Dat moet je toch ook niet doen!quote:Op donderdag 19 november 2009 08:45 schreef Cyntiaa het volgende:
Goedemorgen vanachter mijn balie
Beetje raar geslapen omdat ik weer eens in slaap ben gevallen terwijl ik aan het msnen was![]()
Wat? Msnen of in slaap vallen terwijl ik aan het msnen ben..quote:Op donderdag 19 november 2009 09:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat moet je toch ook niet doen!
Dat is wel erg over-romantisch gezegdquote:Op donderdag 19 november 2009 09:38 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Wat? Msnen of in slaap vallen terwijl ik aan het msnen ben..
Ik ben mooi wel in slaap gevallen "naast" diegene
Ik ben ook een zeer romantisch meisje hoor..quote:Op donderdag 19 november 2009 09:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is wel erg over-romantisch gezegd
In slaap vallen terwijl je aan het msnen bent. Of eigenlijk msnen als je bijna in slaap valt.
Ik krijg er een beetje kriebels vanquote:Op donderdag 19 november 2009 09:44 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Ik ben ook een zeer romantisch meisje hoor..
Nergens voor nodig, die romantische kant zien niet veel mensenquote:Op donderdag 19 november 2009 09:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik krijg er een beetje kriebels van
Kriebels als in "ik doe even een paar stappen achteruit"?quote:Op donderdag 19 november 2009 09:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik krijg er een beetje kriebels van
Die jaquote:Op donderdag 19 november 2009 09:47 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Kriebels als in "ik doe even een paar stappen achteruit"?
Niet veel mensen als in iedereen die in dit topic op een openbaar forum komen?quote:Op donderdag 19 november 2009 09:47 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Nergens voor nodig, die romantische kant zien niet veel mensen
Look who's wearing the clever pants todayquote:Op donderdag 19 november 2009 09:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet veel mensen als in iedereen die in dit topic op een openbaar forum komen?
Dat is toch anders dan IRLquote:Op donderdag 19 november 2009 09:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet veel mensen als in iedereen die in dit topic op een openbaar forum komen?
quote:Op donderdag 19 november 2009 09:57 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Look who's wearing the clever pants today
Klopt op fok ben ik altijd vervelend, IRL minderquote:
Ik ben op beide momenten hetzelfde eigenlijk... Behalve die romantische kant dan hé..quote:Op donderdag 19 november 2009 10:03 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Klopt op fok ben ik altijd vervelend, IRL minder
Dat compenseer je dan wel weer voldoende op andere vlakkenquote:Op donderdag 19 november 2009 10:03 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Klopt op fok ben ik altijd vervelend, IRL minder
Kattekopquote:Op donderdag 19 november 2009 10:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat compenseer je dan wel weer voldoende op andere vlakken
Tsja, GMTA?quote:Op donderdag 19 november 2009 10:36 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Anders ga jij even in dezelfde topics posten
Ik heb het ook niet bepaald op mijn voorhoofd staan hoorquote:Op donderdag 19 november 2009 10:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tsja, GMTA?
Khad niet eens door dat jij daar had gepost. Was gewoon iets waar ik me thuis voel
quote:Op donderdag 19 november 2009 10:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tsja, GMTA? stalker?
Khad niet eens door dat jij daar had gepost. Was gewoon iets waar ik me thuis voel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |