abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74794132
Lekker languit op het bankje idd!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_74794295
Ha vlindur, wat fijn
pi_74794504
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 20:44 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

dat zijn van die gordijnen waar je half doorheen kan kijken...

en ik ben weer terug van de gym en was benieuwd of er al nieuws van Vlindur was; maar helaas nog niet dus.....

even een vraagje; worden jullie partners ook ingeent tegen de mexicaanse griep? en zo ja; hoe hebben jullie dit geregeld?
wij hebben de HA gebeld en die vond niet dat in aanmerking kwam en de GGD wil pas vaccineren als ons kindje daadwerkelijk is geboren...
dat is toch prima. jij bent ingeent, dan heeft je kindje de eerste maanden ook nog bescherming had ik begrepen. als je lief dan ergens laat vaccineren is het toch goed?
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_74794525
Vlindur, dat is goed nieuws.
pi_74794568
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 20:55 schreef Vlindur het volgende:
Lekker languit op het bankje idd!
relax ze! als je het wat benauwd had gaat dat nu wellicht ook wat beter
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_74796249
Vlindur: wat een geruststelling!
quote:

[..]
even een vraagje; worden jullie partners ook ingeent tegen de mexicaanse griep? en zo ja; hoe hebben jullie dit geregeld?
wij hebben de HA gebeld en die vond niet dat in aanmerking kwam en de GGD wil pas vaccineren als ons kindje daadwerkelijk is geboren...
Jep, hier dus. Las op babyinfo dat partners ook in aanmerking komen. Huisarts gebeld, wist van niets. Zij hebben het uitgezocht en dat klopte. Lief is dus vandaag ook ingeënt, terwijl hij enorm gezond is....
Voor zijn (meer dan 6 maanden) zwangere vrouw en toekomstig kindje.
  dinsdag 17 november 2009 @ 22:03:54 #107
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_74797199
Aargh, ik zit met mn rug naar de TV en op net 5 is een programma met een huilende baby. Ik kan er echt niet tegen!
HOu op met huilen, troost dat kind. Ik zou zo de TV in willen stappen.
pi_74799710
Wat een geruststelling Vlindur! En ook nog eens doordat het prettig nieuws bleek!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_74805079
Goedemorgen!

Fijn te lezen Vlindur dat alles ok was en ook al volledig ingedaald!!

Amaranta, LOL! Dat met dat koken zou mij ook maar zo kunnen gebeuren.

Werk ze allemaal (of rust lekker uit voor de thuisblijvers!)
  woensdag 18 november 2009 @ 07:35:57 #110
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_74805103
Wat fijn zeg Vlindur! Wel vreemd dat je in de auto weer die buikpijn kreeg, maar goed, nog eventjes en dan mag je gewoon bevallen

@Amarantha, ik kan er ook altijd zo slecht tegen, sowieso tegen kinderleed. Ik was eens in het zwembad en daar stond een kinderwagen geparkeerd met een baby die keihard begon te huilen. Na een paar minuten ben ik toch maar gaan kijken, gelukkig kreeg ik het kleintje wel stil, duurde echt nog lang voor de moeder kwam (bleek later mijn buurvrouw twee huizen verderop te zijn )
  woensdag 18 november 2009 @ 07:49:10 #111
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_74805165
Hoi Tan! Hoe voel je je? Lucht het op dat ze je niet 'gehouden' hebben?

Vlindur! Jij maakt het wel spannend zeg! Fijn dat alles ok is en dat de mini al ingedaald is!

Een voor alle stickertjes van de verloskundige!

Ik mocht gisteren weer naar de verloskundige! Heb het hartje weer even mogen horen.
Dat voelde toch als een hele geruststelling! 't is ook wel raar hoor; nog geen buik; nog niks voelen bewegen en toch al een heel echt kindje in je buik hebben!
Bloeddruk was (nog steeds) veel te laag en ik val te veel af maar we zijn het er samen over eens dat aan dat afvallen even niets te doen is. Hopelijk blijft dat nu even stabiel nu ik toch echt minder aan het spugen ben.

Aan het eind van de afspraak toch wel even een mini reality-check gehad. 'Zo, bij je volgende afspraak is dan de 20 weken echo!'
In mijn hoofd ging het ongeveer zo: '20 weken? 20 weken? Maar dan ben je op de helft! Dat kan helemaal niet! Ik heb gisteren ofzo pas positief getest! En en en het kindje komt pas in mei en dát duurt nog heel lang. 20 weken zeg. Jeetje! '.
A grand adventure has begun.
pi_74805182
goedemorgen

Ik heb het helemaal gemist gisteren, Vlindur, je buikpijnen.
Vervelend maar fijn dat alles goed was
quote:
Mijn man en oudste zoon worden vanmiddag bij de HA ingeent (vanwege het huisgenoten zijn van mij en dadelijk een baby)
pi_74805300
Waarom laat iemand een wagen met een baby staan dan?
  woensdag 18 november 2009 @ 08:38:29 #114
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74805659
Vlindurtje, hopelijk laat Tinus je nu een beetje met rust

