abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74915825
Sterke Miss. Hoe is dr temp. nu?

Lente krijgt morgen voor 't eerst d'r prikje.
pi_74915904
quote:
Op zondag 22 november 2009 19:47 schreef Ssserpente het volgende:
Sterke Miss. Hoe is dr temp. nu?

Lente krijgt morgen voor 't eerst d'r prikje.
Lars ook
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  zondag 22 november 2009 @ 19:54:30 #278
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_74916096
Mijn baby heeft ze afgelopen woensdag gehad. Hij was er echt een halve dag naar van en huilde veel en daarna was het ook over gelukkig.
Wel heel zielig, toen ie geprikt werd moest hard huilen, en daarna begon hij zo weer vol vertrouwen te lachen naar me. En gelijk werd er nog een prik in zijn beentje gejast. Gemeen is dat toch eigenlijk...
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_74916594
MIss, wat sneu voor Senna en voor julile. Hopelijk knapt ze snel op!
Volgens mij is het druk hier op het cb, mijn vier weken afspraak was pas met bijna 6 weken en nou zijn de eerste prikjes ook later, pas op 8 december. Dan is Driekus al bijna 11 weken geloof ik.
En vrijdag intake op het kdv, ben erg benieuwd, stom he, maar ik heb er wel zin in om em af en toe weg te gaan brengen. Morgenochtend gaan we trouwens op bezoek bij mijn werk, lekker showen met mijn manneke. Ben erg benieuwd, ben er niet meer geweest sinds begin augustus en ik weet dat mijn werkplek door een ander is ingenomen, dus kan ook niet naar mijn eigen bureau.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_74917176
He Miss, wat zielig en ook een beetje eng dat Senna zo ziek is. Althans ik zou het moeilijk vinden, zo de eerste keer geconfronteerd worden met iets waar je zo weinig tegen kan doen. Ik hoop dat ze gauw beter wordt!

He Rocka, dat had ik ook bij de eerste prikjes, die grote kijkers die je vol vertrouwen aankijken en dan opensperren van pijn/schrik, bah. Heel naar vond ik.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  Moderator zondag 22 november 2009 @ 20:25:45 #281
5428 crew  miss_sly
pi_74917366
oeke, ik vind het ook heel moeilijk en eng. Ik heb zo vaak gedacht dat we de hap nog maar weer eens moesten bellen, maar als ik het er dan met schaap over had en we het even bekeken, was er niets veranderd en dus geen reden. Maar nu is ze weer heel zielig en huilen enzo, en dan weet ik het weer niet meer.

Ik hoorde van mijn vader dat mijn jongste neefje (2 maanden ouder dan Senna) het ook had en die was tot gisteravond laat echt ziek en vanochtend ineens weer koortsvrij en heel erg opgeknapt. Dus ik hoop dast ook maar voor Senna.

Mama's met kindjes die een prikje moeten sterkte ik vond het ook heel naar, wat Rocka ook zegt. En ook al weet je dat je het voor je kind doet, het is en blijft naar.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_74918091
voor jou ook Miss! Ik had trouwens even terug gelezen en ik vond deze post zo herkenbaar:
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 13:00 schreef miss_sly het volgende:
Al 4 maanden zo groot al en toch nog zo'n kleintje Sommigen beginnen nu al zo'n beetje met bijvoeding. Ik was het al niet van plan, maar ik vind het ook zo nog niet passen bij ons kleine meisje, veel te klein nog voor iets anders dan melk. En toch al zo groot, ze kletst je de oren van je hoofd, grijpt naar alles wat binnen handbereik komt, wordt lekker druk en onhandelbaar bij het verschonen en omkleden en heeft de poes ontdekt
Als eerste nog gefeliciteerd met de 4 maanden!

En in Londen heb ik bij Ko voor het eerst echte interesse in eten ontdekt.
Hiervoor was alles wat je in je hand had en bewoog interessant, boterham, koekje, maar ook een bus purschuim.
(nav een weddenschap met P. die zei dat Ko alleen zo naar eten keek en om dat te bewijzen met een bus purschuim ging zwaaien en dezelfde blik in die oogjes verscheen! )
Maar we zaten in een restaurantje en ik was Ko aan het voeden maar hij wilde zich steeds omdraaien. Uiteindelijk deed ik dat en hij stortte zich bijna op de bonen in tomatensaus en toast.

Maar ik wil ook wachten tot 6 maanden.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_74918189
Ik weet nog dat ik Meike toen met de eerste prikjes op zo'n matje moest leggen, dan kon ze makkelijker prikken....toen wist ik nog niet beter....maar dat gebeurt me niet weer!
Dan doet de wvk maar wat meer moeite, ik neem mijn vriendje lekker bij me, dan kan ik hem meteen troosten!

En het is inderdaad vet gemeen...hadden ze maar een drankje ipv die gemene prikken....

Miss, hebben ze nog gezegd wanneer je aan de bel moet trekken?
Kindje van de buren heeft ws ook MG, maar als de koorts boven 38,7 kwam moesten ze bellen....?
  Moderator zondag 22 november 2009 @ 20:45:08 #284
5428 crew  miss_sly
pi_74918463
oeke, Senna begint hier ook te kijken naar wat we doen, dus ook dat we eten, maar ik heb echt niet het idee dat ze nou zo nodig ook wil wat wij hebben. Ja, alels wat wij hebben OMDAT wij het hebben, inderdaad. Ik wil ook tot ongeveer 6 maanden wachten. Een dag meer of minder vind ik dan niet zo belangrijk, maar ik wacht iig tot na Kerst en O&N. Maar Ko begint er dus wel interesse in te krijgen? En wanneer is hij 6 maanden; bijna toch?

Karin, ze hebben hier alleen gezegd te bellen als ze suf wordt ( niet reageert of wakker te krijgen is) en als we ongerust zijn. Nou ben ik al de hele tijd ongerust en er is niets veranderd, dus niet ongeruster, rationeel dan he. Bovnedien wilde de arts die ik sprak het niet eens hebben over de mexicaanse griep, omdat die volgens haar niet gevaarlijker ofzo was dan een gewone seizoensgriep, dus was het belangrijk of het dat was of niet.
pi_74918588
Hm, jullie zijn ook niet echt bemoedigend.

Miss, veel sterkt meid!
pi_74918810
Senna nog steeds zo ziek... Miss sly dat is het echt het allernaarste van mama zijn, als je kindje ziek is

Esmee moest eigenlijk vorige week woensdag haar 1e prikjes hebben, maar we waren net een weekje weg en dus het ik het antwoordapparaat van de wvk ingesproken. Die moet ik volgende week terug gaan bellen voor een nieuwe afspraak, maar daar heb ik dus helemaal geen zin in. En inderdaad Karin gewoon lekker die uk tegen je aan houden bij het prikken!

En dinsdag moet mijn grote kleine meisje de mexicaanse griepprik. Als je ouder worden, worden die prikken alleen maar erger vind ik. Dan snappen ze van te voren ook nog eens wat er gaan gebeuren, maar ze zijn nog te klein om te snappen dat het goed voor ze is.
  maandag 23 november 2009 @ 09:05:02 #287
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_74931532
Kom voor het laatst hier even illegaal posten

Net terug van vakantie en ik zie dat ik heeeeel wat heb bij te lezen na 2 weken.
De vakantie was TOP echt genoten alleen echt hollands kl*te weer gehad maar dat mocht de pret niet drukken.

Mijn kleine mannetjes zijn vandaag 6 mnd en 3 dagen dus ik moet doorschuiven naar het volgende topic, veel succes allemaal met de mini's en een voor wie het nodig heeft en tot in het volgende topic.
pi_74931679
Miss, hoe gaat het vandaag met Senna?

Ik ga vanmiddag voor het eerst met Isabeau naar het consultatiebureau en ik vind het spannend. Mutsig he?

En ze slaapt sinds vrijdag ook 's nachts op haar eigen kamertje ipv bij ons op de kamer en het is echt een verademing. Zij slaapt beter en wij slapen beter. Ze werd om de haverklap wakker van de hoestbuien van mijn verkouden man en ik werd wakker van elk kreuntje. Ben zo blij!
pi_74931719
Doeg Mamanik. Veel plezier daar en fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad!
pi_74932648
MamaNik
Sorbo, ik vond het cb ook spannend de eerste keer. Sterker nog, ik blijf het spannend vinden, gewoon of ie goed gegroeid is enzo. En ik heb altijd het idee dat ik daar enorm sta te klunzen met luiers ed.

Miss, is Senna wakker geworden zonder koorts? Ik hoop dat jullie een goede nacht gehad hebben.

Ik ga Driekus uit bed vissen, em voeden en dan naar mijn werk. Hopelijk waai ik niet van de weg, wat een enorm rotweer!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  Moderator maandag 23 november 2009 @ 10:14:30 #291
5428 crew  miss_sly
pi_74932711
ik heb me voor de derde dag op rij met mijn dochter tegen me aangeplakt op de bank genesteld. telefoon, glaasje water, afstandbediening, laptop en doos tissues voor mijn eigen snotneus binnen handbereik en niet te veel bewegen dan komen we de dag wel door.

kortom, nog weinig verbetering. koorts iets minder, maar nog steeds een arm ziek meisje hier. hoop zo dat het snel over is nu
pi_74933191
tot gauw Mamanik!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_74933926
MamaNik!

Miss, vind het zo sneu voor jullie. Sterkte vandaag!

Mef, naar je werk? Toch niet om echt te werken?

Wij zijn net terug van 't cb. Prikjes vielen reuze mee. Ze sliep nog half en alleen bij het tweede prikje moest ze huilen. Heel eventjes maar, mijn dappere dodo. Nu ligt ze weer lekker te slapen.
  maandag 23 november 2009 @ 11:13:56 #294
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_74934085
Beterschap senna snel weer opknappen hoor

hier een verkouden Roy met lichte verhoging.
opzich gaat het wel, alleen hij huilt nu nog meer en nu heel zielig
vandaag dus maar pyamadag ingelast.

[ Bericht 47% gewijzigd door _Bar_ op 23-11-2009 11:24:54 ]
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  maandag 23 november 2009 @ 11:15:35 #295
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_74934130
miss_sly, ik heb ff gegoogled op uitgdorgingsverschijnselen bij baby's Bron
quote:
Symptomen en tekenen van uitdroging bij baby's - zuigelingen
De symptomen van uitdroging bij baby's zijn:

zeer onregelmatig plassen;
donkergele urine;
laag energie-niveau;
droge mond, weinig speeksel en geen of nauwelijks tranen bij huilen;
droge lippen (kloofjes) en huid;
diepliggende ogen en fontanellen (sterk ingezonken fontanel; zachte plekken boven op het hoofd).

Als het ernstig is, dan kunnen de volgende verschijnselen optreden:

dat de baby minder dan acht tot tien keer per dag urineert (geen natte luier de laatste drie uur);
dat de urine donkergeel is;
als je de huis indrukt, neemt het maar weer langzaam de oude vorm aan;
dat de urine naar vis ruikt en/of ureumkristallen bevat: ziet eruit als verpulverd baksteen en geven de luier een rozerode kleur.
Zolang je haar hierin niet herkent, is ze dus niet uitgedroogd!
beterschap voor je ukkie iig! tis echt heel erg naar, maar dr lichaampje is iig zelf al hard bezig met de ziektekiemen weg te jagen, anders had ze die koorts ook niet gehad.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_74934206
miss_sly wat ellendig nog steeds.
Kop op hoor, het kan nu echt alleen nog maar beter worden
quote:
Op maandag 23 november 2009 09:17 schreef Sorbootje het volgende:
Ik ga vanmiddag voor het eerst met Isabeau naar het consultatiebureau en ik vind het spannend. Mutsig he?

En ze slaapt sinds vrijdag ook 's nachts op haar eigen kamertje ipv bij ons op de kamer en het is echt een verademing. Zij slaapt beter en wij slapen beter. Ze werd om de haverklap wakker van de hoestbuien van mijn verkouden man en ik werd wakker van elk kreuntje. Ben zo blij!
Wat laat Sorbo? Wij moesten al een maand geleden bij het cb zijn met Xeentje.
Maar helemaal niet mutsig dat je het spannend vindt hoor. Ik vond het ook eng, had eigenlijk geen idee wat ik moest verwachten.
Weet niet of jij dat al wel weet, maar voor het geval van niet: je kindje moet uit de kleren en zal gewogen, gemeten en onderzocht worden. Neem dus iets warms mee waar je haar in kunt wikkelen, een extra luier en een hydrofieldoek.
Gelukkig was mijn vriend de eerste keer mee, want ik vond het ook een beetje stressig allemaal met dat aan en uitkleden, zorgen dat je kindje niet koud wordt, enz. Voelde me ook een kluns daar inderdaad Mefke.
pi_74934632
Is inderdaad laat. Ze is vandaag 6 weken maar ze waren ons vergeten

Bedankt voor de tips!
pi_74936451
Och, Senna nog steeds ziek... Beterschap meisje

Vanmorgen met Tess naar het cb geweest: 7850 gram en 66 cm. Mevrouwtje zit in een stijgende lijn. Ze mag groente/fruit/rijstewafeltje en we mogen gaan proberen of Tess normale (dus geen hypoallergene) voeding kan verdragen. Aangezien Tess niet reageert op peer/appel/worteltjes/banaan verwacht de cb arts ook niet dat ze gaat reageren op 'normale' voeding.

De cb arts was zowaar zeer tevreden!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_74936729
Goedzo Tess!

Iris heeft al 2 nachten goed geslapen . Overdag gaat het wat minder helaas... maar goed je kan niet alles hebben natuurlijk . De nachten ok is me op dit moment ff meer waard geloof ik...
Fake it till you make it...
pi_74939572
Nijna, fijn dat de nachten beter gaan....! Wat is goed? Slaapt ze door?
Overdag kun je het gehuil beter verdragen als 'snachts he. Hopen dat ze snel wat lekkerder in dr velletje zit, heb je enig idee waar het aan zou kunnen liggen?

Senna nog steeds ziek, he toch. Beterschap daar!
Miss Sly, heb je vrij genomen van het werk?

Tess goedgekeurd! Hoezee! Hopelijk gaat dat goed met de normale voeding. Wat krijgt ze nu dan?

En Lente heeft er dus ook 2 kleine gaatjes bij , vond je het niet zielig Ssserpente?

Lars was not amused hoor , stom geprik ook.
We hadden ook niet onze "eigen" wvk, dus ik was er ook al flauw van toen we nog naar binnen moesten.
Ze lezen zich niet even in ofzo he, kun je het hele verhaal weer gaan vertellen....pffff
En op mijn vraag of ze me tips kon geven omdat Lars zo onrustig zijn flesje drinkt had ze ook geen antwoord. "doe maar een kussen onder je arm" hmmm hmmm alsof het daaraan ligt zeg.
Nou ja, we modderen nog maar even aan met die flessen. Ze gaan wel leeg uiteindelijk, maar hij draait maar heen en weer, soms huilt hij tussendoor. Het is gewoon niet even een geniet-momentje, en dat vind ik jammer.

Maar goed, meneertje doet het prima. Kijkt tevreden en helder uit.
Zijn groei gaat ook goed, hij zit nu op 5175 gram en 58 cm.
Nu maar hopen dat hij niet zo'n last van de prikken gaat krijgen.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')