Ik wist niet dat je zweerde bij AH pindakaasquote:Op dinsdag 17 november 2009 11:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Geen enkele? Das lastig he, Kepler ken ik al 10 jaar, die weet kei veul!
Ik moet over 2 jaar alweer vernieuwen! Maar dat ik een rijbewijs heb weet Kepler dus ook al!quote:
Kijk dat wist ik dus niet!quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik moet over 2 jaar alweer vernieuwen! Maar dat ik een rijbewijs heb weet Kepler dus ook al!
Ah, dat kan wel. Ik ben heeeeel merken trouw!quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je zweerde bij AH pindakaas
Heinz tomatenketchup.quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ah, dat kan wel. Ik ben heeeeel merken trouw!
AH Pindakaas
Croky Bolognese chips
Venz Hagelslag
Choca Vlokken bruin/wit
K-Swiss schoenen
etc
Klopt! En Hela Curry!quote:
Iets dat we NIET wisten.quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:31 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb serieus last van ouder te worden.
Ik ookquote:Op dinsdag 17 november 2009 11:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ah, dat kan wel. Ik ben heeeeel merken trouw!
AH Pindakaas
Croky Bolognese chips
Venz Hagelslag
Choca Vlokken bruin/wit
K-Swiss schoenen
etc
Ik ook niet bij veel dingen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:31 schreef kepler het volgende:
Ik ben eigenlijk helemaal niet merkentrouw
quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:37 schreef Bastard het volgende:
Maar je bent vast afhankelijk van de booschappen die je moeder haalt
quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:37 schreef Bastard het volgende:
Maar je bent vast afhankelijk van de booschappen die je moeder haalt
Ik ben licht claustrofobisch en heb hoogtevrees als ik op een trapje sta?quote:
Wist ik volgens mijquote:Op dinsdag 17 november 2009 11:40 schreef Magneet het volgende:
Volgens mij weet geen enkele Gijs dat ik ooit op Judo heb gezeten
Hoe kan je nou claustrofobish zijn als je op een trap staatquote:Op dinsdag 17 november 2009 11:42 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ben licht claustrofobisch en heb hoogtevrees als ik op een trapje sta?
Ik heb het niet tegelijk Gijs!quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:49 schreef Bastard het volgende:
Hoe kan je nou claustrofobish zijn als je op een trap staat
Staat die trap dan in de gangkast ofzo?
Ja dat heb je vlgs mij wel eens verteld..quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:40 schreef Magneet het volgende:
Volgens mij weet geen enkele Gijs dat ik ooit op Judo heb gezeten
Ik heb vroeger blokfluit gespeeld, was verplicht op school. Maar ik vond het best leuk en ik scoorde er een 9 mee voor muziekquote:
PROESTY!!!quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:58 schreef kepler het volgende:
Volgens mij werkt Cho stiekem als Orca-trainer
[ afbeelding ]
Ik heb de Touch met kerstquote:Op dinsdag 17 november 2009 12:09 schreef Strolie75 het volgende:
Chuck Norris gamed op de iPhone!
[ afbeelding ]
http://www.iphoneclub.nl/(...)aag-in-de-app-store/
Ik zie zo al dat het er beter uitziet.quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kepler, die Wii F1 game krijgt een 8!
[ afbeelding ]
http://www.eurogamer.net/articles/f1-2009-review
Beter dan Dragon Age!
Maar dat was toch al een waardeloze game.quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Was er vandaag het goede nieuws dat God of War 3 GEEN MP krijgt, komen er weer geruchten dat inFamous 2 dat wel krijgt![]()
een 8quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
Beter dan Dragon Age!
Ik dacht even dat hij echt wasquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:59 schreef Bastard het volgende:
Paar kilo zwaarder deze Sjo misschien
quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:58 schreef kepler het volgende:
Volgens mij werkt Cho stiekem als Orca-trainer
[ afbeelding ]
Ga je nu een Wii halen ipv een 360?quote:
Nou ja gelijk aan de PC review dan!quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
Beter dan Dragon Age!
Ik zit wel te twijfelenquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ga je nu een Wii halen ipv een 360?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Ja maar het is geen update, je kan Facebook en twitter en Zune los van elkaar downloaden, dus klik gewoon 1 keer op Zune en dan ben je klaar.quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:49 schreef Chocobo het volgende:
Is die 360 update vandaag nou nog gekomen
Wat is Zunequote:Op dinsdag 17 november 2009 17:51 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ja maar het is geen update, je kan Facebook en twitter en Zune los van elkaar downloaden, dus klik gewoon 1 keer op Zune en dan ben je klaar.
Vandaag is Assassins Creed 2 verzonden, morgen beginnen
....quote:
Ik heb geen mail trouwens maar goed, staat wel bij mijn account op de site. Zal hem wel niet binnen krijgenquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:58 schreef Chocobo het volgende:
Idem hier!
Beste klant ,
(Een deel van) je bestelling (12375679) is verzonden.
Het betreft de volgende artikelen:
* 1 x Assassin's Creed 2 White Edition LE (Xbox 360)
Best een toffe featurequote:Op dinsdag 17 november 2009 17:54 schreef Wessiej het volgende:
[..]
....
Nieuwe video marketplace, waar je echte films kan huren. In SD en HD. Tussen 200 en 500 punten kan je een film streamen, oftewel binnen 5 seconden kijken in 1080p zonder te laden/downloaden. Dat is het enige leuke aan de update!
Wat kreeg AC1 van Eurogamer?quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:10 schreef Wessiej het volgende:
Assassins Creed 2 review @ eurogamer:
9/10
http://www.eurogamer.net/(...)ed-ii-console-review
IGN:
PS3 versie 8,8
360 versie 9,2
Ik wist hetquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:10 schreef Wessiej het volgende:
Assassins Creed 2 review @ eurogamer:
9/10
IGN:
PS3 versie 8,8
360 versie 9,2
quote:Eurogamer:
Ubisoft Montreal has never been afraid to try new things, but after a few missteps with games like last year's Prince of Persia, perhaps the bravest thing it could have done with Assassin's Creed II was simply to make a classic open-world adventure, filled to the brim with things you want to do and the narrative motivation to continue doing them. The fact it's done so suggests we really should trust the studio when it says it's taken its lesson, and fills me with hope for the third game in the trilogy. In the meantime, we not only have the Assassin's Creed game we'd hoped for in the first place to play with, but one of the best open-world games of the year.
9/10
quote:1UP:
Assassin's Creed 2 is a much better game than its predecessor. For one thing, it's actually a complete game, possessing a beginning, a middle, and an end, where the original Creed had a very interesting beginning and a satisfying end connected by 20 hours of interminable grey tedium. And while this sequel may not feel quite as fresh as the first game's handful of exceptional moments did, it serves up a more consistently enjoyable experience from start to finish.
A-
quote:Gamespot:
At first, Assassin's Creed II might seem as if it has added more than its foundation was meant to handle, but once all the new features are completely introduced, it develops that magic that so few games can cast. This is the rare sequel that offers fans of the original the basics they would expect, while adding and changing so many other aspects that even those who didn't appreciate the first should take the plunge, without hesitation. A few more contrivances notwithstanding, Assassin's Creed II is a better game than its forebear and is a beautiful and memorable experience on its own terms. But it's more than just a game--it's an escape to a place and a time that feel so welcoming, you'll be making return trips even after your initial adventure is over.
9.0
quote:Gametrailers:
Assassin’s Creed II has plenty of fixes and additions, but the story can drag, and the sense of awe that the parkour provided two years ago is muted. Yet new mission types, freedom from a linear quest, added depth, and a stronger historical bent fortify the overall experience. There’s still no other game quite like it, and whether you dismissed the first game or absolutely loved it, this is one creed worth taking.
9.2
quote:IGN:
Assassin's Creed II transforms a middling action game into an intriguing and consistently entertaining open-world adventure. Based on this game, Ubisoft Montreal should run a clinic on how to iterate a franchise and if the series continues in this vein, the next installment will take aim at Rockstar's best efforts. The experience is layered, unique, and shows an incredible attention to detail. This is one case where the sequel has triumphed over the original by catching the gameplay up to the already excellent visuals. No matter what your preconceptions are about Assassin's Creed II, the game is well worth your time and money.
9.2
Haha zit je er opeens heel erg op te geilen na de hoge cijfersquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:49 schreef Chocobo het volgende:
Ohhhh wat een heerlijke wintermaanden! AC2 en Dragon Age Origins!!
[ afbeelding ]
Je vergist je,... ben al maanden fan van AC2! Volg alles op de voet en had het spel in juni al besteld! Reviews boeien met niet. Deed ik met deel 1 ook niet. Maar ben wel heel blij voor Ubisoft dat ze laten zien dat deel 1 anders is dan deel 2. De reviews zijn het keiharde bewijs!quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:50 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Haha zit je er opeens heel erg op te geilen na de hoge cijfers. Wel zin in, morgen heel de avond goed gamen
Ja zag je het wel her en der hypenquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Je vergist je,... ben al maanden fan van AC2! Volg alles op de voet en had het spel in juni al besteld! Reviews boeien met niet. Deed ik met deel 1 ook niet. Maar ben wel heel blij voor Ubisoft dat ze laten zien dat deel 1 anders is dan deel 2. De reviews zijn het keiharde bewijs!
Saaie missie uit deel 1 zijn verdwenen?quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Je vergist je,... ben al maanden fan van AC2! Volg alles op de voet en had het spel in juni al besteld! Reviews boeien met niet. Deed ik met deel 1 ook niet. Maar ben wel heel blij voor Ubisoft dat ze laten zien dat deel 1 anders is dan deel 2. De reviews zijn het keiharde bewijs!
Ja dat kan ik met Tele2 al jaren iig.quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:54 schreef Wessiej het volgende:
[..]
....
Nieuwe video marketplace, waar je echte films kan huren. In SD en HD. Tussen 200 en 500 punten kan je een film streamen, oftewel binnen 5 seconden kijken in 1080p zonder te laden/downloaden. Dat is het enige leuke aan de update!
Ben door deze reviews nu wel geïnteresseerd in deze game. Ik ben benieuwd naar je indrukken.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:05 schreef Chocobo het volgende:
At first, Assassin's Creed II might seem as if it has added more than its foundation was meant to handle, but once all the new features are completely introduced, it develops that magic that so few games can cast. This is the rare sequel that offers fans of the original the basics they would expect, while adding and changing so many other aspects that even those who didn't appreciate the first should take the plunge, without hesitation. A few more contrivances notwithstanding, Assassin's Creed II is a better game than its forebear and is a beautiful and memorable experience on its own terms. But it's more than just a game--it's an escape to a place and a time that feel so welcoming, you'll be making return trips even after your initial adventure is over.![]()
beetje de Terminator 2 van de games?quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:05 schreef Chocobo het volgende:
At first, Assassin's Creed II might seem as if it has added more than its foundation was meant to handle, but once all the new features are completely introduced, it develops that magic that so few games can cast. This is the rare sequel that offers fans of the original the basics they would expect, while adding and changing so many other aspects that even those who didn't appreciate the first should take the plunge, without hesitation. A few more contrivances notwithstanding, Assassin's Creed II is a better game than its forebear and is a beautiful and memorable experience on its own terms. But it's more than just a game--it's an escape to a place and a time that feel so welcoming, you'll be making return trips even after your initial adventure is over.![]()
quote:EDGE:
Many players immersed in all Assassin’s Creed II has to offer will find these issues nitpicking. Certainly, Ubisoft Montreal has succeeded in welding a game to what once felt like a proof of concept, and without overshadowing its many strengths. Much devolves into mere stuff – one sword is much like another; a painting’s easily bought and just fills a hole in the wall – and once the story is over there’s little reason to replay it. At the end of it all, though, you’re left with that setting, those cities, and Ezio, and they lend the experience a substance that endures.
8.0
Hoeveel rondjes zijn dat wel niet?quote:
Whehe, de nieuwe Gijsjes memequote:
Het is bijna niet te geloven Gijs,.... een 6quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Whehe, de nieuwe Gijsjes meme
Be-la-la-che-lijk is het! Echt absuurd!quote:Op woensdag 18 november 2009 07:36 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Het is bijna niet te geloven Gijs,.... een 6OMG,....
Droog!quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:17 schreef kepler het volgende:
[..]
beetje de Terminator 2 van de games?
Persoonlijk was het. Kan niet anders! WOW fan ofzo? Geen idee, maar die schrijver zuigt echtquote:Op woensdag 18 november 2009 07:52 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Be-la-la-che-lijk is het! Echt absuurd!
Cool, je zal wel genieten.quote:Op woensdag 18 november 2009 07:58 schreef Chocobo het volgende:
Vandaag witte versie dag![]()
[ afbeelding ]
PC Fanboy denk ik. Toegegeven, de console-versie is minder mooi en wat onhandiger in de besturing. Maar ik vind dat je dat vergelijk niet kunt maken. Net alsof iedereen een mega-PC heeft om te gamen, of sowiezo achter een PC wil gamen.quote:Op woensdag 18 november 2009 07:55 schreef Chocobo het volgende:
Persoonlijk was het. Kan niet anders! WOW fan ofzo? Geen idee, maar die schrijver zuigt echt
quote:Op woensdag 18 november 2009 08:09 schreef Bastard het volgende:
Die Zeus is gewoon met een auto door Oost canada aan het rijdenPrachtig daar!
Tering.. ik ben gewoon 15 jaar te vroeg geboren!
Whaha, dat aan elkaar knopen van die gasten ookquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:21 schreef gijsje79 het volgende:
http://www.gametrailers.c(...)h-just-cause-2/59068
quote:Op woensdag 18 november 2009 08:23 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs, je bent toch nog begin 30? Dit kun jij ook doen, misschien nu niet maar over een paar jaar toch wel als je dochters wat ouder zijn? Hop! Camper huren en 3 weken rondtrekken.
Gast ik heb straks 3 kinderen en heb een middelmatig inkomen, belangrijk is, ik woon in Nederland niet in Lalaland.quote:
Oh ja...3 kinderen.quote:Op woensdag 18 november 2009 08:39 schreef Bastard het volgende:
Gast ik heb straks 3 kinderen en heb een middelmatig inkomen, belangrijk is, ik woon in Nederland niet in Lalaland.
Kosten geld ja, maar klinkt cliche krijg er heel veel voor terug. Regelmatig dat ik tranen van het lachen heb om die 2.. funniest home videos live zal ik maar zeggen.quote:Op woensdag 18 november 2009 08:43 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Oh ja...3 kinderen.Die kosten ook geld wa?
En Wouter Bos blijft ons ook maar fucken.
Kan ik me wel voorstellen. Ben er nog steeds niet over uit of ik zelf kids wil. Tijd begint wel te dringen.quote:Op woensdag 18 november 2009 08:51 schreef Bastard het volgende:
Kosten geld ja, maar klinkt cliche krijg er heel veel voor terug. Regelmatig dat ik tranen van het lachen heb om die 2.. funniest home videos live zal ik maar zeggen.
Afgelopen weekend nog, opgerold stuk karton gebruiken als verrekijker en dan tegen een stoel aanlopen.. auw mijn oog
Ik heb daar minimaal rekening mee gehouden eerlijk gezegd.. afweging kinderen en inkomsten gaat voor mij niet op want er is overal wel een mouw aan te passen. Kinderen maakt het ook niet uit of ze in merkkleding lopen of in een gebreide trui, althans niet tot hun 12e denk ikquote:Op woensdag 18 november 2009 08:55 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Kan ik me wel voorstellen. Ben er nog steeds niet over uit of ik zelf kids wil. Tijd begint wel te dringen.
Ik heb nog het geluk dat mijn salaris harder stijgt dan mijn kosten, maar er komt een moment dat dat ook ophoudt.
Hou je snavel es.quote:Op woensdag 18 november 2009 09:04 schreef Snaavel het volgende:
Dat ik stiekem voor de 1ste keer post in een gijsjes topic...
en dat ik stiekem niet weet waar dat gijsjes op slaat...![]()
Whahaha, moest proesten hierom. Zo droogquote:
Terecht dat zie die klote skaters aanpakken, levensgevaarlijk zijn die mongolen, als die auto over dat skateboard knalt en de bestuurder verliest de macht over het stuur dan heb je een groter probleem. Ze hebben hele skateparken verspreid door de stad, dáár moeten ze maar gaan spelen.quote:Op woensdag 18 november 2009 11:20 schreef Bastard het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)pliesie_is_boos.html
Schan-dalig gewoon! Meneer de machthebber.. wat een drol hee!
Mij zouden ze in de auto moeten dwingen want dit slaat nergens op
Wut?quote:Op woensdag 18 november 2009 11:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Terecht dat zie die klote skaters aanpakken, levensgevaarlijk zijn die mongolen, als die auto over dat skateboard knalt en de bestuurder verliest de macht over het stuur dan heb je een groter probleem. Ze hebben hele skateparken verspreid door de stad, dáár moeten ze maar gaan spelen.
Bedoelen ze dat met meer gezag d.m.v. bonnen?quote:Op woensdag 18 november 2009 11:20 schreef Bastard het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)pliesie_is_boos.html
Schan-dalig gewoon! Meneer de machthebber.. wat een drol hee!
Mij zouden ze in de auto moeten dwingen want dit slaat nergens op
De spaceshuttle zelf is een oud design he, de shuttles komen uit de 60-70quote:Op woensdag 18 november 2009 09:18 schreef Strolie75 het volgende:
Interessant.
Time's 50 best inventions of 2009
Op 1 staat de vervanger van de Space Shuttle: NASA's Ares Rockets
Grappig om te lezen hoe Nasa terug is gegaan naar oude designs.
De belangrijkste computerchips in de SpaceShuttle zijn minder krachtig dan de processor in de huidige rekenmachinesquote:Op woensdag 18 november 2009 11:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
De spaceshuttle zelf is een oud design he, de shuttles komen uit de 60-70
NASA heeft gekeken naar de sojoez van de russen die multi inzetbaar is. Een soort basispakketje waar je alles op kunt zetten wat je maar wilt.
Eigenlijk kijken ze dus naar hoe de russen, aziaten en europeanen het doen
mwah de xt's zijn tegenwoordig vervangen door cpu's met ongeveer de capaciteit vane en pentium geloof ik. De shuttles winnen het dus net. Grootste uitdaging is geloof ik niet de rekenpower maar de afscherming tegen straling.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:25 schreef kepler het volgende:
[..]
De belangrijkste computerchips in de SpaceShuttle zijn minder krachtig dan de processor in de huidige rekenmachines
De straling valt allemaal wel mee, gaat meer om de betrouwbaarheid. Wat ik toen heb begrepen is dat het gewoon prima ging met die oude chips. Waarom zou je het dan veranderen? Met alle risico's van dien?quote:Op woensdag 18 november 2009 13:56 schreef Magneet het volgende:
[..]
mwah de xt's zijn tegenwoordig vervangen door cpu's met ongeveer de capaciteit vane en pentium geloof ik. De shuttles winnen het dus net. Grootste uitdaging is geloof ik niet de rekenpower maar de afscherming tegen straling.
dat is were een ander issue. De besturing voor de re-entry is ook behoorlijk delicaat als ze op 1 bepaalde spot/baan moeten landen. Zo'n capsule laten ze gewoon aan parachutes ergens op een enorm oppervlak neerkomen.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:04 schreef Strolie75 het volgende:
Probleem zat toch geloof ik meer dat hergebruik veel onderhoudskosten en slijtage met zich meebrengt? Het is goedkoper en veiliger om elke keer een nieuwe raket te gebruiken.
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 18 november 2009 14:04 schreef Strolie75 het volgende:
Probleem zat toch geloof ik meer dat hergebruik veel onderhoudskosten en slijtage met zich meebrengt? Het is goedkoper en veiliger om elke keer een nieuwe raket te gebruiken.
Klopt, er zijn vooral veel twijfels en problemen met het hitteschild. Daar is ook één van de shuttles door ontploft. Alle raketten gaan in de toekomst (2025 op zijn vroegste) waarschijnlijk naar single use omdat dit inderdaad vele malen goedkoper is dan onderhoud etc.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:04 schreef Strolie75 het volgende:
Dat heet geld rondpompen om de economie te stimuleren. Doen we hier ook in de vorm van uitkeringen. Dat is economische groei. Miljarden en miljarden rondpompen in de hoop dat je een paar percent groei realiseert.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:50 schreef Rossdale het volgende:
Miljarden dollars verpesten voor (bijna) niets. Echt goed geld verspillen zoals alleen de Amerikanen dat kunnen
Ik geloof niet dat we naar single-use gaan zoals we het nu kennen. Er zijn genoeg alternatieven (zie de Xprice) die aantonen dat het prima anders kan. Een combinatie is de toekomst; raketten 'lanceren' vanaf een reusable spacevliegtuig (om het even zo te noemen). Beetje andersom wat nu het geval is met de spaceshuttle eigenlijkquote:Op woensdag 18 november 2009 14:50 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Klopt, er zijn vooral veel twijfels en problemen met het hitteschild. Daar is ook één van de shuttles door ontploft. Alle raketten gaan in de toekomst (2025 op zijn vroegste) waarschijnlijk naar single use omdat dit inderdaad vele malen goedkoper is dan onderhoud etc.
Pas is trouwens de Ares voor het eerst gelanceerd. Weten jullie waarom? De complete lancering levert vrijwel geen bruikbare data op omdat dit ontwerp extreem afwijkt van het uiteindelijke ontwerp. NASA heeft hem volgens bronnen in de industrie alleen afgeschoten om wereldwijde bekendheid te krijgen met het project en om nieuwe budgetten bij de Amerikaanse overheden los te weken. Vele deskundigen hadden deze lancering van te voren ook afgewezen omdat het pure geldverspilling was maar de hoge bonzen binnen NASA hadden hier lak aan.
Miljarden dollars verpesten voor (bijna) niets. Echt goed geld verspillen zoals alleen de Amerikanen dat kunnen
quote:How does NASA’s budget compare with the amount of money the federal government spends on social programs? In the 2007 budget, the funding for social programs (calculated here as the budgets for the Department of Health and Human Services, Housing and Urban Development, Veterans Affairs, Social Security, Agriculture, and Labor) adds up to a whopping $1.581 trillion. For every $1 the federal government spends on NASA, it spends $98 on social programs. In other words, if we cut spending on social programs by a mere one percent, we could very nearly double NASA’s budget.
En eigenlijk de mooiste:quote:The 2007 budget allocates roughly $609 billion to defense, not including the budget for the Department of Homeland Security. This is nearly 38 times the amount of money spent on NASA. If you include funding for the Department of Homeland Security, defense spending adds up to $652.5 billion, which is more than 40 times NASA’s budget.
quote:As one anecdotal example, consider that each B-2 stealth bomber cost the US taxpayer roughly $2.2 billion. Then consider that the New Horizons robotic mission to Pluto, which will answer fundamental questions about the solar system, was nearly canceled for lack of funds. The total cost of the New Horizons mission, including the launch vehicle, added up to $650 million. In other words, the New Horizons mission to Pluto cost less than a third the cost of a single B-2 bomber.
Respect voor je kennis!quote:Op woensdag 18 november 2009 15:22 schreef kepler het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat we naar single-use gaan zoals we het nu kennen. Er zijn genoeg alternatieven (zie de Xprice) die aantonen dat het prima anders kan. Een combinatie is de toekomst; raketten 'lanceren' vanaf een reusable spacevliegtuig (om het even zo te noemen). Beetje andersom wat nu het geval is met de spaceshuttle eigenlijk
Ik zie zeker nog wel een nieuwe Spaceshuttle komen, vooral omdat er plannen liggen voor een basis op de maan. Beetje zonde om dan elke keer een nieuwe raket te bouwen, zeker als je dadelijk regelmatig naar de maan moet. Aan de andere kant kan je dan weer een soort massa-productie krijgenBeetje hetzelfde verhaal alsin de luchtvaart eigenlijk: gigantische vliegtuigen of snellere kleine vliegtuigen
Over die Ares. Zoals ik al zei wordt NASA echt absurd gekort in de budgetten... Voornamelijk omdat ze niks hebben laten zien de afgelopen jaren, eigenlijk alleen maar failures (laatste marslanding en nog een groot project was mislukt is). Een succesvolle launch met een nieuwe raket laat zien dat ze het nog kunnen zeg maar. Het is inderdaad een geldverspilling, maar zie het als een soort investering in meer budget.
Een (oud) verhaaltje over het budget van NASA:
[..]
[..]
En eigenlijk de mooiste:
[..]
De ESA gaat sowieso naar single use. Ik ben namelijk nu aan een nieuw project begonnen waarbij we gaan werken aan de NGL (Next Generation Launcher) die de opvolger van de huidige Ariane 5 moet worden. Dit wordt een single use raket en er zijn steeds meer signalen dat het in de toekomst die kant op gaat.quote:Op woensdag 18 november 2009 15:22 schreef kepler het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat we naar single-use gaan zoals we het nu kennen. Er zijn genoeg alternatieven (zie de Xprice) die aantonen dat het prima anders kan. Een combinatie is de toekomst; raketten 'lanceren' vanaf een reusable spacevliegtuig (om het even zo te noemen). Beetje andersom wat nu het geval is met de spaceshuttle eigenlijk
Ik zie zeker nog wel een nieuwe Spaceshuttle komen, vooral omdat er plannen liggen voor een basis op de maan. Beetje zonde om dan elke keer een nieuwe raket te bouwen, zeker als je dadelijk regelmatig naar de maan moet. Aan de andere kant kan je dan weer een soort massa-productie krijgenBeetje hetzelfde verhaal alsin de luchtvaart eigenlijk: gigantische vliegtuigen of snellere kleine vliegtuigen
Over die Ares. Zoals ik al zei wordt NASA echt absurd gekort in de budgetten... Voornamelijk omdat ze niks hebben laten zien de afgelopen jaren, eigenlijk alleen maar failures (laatste marslanding en nog een groot project was mislukt is). Een succesvolle launch met een nieuwe raket laat zien dat ze het nog kunnen zeg maar. Het is inderdaad een geldverspilling, maar zie het als een soort investering in meer budget.
Een (oud) verhaaltje over het budget van NASA:
[..]
[..]
En eigenlijk de mooiste:
[..]
Aarde raakt uiteindelijk vol. We zullen toch ooit richting de sterren moeten.quote:Op woensdag 18 november 2009 15:28 schreef Bastard het volgende:
Van mij mag die NASA ook wel gesloten worden ook.. die biljarden kunnen beter geinvesteerd worden me dunkt.
Wat is belangrijker, eigen mensen of ruimtegeneuzel.
Het budget van NASA was in 2007 18 miljard dollar. Het bouwen van 1!! B2-stealth bomber kost 2.2 miljard dollar...quote:Op woensdag 18 november 2009 15:28 schreef Bastard het volgende:
Van mij mag die NASA ook wel gesloten worden ook.. die biljarden kunnen beter geinvesteerd worden me dunkt.
Wat is belangrijker, eigen mensen of ruimtegeneuzel.
ESA is toch altijd al singe use geweest?quote:Op woensdag 18 november 2009 15:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
De ESA gaat sowieso naar single use. Ik ben namelijk nu aan een nieuw project begonnen waarbij we gaan werken aan de NGL (Next Generation Launcher) die de opvolger van de huidige Ariane 5 moet worden. Dit wordt een single use raket en er zijn steeds meer signalen dat het in de toekomst die kant op gaat.
Het lanceren vanaf een vliegtuig heb ik ook al over gehoord ja, het zou brandstof besparen omdat er minder stuwkracht nodig is om die eerste paar meters de raket aan de zwaartekracht te onttrekken. Alleen is dat volgens mij een project wat nog verder in de toekomst ligt dan de Ares. Of het was een project wat ze willen laten ontwikkelen door bedrijven ipv de overheden. Eén van de twee, weet niet meer precies welke
Zal je eens wat sterren laten zien!quote:Op woensdag 18 november 2009 15:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Aarde raakt uiteindelijk vol. We zullen toch ooit richting de sterren moeten.
Dat gebeurt nooit. tenzij je de complete bevolking in een spaceship wil zetten die met lichtspeed door het heelal kruist door een tijdsboog.quote:Op woensdag 18 november 2009 15:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Aarde raakt uiteindelijk vol. We zullen toch ooit richting de sterren moeten.
De maan is een stuk dichterbijquote:Op woensdag 18 november 2009 15:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat gebeurt nooit. tenzij je de complete bevolking in een spaceship wil zetten die met lichtspeed door het heelal kruist door een tijdsboog.
Link?quote:Op woensdag 18 november 2009 15:47 schreef kepler het volgende:
[..]
De maan is een stuk dichterbij
Geniale film trouwens over een basis op de maan:
http://www.imdb.com/title/tt1182345/
Beter dan Dragon Agequote:Op woensdag 18 november 2009 15:51 schreef Wessiej het volgende:
Bayonetta heeft een 9/10 gehad van Eurogamer.
Ik wil er maar eentje zien.quote:
Welk spel niet Gijs! Welk spel niet?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The line is a dot to you!
quote:Op woensdag 18 november 2009 15:54 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Welk spel niet Gijs! Welk spel niet?
Iemand Dragon Age ruilen tegen Modern Warfare 2, Assassins Creed 1 of Mario?
Heeeeeeeeerlijk!quote:Op woensdag 18 november 2009 16:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]! Gisteren ook weer zo genoten Gijs! Wat een diep spel!
Ga je weer opnieuw beginnen nu?quote:Op woensdag 18 november 2009 16:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heeeeeeeeerlijk!
Ik ga me verdiepen in stealth en traps. Volgens mij biedt dat ook leuke mogelijkheden. Mijn potions en poison laat ik door Morgan maken.
Nee, mijn rogue bevalt goed.quote:
Ik ga mooi never nooit niet op de maan wonen!quote:Op woensdag 18 november 2009 15:47 schreef kepler het volgende:
[..]
De maan is een stuk dichterbij
Geniale film trouwens over een basis op de maan:
http://www.imdb.com/title/tt1182345/
quote:Op woensdag 18 november 2009 15:56 schreef kepler het volgende:
The Shield wordt alleen maar beterGoeie acteerprestatie heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The truth was in here.
Bodem van de Ocean dan?quote:Op woensdag 18 november 2009 16:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ga mooi never nooit niet op de maan wonen!
Riposte is mijn favoriete skill tot nu toe!quote:
Uiteindelijk wel.. zeespiegel nog even een metertje stijgt zit dat wel goed.quote:
Die heb ik nog niet, wat doet die?quote:Op woensdag 18 november 2009 16:16 schreef Chocobo het volgende:
Riposte is mijn favoriete skill tot nu toe!
Tamara vond het een engerd en daarom dat seizoen geen hol aanquote:Op woensdag 18 november 2009 16:17 schreef kepler het volgende:
[..]
Echt zo geniaal, die gast verdiend een oscar
Forest Whitacker toch? Die man heeft al een oscar en weet ik niet hoeveel andere prijzen gewonnenquote:
Sowiezo...hoe hij gaandeweg het seizoen afvalt (door de stress). Respect hoor!quote:Op woensdag 18 november 2009 16:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tamara vond het een engerd en daarom dat seizoen geen hol aan
Vond zijn bedrevenheid echt herkenbaar.. soieso zit je steeds te kijken met .. tjsa.. wat zou ik zelf doen. Het mag niet en toch keur je het niet af
Ja die.. hele goeie vind ik datquote:Op woensdag 18 november 2009 16:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Forest Whitacker toch? Die man heeft al een oscar en weet ik niet hoeveel andere prijzen gewonnen
Linkerstab,.... hardrechterwapenstab - stunned - backstab (critical)quote:Op woensdag 18 november 2009 16:17 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet, wat doet die?
Gisteravond eindelijk weer eens aan begonnen met mijn Human, net uit het begin. Toen afgesloten want MW2 riep, wat geniale potjes waren trouwensquote:Op woensdag 18 november 2009 16:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Linkerstab,.... hardrechterwapenstab - stunned - backstab (critical)
Inderdaadquote:Op woensdag 18 november 2009 16:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Forest Whitacker toch? Die man heeft al een oscar en weet ik niet hoeveel andere prijzen gewonnen
quote:Won Oscar. Another 35 wins & 16 nominations
Het is zeker een engerd, maar dat is ook de bedoeling. Zelfde heb ik met Mackie, wat tie doet is niet goed natuurlijk. Maar toch hoop ik niet dat tie gepakt wordtquote:Op woensdag 18 november 2009 16:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tamara vond het een engerd en daarom dat seizoen geen hol aan
Vond zijn bedrevenheid echt herkenbaar.. soieso zit je steeds te kijken met .. tjsa.. wat zou ik zelf doen. Het mag niet en toch keur je het niet af
Auw!quote:Op woensdag 18 november 2009 16:54 schreef kepler het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)delijk_zeebeest.html
Natuur![]()
Deze dan:quote:Op woensdag 18 november 2009 17:03 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Auw!
http://www.break.com/inde(...)orter-in-jungle.html
AAAUUUWWWW!!!!quote:Op woensdag 18 november 2009 17:06 schreef kepler het volgende:
[..]
Deze dan:
http://www.break.com/index/dont-touch-a-lions-front-paw.html
quote:Op woensdag 18 november 2009 16:41 schreef Wessiej het volgende:
Hmm 16:41, denk dat ik iets langer doorwerk, kan ik vrijdag eerder naar huis!
Kunnen ze mooi DJ Hero afprijzen!quote:Op woensdag 18 november 2009 20:32 schreef gijsje79 het volgende:
Het spel Call of Duty: Modern Warfare 2 heeft een Xbox Live record gebroken. Activision heeft namelijk bekend gemaakt dat op de dag dat het spel uitkwam maar liefst 2,2 miljoen mensen het spel hebben gespeeld. Verder zijn er meer dan 5,2 miljoen multiplayer uren geregistreerd vanaf die eerste dag en zijn er meer dan 11 miljoen achievements unlocked.
Activision wist ook nog te melden dat het spel alle verkooprecords heeft gebroken in de eerste vijf dagen dat het spel in de winkels ligt. Er is namelijk al een slordige 550 miljoen dollar mee verdient.
11 miljoen achievements Gijs... daar word je geil van he?quote:Op woensdag 18 november 2009 20:32 schreef gijsje79 het volgende:
Het spel Call of Duty: Modern Warfare 2 heeft een Xbox Live record gebroken. Activision heeft namelijk bekend gemaakt dat op de dag dat het spel uitkwam maar liefst 2,2 miljoen mensen het spel hebben gespeeld. Verder zijn er meer dan 5,2 miljoen multiplayer uren geregistreerd vanaf die eerste dag en zijn er meer dan 11 miljoen achievements unlocked.
Activision wist ook nog te melden dat het spel alle verkooprecords heeft gebroken in de eerste vijf dagen dat het spel in de winkels ligt. Er is namelijk al een slordige 550 miljoen dollar mee verdient.
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 19 november 2009 07:53 schreef Bastard het volgende:
4 jaar geleden gingen we naar het ziekenhuis en smiddags werd Jasmijn geboren
Is dat alweer 4 jaar geleden?quote:Op donderdag 19 november 2009 07:53 schreef Bastard het volgende:
4 jaar geleden gingen we naar het ziekenhuis en smiddags werd Jasmijn geboren
Ja man, gaat zo hard! Weet het nog als gisterenquote:Op donderdag 19 november 2009 08:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Is dat alweer 4 jaar geleden?
Gefeliciteerd "paps".
Ieeewwwquote:Op donderdag 19 november 2009 10:05 schreef Rossdale het volgende:
Uhu
http://www.frietopia.nl/index.php?page=47&wkey=kapsalon
quote:van friet, shoarmavlees, saus, kaas
Het lijkt er op dat die bak patat al 3 weken buiten heeft gestaan, niet smakelijk!!quote:Op donderdag 19 november 2009 10:14 schreef Rossdale het volgende:
Is gewoon een soort shoarmaschotel maar dan allemaal door elkaar heen gemikt
Het hele kapsalon idee is smerig. Je krijgt slappe friet zoquote:Op donderdag 19 november 2009 10:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het lijkt er op dat die bak patat al 3 weken buiten heeft gestaan, niet smakelijk!!
Haha geniaalquote:Op donderdag 19 november 2009 11:31 schreef Bastard het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ari_in_grindbak.html
OMG wat een sneue sukkel ben je dan? Wat is de bedoeling van een grindbak?![]()
![]()
Whahahaha, dat geen idee hebbenquote:Op donderdag 19 november 2009 11:31 schreef Bastard het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ari_in_grindbak.html
OMG wat een sneue sukkel ben je dan? Wat is de bedoeling van een grindbak?![]()
![]()
Happy Feet was zooooo'n tegenvallerquote:Op donderdag 19 november 2009 11:39 schreef Bastard het volgende:
Mooie foto's
Doet me sterk denken aan 'happy feet'
quote:Op donderdag 19 november 2009 11:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)delijk_zeebeest.html
Dit is bizar
Nee hij is niet om te lachen .. hij is mooiquote:Op donderdag 19 november 2009 11:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Happy Feet was zooooo'n tegenvallerHij leek me onwijs tof, gaver trailer, maar de film zelf. Niet gelachen gewoon.
quote:
Heul veel zoeken en heul veel fantasie.quote:Op donderdag 19 november 2009 11:46 schreef kepler het volgende:
Ik wil niet eens weten hoe je dat plaatje gevonden hebt
Nee, ik zocht gewoon een SFW Goatsequote:Op donderdag 19 november 2009 11:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Heul veel zoeken en heul veel fantasie.
Ze kunnen hem beter de "hartaanval speciaal" noemen.quote:Op donderdag 19 november 2009 10:05 schreef Rossdale het volgende:
Uhu
http://www.frietopia.nl/index.php?page=47&wkey=kapsalon
Die met die bal is ge-ni-aalquote:
Ik blijf bezig met die accounts...Fb, hyves, paypal, divxnl, twitter, linkindin, etc etc etc...quote:Op donderdag 19 november 2009 14:38 schreef Magneet het volgende:
[..]
kan je denk ik alleen zien als je een fb account hebt.
Bezig,...quote:Op donderdag 19 november 2009 14:44 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik blijf bezig met die accounts...Fb, hyves, paypal, divxnl, twitter, linkindin, etc etc etc...
Dat Cho die foto's liever gewoon hier post.
Zeker met die console integratie is het best leukquote:Op donderdag 19 november 2009 15:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Bezig,...Gijs je heb alleen een Linked account voor zover ik weet
Facebook en Hyves zijn best leuk! Jammer dat je daar geen account hebt.
Nee,... volgens mij niet!quote:Op donderdag 19 november 2009 15:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zeker met die console integratie is het best leukWeet iemand nou al of achievements op FB komen te staan?
Ik kan het inderdaad ook niet terugvinden! Dat is wel een beetje vreemd, want nu heb je er eigenlijk niet veel aan...quote:
Zal snel komen denk ik!quote:Op donderdag 19 november 2009 15:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik kan het inderdaad ook niet terugvinden! Dat is wel een beetje vreemd, want nu heb je er eigenlijk niet veel aan...
Ik hoop het welquote:
T9 FTWquote:Op donderdag 19 november 2009 16:09 schreef Magneet het volgende:
daar heb je dan weinig aan zeg. Dan pak ik snller mijn telefoone r ff bij, tikt ook makkelijker
Eens,... maar wilde even kijken hoe Twitter het werkte. Facebook wordt steeds leuker overigens,...quote:Op donderdag 19 november 2009 15:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik hoop het welWant dat vind ik leuk!
Twitter op de 360 is ook kansloos nu btw, je moet zelf nog je berichten typen namelijk. Het is niet zo dat er automatisch een berichtje geplaatst wordt dat je een bepaalde game aan het spelen bent
JP gaat zijn frustratie afreageren op onsquote:Op donderdag 19 november 2009 20:06 schreef Strolie75 het volgende:
K*T. We zitten nog aan JP vast.
Van Rompuy vrijwel zeker eerste president van Europa.
Haha ik heb er ook zo'n 6 uur op zitten, geniaal spelquote:Op donderdag 19 november 2009 20:36 schreef Chocobo het volgende:
OK,... AC2 is mijn GOTY! Klaar,....! Het spel is nog vele malen beter dan ik dacht. Wist dat het spel goed zou zijn maar dit gaat nergens over![]()
Wat een game,.... ben de enige hier die AC2 speelt dat weet ik. Maar toch,... wilde mijn eerste 6 uur even delen met jullie. ZO anders dan deel 1,... en toch hetzelfde jasje,... ik snap er niks van. Dat verhaal
je gamed een verhaal,.... dit is zo anders dan het eerste deel,... dit had ik niet verwacht.
Het is echt heel persoonlijk mijn GOTY! Serieus,... dit is echt genietenquote:Op donderdag 19 november 2009 20:45 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Haha ik heb er ook zo'n 6 uur op zitten, geniaal spel. Niet GOTY maar wel een van de beste van het jaar. Heb je al 2 hidden blades? Zo mooi om langs 2 gasten te lopen en dan toe te slaan
Op Neogaf zitten mensen serieus puzzels en locatie's aan te duiden via Google Earth, alles klopt in dit spelquote:Op donderdag 19 november 2009 20:47 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Het is echt heel persoonlijk mijn GOTY! Serieus,... dit is echt genieten![]()
Die graphics ook,... maar vooral het verhaal. Het lijkt wel een boek wat je speelt! En die database bij al die gebouwen en characters,... les in geschiedenis kan nooit kwaad. Heel veel info over Italie en haar streken en belangrijke gebouwen. Kijk met hele andere ogen naar dit spel!
Die puzzels inderdaad,... die geschiedenisquote:Op donderdag 19 november 2009 20:49 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Op Neogaf zitten mensen serieus puzzels en locatie's aan te duiden via Google Earth, alles klopt in dit spel. Ik vind die ogen vet met die puzzels die je doet met die paintings, en dat je relaxed met Leonardi Da Vinci zit te praten, geniaal spel
![]()
GOTY lijstje is nu klaar:
1. Modern Warfare 2
2. Uncharted 2
3. Betmen
4. Assassins Creed 2
5. The Beatles: Rock Band
Heerlijk jaar
Ezio: I'll only need 2 minutes,...quote:Op donderdag 19 november 2009 20:51 schreef Wessiej het volgende:
Humor is trouwens ook mooi in AC2.
Its a me Mario!
En met Da Vinci en zijn vinger afhakken
En met je moeder,
Ezio: I've got enough holes to fill right now
Moeders: Yes, but do you got any other holes to fill besides VAGINAS?
Ezio: Motherrr
Ja ben 6 uur bezig, game duurt zomaar 35 uur dus ik kan er nog niet alles over zeggen, rest is allemaal uitgespeeld.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:52 schreef Chocobo het volgende:
Oh,.. en om op je lijst terug te komen. Ik vind dit spel beter dan Batman en Uncharted 2,... en dat na 6 uur
maar alle drie inderdaad in de top 5.
Ook mooi bij die eerste Assassin, erg schelden enzo. Hoe die later een nette Assassin wordtquote:Op donderdag 19 november 2009 20:53 schreef Chocobo het volgende:
Ezio is echt nog jong,... maar ja,... het verhaal spant 40 jaar geloof ik. We gaan hem ouder zien worden! Maar ik wil het er niet meer over hebben. Ben bang spoilers te lezen!
Ik ga er niks meer over lezen,... wil het er hier ook niet meer over hebben. Tevens kom ik niet meer in het AC2 topic!quote:Op donderdag 19 november 2009 20:53 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ja ben 6 uur bezig, game duurt zomaar 35 uur dus ik kan er nog niet alles over zeggen, rest is allemaal uitgespeeld.
[..]
Ook mooi bij die eerste Assassin, erg schelden enzo. Hoe die later een nette Assassin wordt
Ik heb helaas 1 spoiler gelezen, wel jammer.
Ja Gijs maar ik wil je niet overhalen in deze. Probleem is alleen dat jij dit verschrikkelijk cool gaat vinden. Helemaal met het oog op je aankomende reis naar Italie,... je komt helemaal in het sfeertje.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:11 schreef Strolie75 het volgende:
Moooooooooooooooooond.
Ik raak hyped!
Gijs, je kent mijn smaak en de problemen die ik met AC1 had...ga ik dit spel trekken?
Ik wil niet eens over missies praten. Je volgt zijn leven en je doet dingen! Ik moet uiteraard nog veel meer spelen Gijs,... maar dit is super! Alles hebben ze omgegooid,... echt alles! Lees deze eindconclusies anders even!quote:Op donderdag 19 november 2009 21:57 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb nog geen reviews gelezen!Maar het is dus echt een goede verhaallijn? En je voert opdrachten uit die hierin passen? Heb je nog een beetje variatie hoe je missies kunt aanpakken?
quote:Gamespot:
At first, Assassin's Creed II might seem as if it has added more than its foundation was meant to handle, but once all the new features are completely introduced, it develops that magic that so few games can cast. This is the rare sequel that offers fans of the original the basics they would expect, while adding and changing so many other aspects that even those who didn't appreciate the first should take the plunge, without hesitation. A few more contrivances notwithstanding, Assassin's Creed II is a better game than its forebear and is a beautiful and memorable experience on its own terms. But it's more than just a game--it's an escape to a place and a time that feel so welcoming, you'll be making return trips even after your initial adventure is over.
9.0
Open world adventure,.... wat een heerlijke naam voor dit spelquote:Eurogamer:
Ubisoft Montreal has never been afraid to try new things, but after a few missteps with games like last year's Prince of Persia, perhaps the bravest thing it could have done with Assassin's Creed II was simply to make a classic open-world adventure, filled to the brim with things you want to do and the narrative motivation to continue doing them. The fact it's done so suggests we really should trust the studio when it says it's taken its lesson, and fills me with hope for the third game in the trilogy. In the meantime, we not only have the Assassin's Creed game we'd hoped for in the first place to play with, but one of the best open-world games of the year.
9/10
Heerlijk kerstcadeau!quote:Op donderdag 19 november 2009 22:04 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ga morgen wat reviews lezen, en dan zet ik hem op mijn kerstverlanglijst en kijk ik mijn vrouw lief aan.
Ha, zie je dat Facebook best tof isquote:Op donderdag 19 november 2009 22:10 schreef Chocobo het volgende:
Oh en maak eens een Facebook en of Hyves aan! Ik mis je een beetje in de digitale speelgoed! Interactie met Facebook is best cool,... moest lachen om al die reacties
quote:Sony appears to be considering a subscription model for PlayStation Network that would sit alongside the existing free membership.
Such a manouevre would bring PS3 in line with Xbox Live, which offers a premium Gold subscription and free Silver membership.
"SCE will further increase sales by offering users new entertainment through the combination of hardware, software, peripheral and PlayStation Network," said PlayStation head Kaz Hirai in a statement.
"Especially in the online area, we are studying the possibility of introducing a subscription model, offering premium content and services, in addition to the current free services."
Sony referred to the PlayStation Network as "gaining momentum" in a new presentation spotted in a dark corner of the internet (by VG247).
The same document mentioned a "new revenue stream from subscription" under the PlayStation Network tab, and also talked of reiterated Sony's plan to support 3D on all consoles via a firmware update.
Ja!quote:Op donderdag 19 november 2009 22:39 schreef kepler het volgende:
[..]
Ha, zie je dat Facebook best tof is
Maar dat komt door de mensen, niet door FBquote:
Ja,... we leren omgaan met de fouten!quote:Op donderdag 19 november 2009 22:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar dat komt door de mensen, niet door FB
Voorspelbaar +3quote:Op donderdag 19 november 2009 21:11 schreef Strolie75 het volgende:
Moooooooooooooooooond.
Ik raak hyped!
Gijs, je kent mijn smaak en de problemen die ik met AC1 had...ga ik dit spel trekken?
De hype van Cho is wel erg sterk deze keer.quote:
Silenzio!quote:Op vrijdag 20 november 2009 08:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
De hype van Cho is wel erg sterk deze keer.![]()
[ afbeelding ]
Vinyl LP albums,.....quote:Op vrijdag 20 november 2009 06:54 schreef Strolie75 het volgende:
Chohoooo....
[ afbeelding ]
Bioshock 2 SE
Ik heb hem op mijn Amazon wishlist gezet en aan mijn vrouw gemailed.quote:
Je hebt de review gelezenquote:Op vrijdag 20 november 2009 08:43 schreef Strolie75 het volgende:
De Eurogamer review van AC2.![]()
![]()
Ze nemen gewoon al mijn zorgen weg! Ubisoft heeft ECHT alle zaken die ik niet leuk vond in het origineel verbeterd.
6/10 voor Dragon Age blijft onbegrijpelijk.
Moet je deel 1 hebben (uit)gespeeld om het verhaal van AC2 te kunnen volgen?quote:Op vrijdag 20 november 2009 09:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Je hebt de review gelezenJe begrijpt het,....
Krijg je geen spijt van! AC heeft nu een verhaal!
Nee,.... er wordt heel veel over AC1 uitgelegd in het begin. Het gaat over de Templars versus de Assassin's. De assassin's komen erachter in deel 1 dat de templars in het heden de macht willen hebben. Ze zoeken dit in het verleden.quote:Op vrijdag 20 november 2009 09:09 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Moet je deel 1 hebben (uit)gespeeld om het verhaal van AC2 te kunnen volgen?
quote:Op vrijdag 20 november 2009 09:08 schreef Strolie75 het volgende:
*begint alvast met hypen* voor 2010
No More Heroes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Et tu Edge?quote:Modern Warfare 2: 9
Assassin's Creed 2: 8
Left 4 Dead 2: 9
Bayonetta: 10
Legend of Zelda: Spirit Tracks: 8
Sin and Punishment: 8
Dragon Age:Origins: 5 (360 version tested if that counts for something?)
Saw: 4
Lit: 7
Resident Evil: The Darkside Chronicles 7
Football Manager 2010: 8
Tropico 3: 7
Spaceball Revolution: 5
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |