Ik denk het ook. Dollar wordt sterker, maar de beurzen verliezen amper een 0,5%. Dat terwijl de S&P gister nog een nieuwe jaar top neerzette. Bij een lichte verzwakking van de dollar, gaat het zeker verder omhoog.quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:55 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Flinke stijging USD index idd, gisteravond al positieve signalen op basis van TA. Toch denk ik dat beurzen een hogere top neer kunnen zetten mocht USD weer iets verzwakken.
Hierop inspelen is wel erg tricky wat mij betreft.quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:06 schreef Gremen het volgende:
[..]
Ik denk het ook. Dollar wordt sterker, maar de beurzen verliezen amper een 0,5%. Dat terwijl de S&P gister nog een nieuwe jaar top neerzette. Bij een lichte verzwakking van de dollar, gaat het zeker verder omhoog.
Juistem!quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:20 schreef Lemans24 het volgende:
Het is nu toch wel duidelijk dat we heel dicht bij de top van een parabool zitten op de grafiek van de AEX? Niemand lijkt er nog zin in te hebben, zo traag gaat het. Ik denk dat het volume hooguit 80 miljoen is vandaag?
Of het nu kop-schouder is of niet, dat maakt niet zoveel uit voor deze beweging. We gaan nog twee dagen wat intraday piekjes krijgen die misschien iets boven de huidige top komen (323,18), met heel lage volumes, maar stijgen per saldo niet of nauwelijks en dan gaan we weer naar 300.
De prijs van een aandeel is de som van uitgifte waarde en de verwachte uitkeringen tot de zon ontploft,in tegenwoordige waarde.quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:29 schreef Gratau het volgende:
[..]
huh, zou je het iets preciezer willen uitleggen? maar in die tijden als kerst, carnaval en wk10 etc. boeken die bedrijven meer winst en dan is het toch logisch dat het vertrouwen omhoog gaat?
als een bedrijf winst boekt, wordt de aandeel dan ook hoger?
Zou goed voor de shorters zijn als hij binnenkort door de 1,46 gaat.quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:48 schreef sitting_elfling het volgende:
Oi! De EUR/USD ging even een aantal minuten goed naar beneden.
Ja ik zit short daarop, hij schoot ineens van 1k naar 2,2k winstquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:50 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Zou goed voor de shorters zijn als hij binnenkort door de 1,46 gaat.
Nee, sentiment is gewoon te bearish rondom dollar denk ik.quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:52 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ja ik zit short daarop, hij schoot ineens van 1k naar 2,2k winst![]()
Heb je er een aanleiding voor kunnen vinden?
wat bedoel je nu met bearish dollar en 1,46?quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:29 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Nee, sentiment is gewoon te bearish rondom dollar denk ik.
Sentiment dollar is te negatief, oftewel iedereen heeft zijn dollars dan al verkocht. Onder 1,46 is voor mij bevestiging dat USD verder kan aansterken.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:44 schreef Gremen het volgende:
[..]
wat bedoel je nu met bearish dollar en 1,46?
Bij een bearishe dollar denk ik eerder aan de richting 1,50 dan richting de 1,46. Of snap ik het nu niet meer
Ah okequote:Op dinsdag 17 november 2009 18:46 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Sentiment dollar is te negatief, oftewel iedereen heeft zijn dollars dan al verkocht. Onder 1,46 is voor mij bevestiging dat USD verder kan aansterken.
is al een tijdje aan de gang de beurs steeds hoger , het aantal problemen steeds groter :d WHO CARESquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:09 schreef dramatiek het volgende:
Delinquency = wanbetaling ??
http://www.zerohedge.com/(...)r-hits-all-time-high
What else is new right?quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:19 schreef edwinh het volgende:
[..]
is al een tijdje aan de gang de beurs steeds hoger , het aantal problemen steeds groter :d WHO CARES![]()
Vanwaar eigenlijk die handel in al die verschillende markten en derivaten.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:42 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
What else is new right?
Hoeveel geluk kun je hebben? Op een margin van 5kMaar een goede zaak dat CFD's niet zo populair zijn in Nederland, anders is het R&P zo vol.
[ afbeelding ]
Nog 1.5 jaar op het LMU in Londen.quote:
quote:The beginning of the end occurred on 16 January 1995, when Leeson placed a short straddle in the Singapore and Tokyo stock exchanges, essentially betting that the Japanese stock market would not move significantly overnight. However, the Kobe earthquake hit early in the morning on 17 January, sending Asian markets, and Leeson's trading positions, into a tailspin. Leeson attempted to recoup his losses by making a series of increasingly risky new trades, this time betting that the Nikkei Stock Average would make a rapid recovery. However the recovery failed to materialize.
Leeson left a note reading "I'm Sorry" and fled Singapore on 23 February. Losses eventually reached £827 million (US$1.4 billion), twice the bank's available trading capital. After a failed bailout attempt, Barings was declared insolvent on 26 February.
Spread!quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:53 schreef Gremen het volgende:
[..]
Vanwaar eigenlijk die handel in al die verschillende markten en derivaten.
Kan je weer niet bijkopenquote:
Iets herstel bij eur/usd en SnP omhoog, eigenlijk zoals verwachtquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:02 schreef Gremen het volgende:
En alles eindigt gewoon groen op wallstreet!
Handel je alleen op basis van RSI?quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:42 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
What else is new right?
Hoeveel geluk kun je hebben? Op een margin van 5kMaar een goede zaak dat CFD's niet zo populair zijn in Nederland, anders is het R&P zo vol.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |