haha Claudia

nouja weet je, dat is een standaardvraag die de verloskundige (moet) stellen. Niet zozeer omdat er een programma vanuit de overheid is (:D) maar omdat er heel veel tokkies zijn (vooral tokkies ja, sorry

) die denken dat je na het krijgen van een kind de eerste maanden niet zwanger kunt raken ofzo, of dat je tijdens het geven van borstvoeding niet zwanger kunt raken. En mja, dan zit je straks een maand na je bevalling weer bij haar op het spreekuur (

)
ik snap wel wat je bedoelt over dat meerdere vrouwen trouwens, ik had gelukkig maar 1 kraam, dat scheelt al heel veel. Maar ik vond het wel vervelend dat de verpleegster halverwege de bevalling weg ging omdat haar dienst erop zat en ik toen een nieuwe kreeg. Een uur later ook nog een gyn erbij en toen dacht ik van ja hey zo is t wel genoeg geweest he...
En mijn lief heeft ook niet gekeken

ten eerste niet omdat hij dat niet wilde en ten tweede niet omdat ik het liever niet had. Hij voelde er weinig voor en achteraf hoorde ik van de kraam dat zo'n forse knip als ik had ook geen fijn gezicht is als het hoofdje staat enzo dus ik ben maar blij dat ie niets gezien heeft

Ooooh mn meisje laat zulke harde knetters

alle lucht die opgehoopt zat achter de poep komt er nu uit haha.
Ze heeft wel weer praatjes voor 10 nu, maar dat kan ook komen omdat held papa nu weer thuis is om te knuffelen
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!初戀的香味就這樣被我們尋回