Hier een goede nacht gehad...
Gisteravond was manlief tegen Harry aan het praten (met hand op mijn buik): een hele aardverschuiving binnen in leek het wel Ik tegen mijn man: voelde je dat? Hij: Maar volgens mij draaide Harry helemaal om even goed ervoor te gaan liggen...
pi_74805781
Gek is dat he? Doet die hummel *plok* Dan voelt hij het wel, maakt hij er een aardverschuiving van, no way dat manlief het voelt
  woensdag 18 november 2009 @ 08:58:46 #116
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74805951
quote:
Op woensdag 18 november 2009 08:47 schreef freecell het volgende:
Gek is dat he? Doet die hummel *plok* Dan voelt hij het wel, maakt hij er een aardverschuiving van, no way dat manlief het voelt
Ja:D
Hoewel ik denk dat het ook wel redelijk makkelijk te 'verklaren' is jaja, heb erover nagedacht vannacht . Bij dat *plok* gaat het om een plotselinge beweging direct onder de hand. Bij die aardverschuiving gaat het over de hele buik: dus het begint ergens waar manliefs hand zich niet bevindt, dan schuift iets als een soort constante onder zijn hand door en het eindigt ook weer ergens waar manliefs hand zich niet bevindt...
maar toch vind ik het ee raar idee dat zo'n baby gewoon geheel kan verschuiven zonder dat de ander het kan voelen aan de buitenkant
pi_74807325
goede morgen allemaal!
Tan wat fijn dat ze je niet gehouden hebben en je toch naar huis mocht, maar met heel veel rust! lijkt me moeilijk met zo'n groot gezin!
Vlindur poehee heb jij het ook even spannend gehad gister, fijn dat het beter gaat nu
Keshet, vreemd he, volgende week heb ik ook nog een keer controle en die keer erop al de 20 wk echo! klopt voor mij ook niet, maar wel geteld is dat ook nog 6 wk, maar de tijd gaat wel snel.
Asyniur lijkt me ook een heel raar gevoel dat jij wel alles voelt verschuiven maar van de buitenkant niks te voelen is voor manlief, maarre s'nachts moet je slapen he...

Ik heb vandaag een lekker bijkom dagje, gister heel spontaan ineens kaartje voor guus meeuwis hier in de schouwburg, was errug leuk!
behalve dat mn been weer eens in zo'n kramp geschoten was ik er daarna weer eens niks mee kon dus we aardig aangestaard werden, maar hey ik heb een leuke avond gehad en laat die niet zo maar verpesten!
pi_74807419
Meld! geen bijzonderheden hier hoor
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  woensdag 18 november 2009 @ 10:26:39 #119
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_74807996
Meld! (Ik doe jou na Poppejans, ik vraag me steeds af of er geen t achter moet , maar als het wel moet, hebben we het samen fout )
pi_74808543
Ik meld me. Dus in deze context niet.
Als het is' Groofsken meldt zich', dan wel.
Dus wat mij betreft kan het allebei.

Zo, genoeg spelling op de vroege ochtend, ik heb verlof petverdekke.
pi_74808587
Ik zou me vanaf zaterdag moeten melden maar dan ben ik op weekend, dus geen paniek als ik er niet ben he leeedies.
  woensdag 18 november 2009 @ 10:51:24 #122
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74808714
quote:
Op woensdag 18 november 2009 10:26 schreef Groofsken het volgende:
Meld! (Ik doe jou na Poppejans, ik vraag me steeds af of er geen t achter moet , maar als het wel moet, hebben we het samen fout )
ligt eraan wat je er mee bedoeld. Als je het bedoelt als in 'ik meld me' dan hoeft er geen t achter. Als je het bedoelt als in 'Groofsken meldt zich' dan dus wel

Ow ja Keshet helemaal vergeten
Maar jij bent toch nog laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang niet op de helft? Jij hebt pas net die test gedaan...
Maar fijn dat je het hartje gehoord hebt
  woensdag 18 november 2009 @ 10:52:10 #123
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74808738
amaranta was eerder...
  woensdag 18 november 2009 @ 10:53:20 #124
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_74808773
quote:
Op woensdag 18 november 2009 10:51 schreef Asyniur het volgende:

[..]

ligt eraan wat je er mee bedoeldbedoelt, bedoel je? . Als je het bedoelt als in 'ik meld me' dan hoeft er geen t achter. Als je het bedoelt als in 'Groofsken meldt zich' dan dus wel

Thanks ladies, eigenlijk weet ik die dingen wel, maar mijn hersens doen het niet meer. Ik kan me niet meer focussen.
  woensdag 18 november 2009 @ 10:56:23 #125
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74808871
quote:
Op woensdag 18 november 2009 10:53 schreef Groofsken het volgende:

[..]

Thanks ladies, eigenlijk weet ik die dingen wel, maar mijn hersens doen het niet meer. Ik kan me niet meer focussen.
Ja dat bedoelde ik...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')