Oke, leek me ook al zo stugquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:50 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Denkfout, sprinters/speeders/turbo's worden niet meer waard als een aandeel ex divi gaat.
quote:Liu Mingkang, chairman of the China Banking Regulatory Commission, said in Beijing Nov. 15 that the American rate stance and falling dollar has led to “massive” speculation. Donald Tsang, the chief executive of Hong Kong, said Nov. 13 in Singapore “I’m scared and leaders should look out.”
Emerging economies “might overheat and experience financial turmoil,” Bank of Japan Governor Masaaki Shirakawa said in Tokyo yesterday.
Bernanke, by contrast, said in response to audience questions after a speech in New York that “it’s not obvious to me in any case that there’s any large misalignments currently in the U.S. financial system.”
Fed Vice Chairman Donald Kohn, speaking yesterday at Northwestern University in Evanston, Illinois, also said low rates don’t appear to be fueling another bubble in U.S. financial markets.
Bron: Bloomberg
Haha, ja die naam is niet al te best inderdaadquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:53 schreef Dave7 het volgende:
Ik die blog van SE proberen te onthouden, in m'n blackberry typuh typuh typuh, wist ik het adres opeens niet meer................![]()
LOL! just kidding!quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:08 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Haha, ja die naam is niet al te best inderdaad
Zeker wel, wij hebben hier ons macro economie boek op de universiteit die geschreven is door mister Bernanke zelfquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:09 schreef bascross het volgende:
[..]
![]()
Heeft die Bernanke wel enige kennis van zaken met betrekking tot economie?
ehmm ja!quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:09 schreef bascross het volgende:
[..]
![]()
Heeft die Bernanke wel enige kennis van zaken met betrekking tot economie?
quote:Bernanke is particularly interested in the economic and political causes of the Great Depression, on which he has written extensively. Before Bernanke's work, the dominant monetarist theory of the Great Depression was Milton Friedman's view that it had been largely caused by the Federal Reserve's having reduced the money supply.
Dalen? Het lijkt me weer een typische nullijntango!quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:19 schreef Gremen het volgende:
Ah beurs daalt op cijfers, mooi moment voor ritje long
Actie komt vandaag van de valuta.quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:03 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Dalen? Het lijkt me weer een typische nullijntango!
Alleen reageert de beurs er niet echt opquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:09 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Actie komt vandaag van de valuta.
Reactie op beurs komt meestal ook wat later.quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:22 schreef Gremen het volgende:
[..]
Alleen reageert de beurs er niet echt op
Flinke stijging USD index idd, gisteravond al positieve signalen op basis van TA. Toch denk ik dat beurzen een hogere top neer kunnen zetten mocht USD weer iets verzwakken.quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:52 schreef sitting_elfling het volgende:
Het geeft maar weer eens aan hoe 'sterk' deze correctie omhoog eigenlijk is. !![]()
Vandaag stribbelt de dollar eventjes tegen, en plots willen de beurzen niet omhoog.
Dat doe ik al 10nachten langquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:05 schreef m0m0 het volgende:
Ik ga hoogst waarschijnlijk overnight short.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |