dat is toch prima. jij bent ingeent, dan heeft je kindje de eerste maanden ook nog bescherming had ik begrepen. als je lief dan ergens laat vaccineren is het toch goed?quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:44 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
dat zijn van die gordijnen waar je half doorheen kan kijken...![]()
en ik ben weer terug van de gym en was benieuwd of er al nieuws van Vlindur was; maar helaas nog niet dus.....
even een vraagje; worden jullie partners ook ingeent tegen de mexicaanse griep? en zo ja; hoe hebben jullie dit geregeld?
wij hebben de HA gebeld en die vond niet datin aanmerking kwam en de GGD wil pas vaccineren als ons kindje daadwerkelijk is geboren...
relax ze! als je het wat benauwd had gaat dat nu wellicht ook wat beterquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:55 schreef Vlindur het volgende:
Lekker languit op het bankje idd!
Jep, hier dus. Las op babyinfo dat partners ook in aanmerking komen. Huisarts gebeld, wist van niets. Zij hebben het uitgezocht en dat klopte. Lief is dus vandaag ook ingeënt, terwijl hij enorm gezond is....quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:44 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
even een vraagje; worden jullie partners ook ingeent tegen de mexicaanse griep? en zo ja; hoe hebben jullie dit geregeld?
wij hebben de HA gebeld en die vond niet datin aanmerking kwam en de GGD wil pas vaccineren als ons kindje daadwerkelijk is geboren...
Mijn man en oudste zoon worden vanmiddag bij de HA ingeent (vanwege het huisgenoten zijn van mij en dadelijk een baby)quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:44 schreef Beessie-Jen het volgende:
Ja:Dquote:Op woensdag 18 november 2009 08:47 schreef freecell het volgende:
Gek is dat he? Doet die hummel *plok* Dan voelt hij het wel, maakt hij er een aardverschuiving van, no way dat manlief het voelt
ligt eraan wat je er mee bedoeld. Als je het bedoelt als in 'ik meld me' dan hoeft er geen t achter. Als je het bedoelt als in 'Groofsken meldt zich' dan dus welquote:Op woensdag 18 november 2009 10:26 schreef Groofsken het volgende:
Meld!(Ik doe jou na Poppejans, ik vraag me steeds af of er geen t achter moet
, maar als het wel moet, hebben we het samen fout
)
quote:Op woensdag 18 november 2009 10:51 schreef Asyniur het volgende:
[..]
ligt eraan wat je er mee bedoeldbedoelt, bedoel je? . Als je het bedoelt als in 'ik meld me' dan hoeft er geen t achter. Als je het bedoelt als in 'Groofsken meldt zich' dan dus wel
Ja dat bedoelde ik...quote:Op woensdag 18 november 2009 10:53 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Thanks ladies, eigenlijk weet ik die dingen wel, maar mijn hersens doen het niet meer. Ik kan me niet meer focussen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |