Ik wist niet dat je zweerde bij AH pindakaasquote:Op dinsdag 17 november 2009 11:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Geen enkele? Das lastig he, Kepler ken ik al 10 jaar, die weet kei veul!
Ik moet over 2 jaar alweer vernieuwen! Maar dat ik een rijbewijs heb weet Kepler dus ook al!quote:
Kijk dat wist ik dus niet!quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik moet over 2 jaar alweer vernieuwen! Maar dat ik een rijbewijs heb weet Kepler dus ook al!
Ah, dat kan wel. Ik ben heeeeel merken trouw!quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je zweerde bij AH pindakaas
Heinz tomatenketchup.quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ah, dat kan wel. Ik ben heeeeel merken trouw!
AH Pindakaas
Croky Bolognese chips
Venz Hagelslag
Choca Vlokken bruin/wit
K-Swiss schoenen
etc
Klopt! En Hela Curry!quote:
Iets dat we NIET wisten.quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:31 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb serieus last van ouder te worden.
Ik ookquote:Op dinsdag 17 november 2009 11:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ah, dat kan wel. Ik ben heeeeel merken trouw!
AH Pindakaas
Croky Bolognese chips
Venz Hagelslag
Choca Vlokken bruin/wit
K-Swiss schoenen
etc
Ik ook niet bij veel dingen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:31 schreef kepler het volgende:
Ik ben eigenlijk helemaal niet merkentrouw
quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:37 schreef Bastard het volgende:
Maar je bent vast afhankelijk van de booschappen die je moeder haalt
quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:37 schreef Bastard het volgende:
Maar je bent vast afhankelijk van de booschappen die je moeder haalt
Ik ben licht claustrofobisch en heb hoogtevrees als ik op een trapje sta?quote:
Wist ik volgens mijquote:Op dinsdag 17 november 2009 11:40 schreef Magneet het volgende:
Volgens mij weet geen enkele Gijs dat ik ooit op Judo heb gezeten
Hoe kan je nou claustrofobish zijn als je op een trap staatquote:Op dinsdag 17 november 2009 11:42 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ben licht claustrofobisch en heb hoogtevrees als ik op een trapje sta?
Ik heb het niet tegelijk Gijs!quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:49 schreef Bastard het volgende:
Hoe kan je nou claustrofobish zijn als je op een trap staat
Staat die trap dan in de gangkast ofzo?
Ja dat heb je vlgs mij wel eens verteld..quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:40 schreef Magneet het volgende:
Volgens mij weet geen enkele Gijs dat ik ooit op Judo heb gezeten
Ik heb vroeger blokfluit gespeeld, was verplicht op school. Maar ik vond het best leuk en ik scoorde er een 9 mee voor muziekquote:
PROESTY!!!quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:58 schreef kepler het volgende:
Volgens mij werkt Cho stiekem als Orca-trainer
[ afbeelding ]
Ik heb de Touch met kerstquote:Op dinsdag 17 november 2009 12:09 schreef Strolie75 het volgende:
Chuck Norris gamed op de iPhone!
[ afbeelding ]
http://www.iphoneclub.nl/(...)aag-in-de-app-store/
Ik zie zo al dat het er beter uitziet.quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kepler, die Wii F1 game krijgt een 8!
[ afbeelding ]
http://www.eurogamer.net/articles/f1-2009-review
Beter dan Dragon Age!
Maar dat was toch al een waardeloze game.quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Was er vandaag het goede nieuws dat God of War 3 GEEN MP krijgt, komen er weer geruchten dat inFamous 2 dat wel krijgt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |