abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74855200
Pff, mij roestte het op een gegeven wie er allemal aan m'n borsten zat en tussen m'n benen keek. Ik ging al bijna met m'n benen wijd zodra de bel ging.
pi_74855313
quote:
Op donderdag 19 november 2009 16:45 schreef Ssserpente het volgende:
Pff, mij roestte het op een gegeven wie er allemal aan m'n borsten zat en tussen m'n benen keek. Ik ging al bijna met m'n benen wijd zodra de bel ging.
dat bedoelde mijn vk dus ook toen ze het zei hahaha
ik vond het zo droog hoe dat gevoel zo kan veranderen. Dat je het intieme en medische zo snel van elkaar kunt loskoppelen in je hoofd, dat je echt dat punt bereikt waarop het je zal roesten.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74856137
ach ja en voor je het weet zit je bij de huisarts en heb je het gewoon over je aambei
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_74856180
quote:
Op donderdag 19 november 2009 17:09 schreef mefke79 het volgende:
ach ja en voor je het weet zit je bij de huisarts en heb je het gewoon over je aambei

koekje dr bij dokter?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74856267
quote:
Op donderdag 19 november 2009 16:45 schreef Ssserpente het volgende:
Echt waar? Ik vraag zelfs bij elke 'medische' handeling aan mijn vriend of hij die wel wil zien. Waarschijnlijk ben ik getraumatiseerd geraakt door Jeroen Brouwers. Als puber las ik Bezonken Rood en daarin omschrijft de protagonist hoe hij ging walgen van zijn vriendin doordat hij hun kind 'eruit' had zien komen. Hij kon die scheiding tussen het klinische en het intieme niet meer maken.

Los hiervan vind ik het nog steeds maf dat me niet eens even gevraagd wordt of ik het goed vind dat een drietal vrouwen m'n hechtingen inspecteert. Het is geen entertainmentshow. Misschien nog wel aanstootgevender vond ik de vraag van de verloskundige of we al over anticonceptie nagedacht hadden. Wat gaat dat haar aan? Runt de overheid een preventieprogramma of zo?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_74857030
haha Claudia nouja weet je, dat is een standaardvraag die de verloskundige (moet) stellen. Niet zozeer omdat er een programma vanuit de overheid is (:D) maar omdat er heel veel tokkies zijn (vooral tokkies ja, sorry ) die denken dat je na het krijgen van een kind de eerste maanden niet zwanger kunt raken ofzo, of dat je tijdens het geven van borstvoeding niet zwanger kunt raken. En mja, dan zit je straks een maand na je bevalling weer bij haar op het spreekuur ( )

ik snap wel wat je bedoelt over dat meerdere vrouwen trouwens, ik had gelukkig maar 1 kraam, dat scheelt al heel veel. Maar ik vond het wel vervelend dat de verpleegster halverwege de bevalling weg ging omdat haar dienst erop zat en ik toen een nieuwe kreeg. Een uur later ook nog een gyn erbij en toen dacht ik van ja hey zo is t wel genoeg geweest he...
En mijn lief heeft ook niet gekeken ten eerste niet omdat hij dat niet wilde en ten tweede niet omdat ik het liever niet had. Hij voelde er weinig voor en achteraf hoorde ik van de kraam dat zo'n forse knip als ik had ook geen fijn gezicht is als het hoofdje staat enzo dus ik ben maar blij dat ie niets gezien heeft

Ooooh mn meisje laat zulke harde knetters alle lucht die opgehoopt zat achter de poep komt er nu uit haha.
Ze heeft wel weer praatjes voor 10 nu, maar dat kan ook komen omdat held papa nu weer thuis is om te knuffelen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74862524
Oooo ik heb net samen met mijn manneke in bad gezeten voor het eerst
Over genieten gesproken, dat is echt genieten!

Mijn lief heeft hier ook niets gezien hoor, op mijn verzoek trouwens, maar hij vond het ook niet zo erg. En ik heb net in bad ook voor het eerst mijn knip eens goed bestudeerd. Ziet er mooi uit, roze en dicht. Nou flink met calendulan aan de slag, want het is nog wel gevoelig.
pi_74866119
Oh wat fijn zeg Mefke, vind het zo jammer dat wij geen bad hebben.

Claudia eigenlijk is het best raar ja als je er zo eens over nadenkt... Ik had zelf ook op een gegeven moment toen de derde aflossing van de wacht kwam qua verloskundige enzo dat het me echt niks meer kon schelen.

Overigens heeft mijn vriend bij de geboorte van Linde alleen maar aan mijn hoofdeinde gestaan. Bij de geboorte van Esmee geloofde ik niet dat het persen echt opschoot (Bij Linde hebben ze 2 uur lang volgehouden dat ze er nu echt biiiiiijjjjjjnnnnaaaa was ) en dus heeft hij gekeken en zo gezien hoe Esmee geboren werd. Maar dat was zonder knip enzo en. Ik geloof wel dat het beeld nog een tijdje opz ijn netvlies heeft egstaan, maar volgens mij is hij daar inmiddels wel overheen
pi_74867398
Murphy is weer gesignaleerd in huize Roy

De hele tijd lachen, lief doen vrolijk doen, brabbelen

Sta je dan met je goed gedrag, Ja Roy krijst zoveel bla bla bla

Gelukkig hebben deze dames van het cb goed contackt over en weer gehad over deze kwestie.
en tijdens het filmen moest meneer de bink uithangen voor de camera

Volgende week gaan we de rest bespreken.

wel nog wat fijne tips gekregen wat we nog eens kunnen proberen
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_74867845
Bar dan voel je je ook lekker voor *** staan he? Hier zeiden we ook bij het bezoek van de wvk dat Esmee zo hard huilde steeds na de fles. Dus ze stelde voor om de fles te geven en daarna viel Esmee dus meteen als een blok in slaap... Let wel dat is in die 6 weken toen 1 (e-e-n) keer zo gegaan Wel fijn dat je nog tips hebt gekregen. Hopelijk werken ze goed!

Het gaat hier steeds een heeeeel klein beetje beter. Na de ostheopaat is Esmee 2 dagen lang een veel rustiger en tevredener meisje geweest. Daarna ging het weer steeds iets meer zoals daarvoor. Inmiddels is ze de hele dag redelijk rustig alleen tussen 16 uur en 19:30 uur is ze neit te troosten. Huilen, gillen en krijsen wat je ook doet. Nu doen we haar maar rond half 7 in bad zodat ze wat rustiger wordt. Dan schone luier, fles, boeren en dan maar gewoon naar bed en laten huilen. Heel lastig om te laten doen, maar ze huilt dan ongeacht wat je doet. Alsof ze op die manier alle indrukken van de dag verwerkt ofzo.
pi_74868299
getroost worden lukt echt helemaal niet Stieme? ook niet door te wandelen ofzo?
Wat hier dus echt helpt is serieus Roy vastpakken in zithouding met zijn rug tegen onze buik, en dan een hand tussen zijn benen door.
en dan rustig rondjes lopen.
of ja de standaard autoritjes maken, of direct na het boeren van een voeding te gaan wandelen.

maar idd wij doen het ook hoor als dit bovenstaande niet werkt, gewoon op bed leggen babyfoon zacht, en maar laten doen even, meestal valt hij dan wel in slaap na 15 min ongeveer.

Ze adviseerde om eens te proberen om een shirtje wat ik aangehad had, bij Roy in bed te leggen tussen de middag misschien dat hij daar wat rustiger van zou worden omdat hij mij dan zou ruiken.
soms werkt dat ook wel een beetje.
pi_74868571
Nee er is dan niks dat haar kan troosten. Niet wandelen, met haar in huis rondlopen, tegen haar praten, haar haartjes of wangetje aaien, draagdoek, masseren, wiegen, etc. Eigenlijk heb je nog de meeste kans dat ze stil wordt als je met haar rondloopt, maar dat werkt dus ook niet altijd. We hebben zelf geen auto dus een auto huren om rondjes te rijden gaat me wel wat ver

T-shirtje met mijn geur hebben we ook al eens in de wieg meegegeven. Maar helaas het werkte niet... net zoals bedje met kruik voorverwarmen, 's nachts warmer of juist kouder aankleden, overdag thuisblijven om prikkels te voorkomen, muziekje spelen in de slaapkamer, liedjes voor haar zingen, lichtje aanlaten, lichtje juist uitdoen, slaapzakje of juist een dekentje etc etc
pi_74868901
het blijft lastig, en je voelt je zo machteloos als ouder als jeje kindje niet getroost lijkt te krijgen.
hier hadden we dat dus in het begin ook, op geen enkele mannier, knettergek werd je ervan.
nu we beetje uitgevonden hebben wat wat troost bied, scheelt dat al best veel.

maar toch het probleem is er niet mee weg.

Wij zelf hebben steeds meer het vermoeden dat Roy een kindje is wat heel erg geanimeerd wilt worden, en eigenlijk veel meer wilt dan wat nu binnen zijn kunnen ligt, (amtieus)
nu is het overgens wel zo dat we nu op een keerpunt zitten die magische 3 maanden, het kan zomaar veranderen, en daar hopen we nu ook best wel op.

sterkte ook jullie want je kunt er goed met je handen in je haar door zitten.
pi_74875718
Jee stiemie, wat lijkt me dat frustrerend. Ik weet hoe gek je kunt worden van huilen, maar als echt helemaal niets troost kan bieden..pfoe....

Isabeau slaapt nog steeds voor geen meter overdag. En eerlijk gezegd word ik daar ook wel een beetje gek van. Ik heb con-stant een baby op mijn arm. Kan dus helemaal niks doen overdag.. Gisteren de hele dag op 1 uurtje na klaarwakker geweest. En gisteravond wilde ze ook niet slapen. Uiteindelijk heeft ze van 1 tot 6 geslapen en nu slaapt ze sinds een uur of half zeven weer. Maar ik zou graag een trucje weten om haar overdag wat meer te laten slapen. Dit kan nooit genoeg zijn!
  Moderator vrijdag 20 november 2009 @ 08:14:10 #165
5428 crew  miss_sly
pi_74875841
Stiemie, wat lijkt me dat moeilijk, een kindje dat niet te troosten is.
En Bar ook, fijn dat Roy wat troost begint aan te nemen.

Sorbootje, dit had een post van mij kunnen zijn, zo in het begin. Letterlijk bijna. Wij hebben ook heel lang gezocht naar de manier om het voor Senna mogelijk te maken overdag te slapen. Uiteindelijk hebben we die gevonden in de vorm van een klein ritueeltje voor het naar bed gaan (onhandige kleertjes uit, slaap kindje slaap zingen met haar op schoot, zeggen dat ze nu een dutje gaat doen en weltruste wensen en in haar bedje leggen) en er bij blijven zitten en over haar buikje wrijven tot ze slaapt. Dat duurde in eht begin soms best lang (half uur soms), maar tegenwoordig is ze eigenlijk met max 10 minuutjes in slaap. Zelfs 's avonds hoef ik haar niet meer in slaap te voeden, maar werkt deze methode (iets aangepast ritueeltje) helemaal goed. En als ze 's nachts wakker wordt, neit hoeft te drinken, maar wel even wat huilt of moppert, werkt het ook goed om even een hand op haar buikje/rompje te leggen.

Nu bedoel ik niet dat dit per se ook voor jullie werkt, maar ik bedoel meer dat het even zoeken kan zijn, maar dat je straks misschien ineens door hebt hoe het werkt voor Isabeau en dat het dan lekker gaat
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_74875880
Dank je!

Ze valt wel in slaap, maar na 5 a 10 minuten vindt ze het welletjes en 'roept' (lees: wheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh) ze mij weer. Maar inderdaad ik blijf gewoon zoeken.
pi_74877024
Wij hadden van de week de wijkverpleegkundige op bezoek, omdat Iris zo onrustig is... Ze had al ruim 2 uur geslapen en lag toen ook weer beetje mopperend in bed, maar veel rustiger dan anders... . Zal je altijd zien. De wvk was een half uur weg en ze begon weer...

