T-Mobile dan vraag je om problemenquote:Op dinsdag 17 november 2009 12:56 schreef star_gazer het volgende:
Ik ben nu al een volle dag onbereikbaar, omdat T-mobile mijn nummer aan het omzetten isIs dat normaal?
Klacht: T-mobile
Zet je telefoon is aan en uit?quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:56 schreef star_gazer het volgende:
Ik ben nu al een volle dag onbereikbaar, omdat T-mobile mijn nummer aan het omzetten isIs dat normaal?
Dat is wel lang. Bij mij was het een halve dag half bereikbaar; dan weer wel en dan weer niet.quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:56 schreef star_gazer het volgende:
Al vier keer gedaan, maar ik zette hem wel eerst uit, en dan pas aan.quote:
Eerst aanzetten, dan uitzetten... dus.quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:00 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Al vier keer gedaan, maar ik zette hem wel eerst uit, en dan pas aan.
Lastig, Nederlandsquote:Op dinsdag 17 november 2009 12:58 schreef Ordienair het volgende:
[..]
Zet je telefoon is EENS aan en uit?
Bij mij 6. Gisteren zijn die klojo's eindelijk begonnenquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:01 schreef genakt het volgende:
nummer overzetten duurde bij mij een week :S
Aardig dat je het aanbiedt, maar nee, dank je.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |