ik natuurlijk ook, ik vang zelfs spinnen en zet ze levend buiten. Maar het feit blijft dat ik het schijnbaar okee vind dat dieren mishandeld worden om mijn, vrij overbodige, lusten te stillen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 18 november 2009 @ 12:16:43 #285
278786 EINZ
WHEEEH! HEHEH!
pi_74811751
quote:
Mensen die in elkaar gemept worden kiezen daar vaak bewust voor. Maar een hond die niets gedaan heeft in elkaar meppen is heel wat anders dan heb van een brug af gooien.
Deze reply is uitsluitend bestemd voor geadresseerde(n). Dit bericht kan informatie bevatten die vertrouwelijk is. Indien u niet de geadresseerde bent, wordt u er hierbij op gewezen dat u geen recht hebt kennis te nemen van deze reply.
  woensdag 18 november 2009 @ 12:19:46 #286
278786 EINZ
WHEEEH! HEHEH!
pi_74811857
quote:
Op woensdag 18 november 2009 11:41 schreef Bonzai. het volgende:
Alsof dieren zelf zoveel respect voor elkaar hebben. Mijn kat speelt ook eerst een half uur met een muis vooraleer dat beest dood is. Tsja...
Snul. Dat is de natuur, dat is geen boos opzet zoals met die lul uit het filmpje wel het geval was. Of denk je dat ie de hond per ongeluk uit zijn handen liet vallen?
quote:
Leeuwenmannetjes zouden hun eigen jongen doodbijten om er een paar nieuwe te mogen paren.

Honden hebben er vaak ook geen problemen mee om mensen dood te bijten.
In de open natuur wel ja, daar gaat het namelijk over eten. En als een huishond je bijt, dan is dat in 99 van de 100 gevallen te wijten aan de opvoeding van de hond - en dus aan zijn baas.
quote:
Het blijft verder gewoon sneu hoor, wat die gast deed
Hetgeen een evenzo sneue reactie rechtvaardigt.
Deze reply is uitsluitend bestemd voor geadresseerde(n). Dit bericht kan informatie bevatten die vertrouwelijk is. Indien u niet de geadresseerde bent, wordt u er hierbij op gewezen dat u geen recht hebt kennis te nemen van deze reply.
  woensdag 18 november 2009 @ 12:51:10 #287
97079 Jeff89
Conquer All
pi_74812856
Het blijft wel een interessant topic dit.. 1 zielige puppie die 'n val van 10 meter maakt, tientallen schuimbekkende fokkers die de gooier de vreselijkste dingen willen aandoen.. Iets wat opzich nog wel te verklaren is, maar dan dat superioriteitsgevoel Alsof normale mensen dan direct zo'n man doodwensen, liefst op de meeste gruwlijke manieren.
Wie is er dan de psycho?
pi_74812893
quote:
Op woensdag 18 november 2009 12:51 schreef Jeff89 het volgende:
Het blijft wel een interessant topic dit.. 1 zielige puppie die 'n val van 10 meter maakt, tientallen schuimbekkende fokkers die de gooier de vreselijkste dingen willen aandoen.. Iets wat opzich nog wel te verklaren is, maar dan dat superioriteitsgevoel Alsof normale mensen dan direct zo'n man doodwensen, liefst op de meeste gruwlijke manieren.
Wie is er dan de psycho?
Schijnt bij de tijd te horen, "we worden steeds asocialer".
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_74812992
wat een enorme lul zeg.

Ze moeten hem er ook maar afgooien, maar dan met zn lelijke kop naar beneden.
Zulke mensen snappen het echt niet...
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
  woensdag 18 november 2009 @ 13:01:56 #290
8369 speknek
Another day another slay
pi_74813206
quote:
Op woensdag 18 november 2009 12:19 schreef EINZ het volgende:
In de open natuur wel ja, daar gaat het namelijk over eten.
Hij heeft zojuist twee voorbeelden genoemd waarbij dat niet geldt. Er zijn overigens vele honderden voorbeelden bekend van gewelddadig gedrag onder dieren die helemaal niets met eten te maken hebben.
quote:
En als een huishond je bijt, dan is dat in 99 van de 100 gevallen te wijten aan de opvoeding van de hond - en dus aan zijn baas.
Ja hoor, een dier met hersens ter grootte van een walnoot is eigenlijk gewoon een tabula rasa, die slachtoffer is van het systeem. .
  woensdag 18 november 2009 @ 13:06:59 #291
97079 Jeff89
Conquer All
pi_74813383
Snap je toch Agressief gedrag bij honden is gewoon 'nurture'.. Puur aangeleerd gedrag.
pi_74813516
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 22:00 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Je kan ook inderdaad alles goed praten, alles heeft namelijk een oorzaak. Deze jongen heeft geen empathie voor dieren en vindt dit grappig... Behoorlijk ziek, maar dat heeft ie niet zomaar natuurlijk.
Dat alles een oorzaak heeft wil toch niet zeggen dat alles goed te praten valt? Lijken me twee verschillende dingen.
  woensdag 18 november 2009 @ 13:21:59 #293
8369 speknek
Another day another slay
pi_74813918
quote:
Op woensdag 18 november 2009 13:06 schreef Jeff89 het volgende:
Snap je toch Agressief gedrag bij honden is gewoon 'nurture'.. Puur aangeleerd gedrag.
Ja precies, heeft werkelijk waar niks te maken met het feit dat het een territoriaal roedelgebonden roofdier is, niet de cognitieve vermogens heeft om vooruit te kijken en afwegingen te maken, een gebrekkige en vooral instinctief-gemankeerde moraal heeft, zo weinig herseninhoud dat een kleine variatie al grote gevolgen heeft, en al vele eeuwen lang is gefokt op spieropbouw zonder natuurlijke selectie en daardoor er niets meer klopt van de hormonenhuishouding.

Het is allemaal de schuld van het baahaasje.
pi_74815113
Ik durfde het filmpje zelfs niet afzien
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
pi_74815627
quote:
Op woensdag 18 november 2009 11:34 schreef onderscheid het volgende:

[..]

Zeg je dat ook als jou kind wordt verkracht bv. "Deze man heeft geen empathie voor kinderen en dit zal wel een reden hebben" En dus praat je dit ook goed.

Reden is dat er een steek in zijn kop los zit, maar dat mag geen reden zijn om hem niet hetzelfde aan te doen. Anders kunnen we wel alle moordenaars,pedos etc vrij laten of een dure behandeling geven (wat meestal toch op niks uitdraait)
Vrij laten? Dat het een oorzaak heeft betekent niet dat die personen vrij rond mogen lopen.
En ja, pedofielen kunnen er eigenlijk ook niets aan doen dat ze zo zijn geworden. Betekent niet dat het goedgekeurd moet worden natuurlijk, dat zeg ik ook helemaal niet. Ik bedoel er verder vrij weinig mee, enkel dat het hebben van een keuze ook maar relatief is. En ik zeg toch ook niet dat je hem niet hetzelfde aan mag doen? Maar stel dat zoiets in de toekomst te genezen is en dat die persoon (genezen en al) erg veel spijt heeft van zijn daden en niet kan begrijpen hoe hij daartoe in staat is geweest...tja, dan is het een compleet ander persoon geworden. Dat er een steekje los zat is zeker, dat dit permanent is niet.
Op het moment dat het zeker is dat zo iemand genezen is, wat hij/zij ook gedaan moge hebben, vind ik dat je die persoon vrij mag laten inderdaad. Het is in de praktijk alleen niet mogelijk lijkt mij, want zoiets weet je niet zeker en de meeste slachtoffers zullen willen dat hij opgesloten blijft.
pi_74815723
quote:
Op woensdag 18 november 2009 13:10 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Dat alles een oorzaak heeft wil toch niet zeggen dat alles goed te praten valt? Lijken me twee verschillende dingen.
Nee klopt, het is ook niet goed, nooit niet. Ik had het een beetje slecht geformuleerd, sorry.
Ik gebruikte het in de context die de user waarop ik in eerste instantie reageerde het ook gebruikte.
pi_74816370
wijf
pi_74816378
Jongens, die emo's hier doen me kotsen van ellende. Hun zogenoemde Gandhigevoel speelt op bij dit soort gelegenheden . Je moet wat om je te onderscheiden bij de bridgeclub. Ik stel me dan altijd een groep volwassen mannen voor met snor, en 7 honden in een rijtjeswoning.
pi_74817157

awwwwww
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_
pi_74817659
gooi er snel een slot op
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')