Bar, wat jij schrijft, meer willen dan dat hij kan... dat klinkt bekend. Wij hebben ook het idee dat Iris meer wil dan ze kan en misschien is ze daarom wel zo onrustig...
Fake it till you make it...
pi_74877711
Oh mama's met huilende en niet willen slapende kindjes, ik heb echt met jullie te doen. Wij kennen die problemen niet en ik vind het al lastig als ie even huilt door krampjes en dan alleen maar getroost kan worden door op mijn buik/borst te liggen. En je zult net ziet dat ze voorbeeldig zijn als er iemand komt kijken...Voor jullie allemaal een

Ik zit te wachten op het een telefoontje van het cb. We hadden het gisteren even over de voeding en zij rekende me iets voor en ik beaam dat. Maar vannacht was er telkens zo'n knagend stemmetje dat zei dat er iets niet klopt. En dat is ook zo...hij zou 5 voedingen moeten doen en hij doet er maar 4. Dus nu gebeld naar het cb en ik word teruggebeld want maar 4 voedingen bij een kindje van 7,5 week mag schijnbaar niet. Nou voed ik op verzoek, dus ik kan er ook weinig aan doen dat ie niet meer wil. Bovendien, hij slaapt tegenwoordig bijna 8 uur 's nachts, dus er blijven maar 16 uur over voor die voedingen. Ben benieuwd wat ze gaan zeggen...
pi_74877775
Tess heeft eczeem. Vanmorgen naar de huisarts geweest omdat ze onder de rode vlekjes zit. Het is geen allergische reactie..
Heb vaselinecreme gekregen om lekker dik mee te smeren.

Tessis ook wat aan de dunne poep. Het stinkt behoorlijk en daarbij kwijlt ze verschrikkelijk. Toch voel ik niks in haar mondje.

Mefke, 4 flessen is wel weinig idd. Hoop dat het cb een oplossing heeft. Je kan wel 5 flessen over 16 uur verdelen trouwens met 4 uur ertussen.

voor de huilende kindjes en voor de mama's

[ Bericht 0% gewijzigd door Vicky op 20-11-2009 13:03:06 ]
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 20 november 2009 @ 10:05:49 #170
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_74877861
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 08:16 schreef Sorbootje het volgende:
Dank je!

Ze valt wel in slaap, maar na 5 a 10 minuten vindt ze het welletjes en 'roept' (lees: wheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh) ze mij weer. Maar inderdaad ik blijf gewoon zoeken.
is een draagdoek mss iets voor jullie?
en dan als je het idee hebt dat we moe wordt, hang je haar erin, valtze in slaap en heeft ze tijdens haar slaap jou toch nog dichtbij zich, en heb jij je handen vrij.

stiemie, ben ik nou te positief als ik zeg dat er toch echt verbetering in zit? eerst was het bijna de hele dag, en nu nog "maar" 3 uur, en de osteo heeft toch wel geholpen ook. wanneer mag je nog een keer?
niet om het te bagatelliseren, dat weet je, maar toch.

mefke, krijgt zoonmans nog een combi bv en fv? zijn het dan 4 flessen en nog bv erbij, of is het 4 voedingen totaal?

sterkte met de eczeem van tess is ze allergisch voor iets, of weet je niet?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_74877872
Mefke, als we onze kindjes nou een beetje mixen, komen we allebei op 5 uit . Iris drinkt er 6 .
Ben benieuwd wat het CB zegt.
pi_74877883
Vicky, ik wacht het effe af, ik wil em natuurlijk ook niet te kort doen. Desnoods maar minder in de fles en vaker voeden. En de rest neem ik effe mee naar het flessentopic...
pi_74877889
Dag allemaal!

Lena en ik zwaaien even naar jullie vanuit de auto! Wij zijn heerlijk vertrut onderweg naar zeeland waar we in op een park met subtropisch zwembparadijs zitten... nog heeeeel even mn verlof vieren...tis bijna beurt
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_74877900
Davinia, M. is allergisch aangelegd en heeft een eczeemhuis. Amber en Tess dus ook.
Allergisch is ze volgens mij niet. Allergievlekjes zien er volgens de ha anders uit dan de vlekjes die Tess heeft.

Veel plezier Poppedein!! Welk park ga je naartoe?

[ Bericht 6% gewijzigd door Vicky op 20-11-2009 13:02:48 ]
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_74878102
Poppedein, veel plezier!
O, wij zijn ook vertrut dan...wij gaan in december ook naar zo'n park, maar dan in Zuid-Limburg. Lekker zwemmen met Driekus. Nou nog zwemluiers vinden voor zo'n klein kontje. Iemand een tip?
pi_74878125
je hebt Little Swimmers maar Kruidvat eigenmerk heeft ook zwemluiers, die voldoen ook prima.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_74878140
Veel plezier poppedein!

Mefke, wij hebben voor Mirte toen gewoon een zwembroekje gedaan. Want de zwemluiers van de kruidvat hadden zoveel ruimte over bij de beentjes dat evt ongelukjes er gewoon uit zouden spoelen ;-). Zwembroekje sloot wel goed aan. Ik heb toen nog wel dat park gemaild of zwemluier verplicht was. Maar we hebben ze dus niet gebruikt.
Ik heb nog wel liggen maatje small (6-12kg geloof ik), ik kan je er wel 1 of 2 opsturen, dat je even kan passen voordat je een nieuw pak koopt... ?! Als je dat wilt dan geef je maar een gil in mn PM .
pi_74878575
Die van Kruidvat had ik gezien ja, maar die zijn vanaf 6 kilo. Niet dat ik zo aan dat gewicht hang, maar Driekus heeft geen kontje, dus ik hoop maar dat ze passen. Ik had gisteren lengte & gewicht weer eens ingevoerd op de site van het cb. Gewicht keurig in het midden, maar wel harder stijgend dan de trend en lengte zit ie boven gemiddeld. Zag er wel leuk uit die grafiekjes en bevestigd wat wij zelf ook zien: een lang en niet zo stevig kind. Hij begint nu pas de eerste plooitjes in zijn armpjes te krijgen...ik zal zo eens een foto zoeken.
pi_74878594
Aha Nijna, jouw toevoeging te laat gezien, je krijgt pm!
  vrijdag 20 november 2009 @ 10:36:58 #180
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_74878637
Hier ben ik nog eens..

beetje druk en weinig tijd met 2 kleine meiden in huis en dan de 3de meid die naar school moet... maar hoop binnenkort als we wat meer regelmaat hebben in Xandy haar eetpatroon terug vaker langs te komen...

Xandy staat nog niet in het lijstje zag ik... 6 november is ze geboren...
pi_74879187
We zitten op roompot beach resort Vicky... t erge is dat we bagage mee hebben alsof we voor 3 weken naar frankrijk vertrekken, compleet met dakkoffer (nou komt dat vooral doordat we 2 grote honden hebben die de complete kofferbak van de station al vullen )

en Mefke, wij hebben luiertjes van little swimmers, een groene verpakking "small" en die is van 4-9 kg. Vd week al even geprobeetd en die zitten haar prima, terwijl ze amper spek op dr billen heeft! Ik heb ze bij jumbo vandaan, maar zag ze ook bij etos...
  vrijdag 20 november 2009 @ 10:56:11 #182
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_74879201
pffff het is weer bal hier.

hoopte zo stiekem en harddop dat het geen wat gisterde gebeurde vandaag ook zo zou gaan zijn.
straks maar weer een lekker eind gaan wandelen.

Poppedein veel plezier in het zeeuwse. (roompot toevallig? of port zelande)
pi_74879220
leuk Poppedein!! Geniet ervan!
wha en dat vele bagage meenemen komt me zo bekend voor! wij hebben geen al te kleine auto, maar onze bak ligt altijd tot de nok toe vol
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_74879513
Poppedein, wij hadden laatst de bak van de station al vol voor een nachtje! Oke, ik geef toe, toen moest er ook een doos mee waarin een bedje zat van de ikea, maar die staan toch bekend om hun platte pakketten.
Bar, balen zeg dat het dan vandaag weer niks is. Kun je ze niet bellen dat ze nu nog komen filmen?

Cb heeft gebeld, we moeten proberen overdag meer voedingen er in te krijgen, al is het maar een voeding met 60 cc. Dus dat gaan we dan maar proberen. Oja, de beloofde foto van ons ukkie. Gisteren in bad gemaakt. Ik moet nog effe zoeken naar een mooie van zijn koppie, maar ik moet er eerst even eentje gaan voeden.
pi_74879711
Oooooh Mefke, wat vind ik m leuheukkkk
  vrijdag 20 november 2009 @ 11:31:34 #186
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_74880120
mefke-mini-man!
en ik zie wel beenspekkies, hoor!

poppedein, had lena niet iets aan dr oortje, bedenk ik me net? gaan "ze" daar iets mee doen?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_74880973
oooooh wat is Driekus een mooi ventje zeg! en geheel offtopic maar wat een mooie benen heb jij!

arme Tess met eczeem

Poppedein veel plezier!!
Wij gaan ook half december lekker burgerlijk zitten wezen in Center Parcs in België, heerlijk! ik heb er al een half jaar zin in en hmm zwemluiers... ja... ik had al van alles bedacht over zwemluiers en zwembroekjes voor t gebakje maar ik bedenk me nu ineens dat ik zelf dan ook weer in zwemkleding moet ik geloof niet dat ik daar al aan toe ben eigk haha

Amélie is vanacht iedere anderhalf à twee uur wakker geweest, ik voelde me gisteravond al brak maar ik werd vanmorgen helemaal wakker met knallende hoofdpijn. Gelukkig kon mn lief wat later beginnen en sliep mevrouwtje vanaf half 7 ongeveer zo een uur of 3 achter elkaar dus ik kon heel eventjes inhalen. Nouja goed, we hebben de regeldag weer gehad geloof ik dus yay.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74881994
We vertrutten hier gewoon massaal! nah dan zal t ook wel meevallen! Tis gewoon heerlijk om er na zo'n allesoverweldigende periode even lekker als gezinnetje tussen uit te gaan en lekker uit te waaien!

och huups, heavy! Vooral als je zelf al niet zo lekker bent! Ik vrees hier ook voor n regeldag samenvallend met mn eerste werkdag.. Oi

Davinia, dat klopt! Maar er is niets uit verder onderzoek gekomen, dus lijkt t alleen cosmetisch. Nu is t afwachten of t oortje wel ook netjes met r koppie mee groeit, maar zo lijkt t wel, Het valt ook steeds minder op nu t kraakbeen wat begint te verharden. Nu laten we t gewoon aan haarzelf over, als ze oud genoeg is om te beslissen of ze zich eraan wil laten opereren, dan staan we achter haar beslissing. Als je bij mijn laatste post in t fototopic lijkt kun je op de foto met t blauwe truitje aan goed t verschil in grootte vd oortjes zien. Kan t plaatje alleen zelf even niet hierheen kopiëren vanaf mn foon.
Lief dat je ernaar vroeg trouwens!
pi_74882114
och huups, heavy! Vooral als je zelf al niet zo lekker bent! Ik vrees hier ook voor n regeldag samenvallend met mn eerste werkdag.. Oi

Davinia, dat klopt! Maar er is niets uit verder onderzoek gekomen, dus lijkt t alleen cosmetisch. Nu is t afwachten of t oortje wel ook netjes met r koppie mee groeit, maar zo lijkt t wel, Het valt ook steeds minder op nu t kraakbeen wat begint te verharden. Nu laten we t gewoon aan haarzelf over, als ze oud genoeg is om te beslissen of ze zich eraan wil laten opereren, dan staan we achter haar beslissing. Als je bij mijn laatste post in t fototopic lijkt kun je op de foto met t blauwe truitje aan goed t verschil in grootte vd oortjes zien. Kan t plaatje alleen zelf even niet hierheen kopiëren vanaf mn foon.
Lief dat je ernaar vroeg trouwens!
pi_74882559
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_74882638
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 10:05 schreef DaviniaHR het volgende:

[..]

is een draagdoek mss iets voor jullie?
en dan als je het idee hebt dat we moe wordt, hang je haar erin, valtze in slaap en heeft ze tijdens haar slaap jou toch nog dichtbij zich, en heb jij je handen vrij.

Draagdoek heb ik en vindt ze inderdaad heerlijk. Maar ze zal toch ook af en toe zonder mij moeten kunnen slapen?

Op dit moment ligt ze in haar wiegje. Ze is echt moe, maar gaat weer huilen. Ik probeer nu de tactiek van om de 5 a 10 minuten even naar haar toe om te laten merken dat ze niet alleen is en dan weer even laten huilen. Om vervolgens weer even een aai over haar bol te geven. Geen idee of het werkt.
  Moderator vrijdag 20 november 2009 @ 13:00:06 #192
5428 crew  miss_sly
pi_74882825
Ow ja, ons meisje is vandaag 4 maanden

Al 4 maanden zo groot al en toch nog zo'n kleintje Sommigen beginnen nu al zo'n beetje met bijvoeding. Ik was het al niet van plan, maar ik vind het ook zo nog niet passen bij ons kleine meisje, veel te klein nog voor iets anders dan melk. En toch al zo groot, ze kletst je de oren van je hoofd, grijpt naar alles wat binnen handbereik komt, wordt lekker druk en onhandelbaar bij het verschonen en omkleden en heeft de poes ontdekt

*zucht*
Wat gaat het hard!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_74882987
Gefeliciteerd DesiredBard!

Jeutje, Senna al gewoon weer 4 maanden!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  vrijdag 20 november 2009 @ 13:05:38 #194
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_74883024
het gaat zeker hard miss, van harte met senna haar vermaanddag
pi_74883146
Poppedein, driekus is nog vrijgezel...dusseh, wat voor jouw meisje?
Huup mijn benen zijn weer redelijk bijgetrokken ja, er zit bijna geen vocht meer in. Ik merk wel dat mijn huid al dat vocht niet zo leuk gevonden heeft, want ik zit onder de bultjes nu. Ik ga zsm de zolder een beetje opruimen, kan ik weer onder de zonnebank, dat helpt.
En ja, hij begint nu eindelijk een beetje spek te kweken, gelukkig. Ik vond het maar raar zo'n uk zonder spekkies.
Driekus ligt nu trouwens met zichzelf te vechten op zijn buik, compleet met geluid en een gefrusteerd gezicht. Hij moet zo veel mogelijk op zijn buik liggen, maar hij ligt dan niet stil en is dus na een kwartiertje doodop en hij kwijlt zijn hele speelkleed onder. Grappig gezicht. Trouwens, onze nijnen vinden dat speelkleed ook reuze interessant, Driekus zelf vinden ze niets aan, maar dat knisperende kleed...En dus liep gisteren 1 van de beestjes een klap tegen zijn neus op. Die rekende er niet op dat Driekus ook wel eens beweegt. Pok, met zijn handje tegen de neus van het konijn. En die wist even niet waar hij moes kijken.

Huup helemaal niet aan gedacht dat ik zelf in badpak moet. Ik ga maar eens kijken bij de wehkamp, want ik heb alleen een bikini (nuh) en een zwangerschapsbadpak (ook een dikke nee).
pi_74883180
Miss, vier maanden al weer. Gaat hard he..
pi_74883248
Ze SLAAPT!

Het kan me niet schelen, al duurt het maar vijf minuutjes. Ze slaapt. Helemaal zelf in slaap gevallen, op haar eigen kamer, zonder mij!
pi_74883314
Sorry, in mijn blije egoïsme lees ik over die lieve post van Miss Sly heen. Gefeliciteerd met je mooie meisje!
pi_74883512
wat goed isabeau!! You go girl

gefeliciteerd DB!! Alles goed gegaan hoop ik?

Senna alweer 4 maand jemig! Mijn meisje mist een hoop van dr hoera weer een maand verder dagen... Die moest zonodig op de 31e geboren worden. Zelfs dr hoera n half jaar mist ze, valt op 31 februari... Hoe moeten we nou ooit naar t volgende topic

[ Bericht 28% gewijzigd door Poppedein op 20-11-2009 13:26:22 ]
pi_74883737
Ze heeft tien minuutjes geslapen. Toen huilde ze weer. Heb ik haar even getroost zonder haar op te pakken en ben weer weggelopen. En het is nu alweer een minuut od 6 stil. Dat is voor Isabeau in de wieg uitzonderlijk. Daar is ze tot nu toe alleen stil geweest als we haar er slapend inlegden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')