Ik heb geen klussers in de familie (hell, ik heb niet eens contact met de rest van m'n familie) en in m'n vriendenkringquote:Op dinsdag 17 november 2009 08:33 schreef Baltar het volgende:
Daar weet je vast wel iemand voor die dat met alle plezier voor je wilt komen doen
dan moet je het toch met een Pool doenquote:Op dinsdag 17 november 2009 08:37 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb geen klussers in de familie (hell, ik heb niet eens contact met de rest van m'n familie) en in m'n vriendenkring
Ik val niet op Polenquote:Op dinsdag 17 november 2009 08:40 schreef Baltar het volgende:
[..]
dan moet je het toch met een Pool doen
Ik zit op m'n werkquote:Op dinsdag 17 november 2009 09:27 schreef Baltar het volgende:
[..]
Zal ik hem dan maar afbestellen?
[ afbeelding ]
Het plaatje is wel zichtbaarquote:Op dinsdag 17 november 2009 09:45 schreef Baltar het volgende:
[..]
Afleveradres was niet op je werk hoor
Nee, maar tochquote:Op dinsdag 17 november 2009 09:50 schreef Baltar het volgende:
[..]
Er is toch niets expliciet zichtbaar?
Nou dan, je mag er best na kijken. En als we hard genoeg doorposten, zitten we zo op een volgende pagina en is het Pooltje niet meer te zienquote:
Vlarp is wel obstinaat vandaagquote:Op dinsdag 17 november 2009 10:09 schreef Baltar het volgende:
[..]
Nou dan, je mag er best na kijken. En als we hard genoeg doorposten, zitten we zo op een volgende pagina en is het Pooltje niet meer te zien
wacht! Vals alarm!quote:
onee, klonen en verwarring allomquote:Op dinsdag 17 november 2009 10:27 schreef PhalanX het volgende:
[..]
wacht! Vals alarm!
Hij heeft alleen het plaatje van een kennis van mij gejat en als avatar gebruikt.
Ik ben zo blij met een handige papaquote:Op dinsdag 17 november 2009 08:37 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb geen klussers in de familie (hell, ik heb niet eens contact met de rest van m'n familie) en in m'n vriendenkring
quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:33 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik ben zo blij met een handige papa
Neequote:
Ja vroeger kon je kloontjes nog gewoon probleemloos terugsturen naar het Land van Ooit, en de TV studio van familie Taminieau die zulks over ons uitstrooidequote:Op dinsdag 17 november 2009 10:28 schreef Baltar het volgende:
[..]
onee, klonen en verwarring allom![]()
Wat nu
Misschien is iedere dag zo'n pil voor je, niet zo'n slim ideequote:Op dinsdag 17 november 2009 10:44 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ben actief door die Supradyn van vanmorgen
Je had toch de griep?quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:37 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Neeben nu onwijs verkouden...
je gaat je moeder een nieuwe voorraad schenken inclusief strik en gedicht op 5 december ?quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:44 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ben actief door die Supradyn van vanmorgen
Of we doen gewoon af en toe een druppel valium door de koffie van Vlarpquote:Op dinsdag 17 november 2009 10:52 schreef Baltar het volgende:
[..]
Misschien is iedere dag zo'n pil voor je, niet zo'n slim idee
quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Of we doen gewoon af en toe een druppel valium door de koffie van Vlarp
Maar ook van de thee, verse jus en grapefruit juicequote:Op dinsdag 17 november 2009 11:15 schreef Baltar het volgende:
[..]
![]()
Dat mag je dan zelf doen, jij bent van de koffie
En blijkbaar ook van de valiumquote:Op dinsdag 17 november 2009 11:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar ook van de thee, verse jus en grapefruit juice
sssssssssssssst niet te hard roepen hoorquote:
Vandaar dat je nu over valium beschiktquote:Op dinsdag 17 november 2009 11:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
sssssssssssssst niet te hard roepen hoor![]()
oh en Bloehoese is trouwens ook weer losgelaten en zit hier weer 4 uur per dag naast me
ik denk dat ik in de pausze maar even naar de etos of kruitvat moet wandelen om ouderwetse scheermesjes voor hem te halenquote:Op dinsdag 17 november 2009 11:26 schreef Baltar het volgende:
[..]
Vandaar dat je nu over valium beschikt![]()
Heeft ie z'n zaag weer meegnomen, of mag ie nog geen scherpe voorwerpen aanraken?
quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik denk dat ik in de pausze maar even naar de etos of kruitvat moet wandelen om ouderwetse scheermesjes voor hem te halen![]()
![]()
Oh, en sinds ik afgelopen zondag Gegen die Wand gezien heb geef ik hem er gratig het advies bij om veritkaal in plaats van horizontaal te snijdenquote:Op dinsdag 17 november 2009 11:26 schreef Baltar het volgende:
[..]
Vandaar dat je nu over valium beschikt![]()
Heeft ie z'n zaag weer meegnomen, of mag ie nog geen scherpe voorwerpen aanraken?
volgens mij zou jij een leuke dag hebben vol vermaak als je hier 8 uur als vlieg op de kamer zou rondvliegenquote:
Je bent ook zo'n attente collega, Bloehoooooeeeeesssseeeee boft maar met jequote:Op dinsdag 17 november 2009 11:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oh, en sinds ik afgelopen zondag Gegen die Wand gezien heb geef ik hem er gratig het advies bij om veritkaal in plaats van horizontaal te snijden
Ja ik heb het beste met hem voor,quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:37 schreef Baltar het volgende:
[..]
Je bent ook zo'n attente collega, Bloehoooooeeeeesssseeeee boft maar met je
Tuurlijk wel!!!quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:52 schreef Baltar het volgende:
[..]
Misschien is iedere dag zo'n pil voor je, niet zo'n slim idee
quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja ik heb het beste met hem voor,
ik gun hem graag nog een langere periode in een kalmerende bosrijke omgeving met aardig personeel
de onderste natuurlijkquote:Op dinsdag 17 november 2009 11:57 schreef Baltar het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Welke wil je als we je gaan kronen tot nieuwe Joan Collins?
Daar hebben ze de nauty chair voor uitgevondenquote:Op dinsdag 17 november 2009 11:58 schreef Baltar het volgende:
[..]
Loop je zeker de ganse dag hierzo rond te stuiteren
Wie wordt er dan mijn tegenspeler ?quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:57 schreef Baltar het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Welke wil je als we je gaan kronen tot nieuwe Joan Collins?
gefelicitaartquote:Op dinsdag 17 november 2009 12:19 schreef Vlarp het volgende:
Whoohoo!!
M'n hypotheek is goedgekeurd!![]()
![]()
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 17 november 2009 12:19 schreef Vlarp het volgende:Whoohoo!!
![]()
Degene die zich geroepen voeltquote:Op dinsdag 17 november 2009 12:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Wie wordt er dan mijn tegenspeler ?
Wie gaat er voro Linda Evans ? of beter nog Barbara Bel Geddes
de bovenste was om je te testen, die heb je met glans doorstaanquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
logische keuze dus?
en waar had ik de bovenste dan van moeten kennen ?
Is de Supradine uitgewerkt?quote:
Wanneer is de sleuteloverdracht eigenlijk?quote:Ik wil in m'n huis gaan klussen!
30 decemberquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:47 schreef Baltar het volgende:
[..]
Is de Supradine uitgewerkt?![]()
[..]
Wanneer is de sleuteloverdracht eigenlijk?
Handige datumquote:
nu zie ik je direct van die vreemde bewegingen maken rondom een onderzeeer zoals Patrick Duffy dat in de Man van Atlantis deedquote:
wordt een verhoogde knallende kurken aangelegenheid met liters bubbelsquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:37 schreef Baltar het volgende:
[..]
Handige datum![]()
Kun je wel Oud en Nieuw /nieuwjaar in je stulpje vieren
quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wordt een verhoogde knallende kurken aangelegenheid met liters bubbels![]()
en in het geval van Vlarp volop Hips momenten
Volgend jaar belastingen aftrekkenquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:37 schreef Baltar het volgende:
[..]
Handige datum![]()
Kun je wel Oud en Nieuw /nieuwjaar in je stulpje vieren
Oh nee!! Wat nu!?! Een heel weekend geen Fokquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:59 schreef Steve het volgende:
Nieuwe servers & verhuizen, downtime aankomend weekend
Hiep hoi.quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:19 schreef Vlarp het volgende:
Whoohoo!!
![]()
kunnen we niet een spoed meet inlassen om de downtijd te overbruggen ?quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:59 schreef Steve het volgende:
Nieuwe servers & verhuizen, downtime aankomend weekend
Postduiven uit de kast halen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:05 schreef Vlarp het volgende:
Oh nee!! Wat nu!?! Een heel weekend geen Fok. Wat moeten we dan gaan doen?
Barbara? eerst Mieke, nu dit....quote:
OEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOE QUICHE!!quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kunnen we niet een spoed meet inlassen om de downtijd te overbruggen ?
b.v de lunchroom op 1e etage in W.C. Molenpoort te Nijmegen
Daar komt telkens de vossenjacht voorbij![]()
en hun quiche is heerlijk
Barbara Bel Geddesquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:24 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Barbara? eerst Mieke, nu dit....![]()
wtf?!
staat nog met potlood in de agendaquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:27 schreef Xiance het volgende:
[..]
OEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOE QUICHE!!
welke zaterdag?quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
staat nog met potlood in de agenda
u moet eerst ontslag uit het keizerlijke boudair krijgen
en ik moet die zaterdag eerst met de neefjes naar de Cineamatische verrichtingen van Vlarp op het witte doek gaan kijken
Miss Ellie? that old cunt?quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Barbara Bel Geddes
of je leest even terug schatteke
beterschapquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:32 schreef Xiance het volgende:
[..]
welke zaterdag?
mis ik iets?
ik dacht alleen aan quiche!
ik eet al sinds vrijdag amper
21 nov in plaats van 14 nov, of heeft u het keizerlijke hoofd naar nog niet naar staan ?quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:32 schreef Xiance het volgende:
[..]
welke zaterdag?
mis ik iets?
Ja ja, en net als Ray Krebbs moet jij de beesten in bedwang houdenquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:32 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Miss Ellie? that old cunt?![]()
Alhoewel ik een sleutelhanger heb van het huis in A'dam waarop staat SOUTHFORK![]()
zet een glas verse jus klaar voor Xiancequote:Op dinsdag 17 november 2009 15:32 schreef Xiance het volgende:
[..]
welke zaterdag?
mis ik iets?
Dus jij ben niet in staat om donderdag achter de balie complimentjes in ontvangt te nemen ?quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:38 schreef Xiance het volgende:
mike:
nee ik ben een "bofkont" ik heb "slechts" een fixe verkoudheid.
stroekie:
voorlopig laat ik mn agenda nog leeg.
jus.. yugh
wij krijgen het netjes thuis gestuurdquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dus jij ben niet in staat om donderdag achter de balie complimentjes in ontvangt te nemen ?
Haalt jus weg en zet er Baileys voor in de plaatsquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:38 schreef Xiance het volgende:
mike:
nee ik ben een "bofkont" ik heb "slechts" een fixe verkoudheid.
stroekie:
voorlopig laat ik mn agenda nog leeg.
jus.. yugh
ik moest em ff googlen, maar toen ik foto's zag, wist ik meteen wie het was.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja ja, en net als Ray Krebbs moet jij de beesten in bedwang houden
aaaaaaahhhhhhh jullie hebbben een date?quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
21 nov in plaats van 14 nov, of heeft u het keizerlijke hoofd naar nog niet naar staan ?
da's beter jaquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Haalt jus weg en zet er Baileys voor in de plaats
Ja maar het Alexis kroontje is door Baltar al op mijn hoofd gezetquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:45 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik moest em ff googlen, maar toen ik foto's zag, wist ik meteen wie het was.![]()
terwijl ik toch meer van Dynasty hield. (klinkt wel heel erg handtasserig![]()
)
al bijna een half jaar maandelijks jaquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:46 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
aaaaaaahhhhhhh jullie hebbben een date?![]()
iemand moet mij toch op de hoogte van dit topic houden hequote:Op dinsdag 17 november 2009 15:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
al bijna een half jaar maandelijks ja
en daar hebben we tot nu toe jullie hier in het topic ook van op de hoogte gehouden
zeker gemist die memo.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
al bijna een half jaar maandelijks ja
en daar hebben we tot nu toe jullie hier in het topic ook van op de hoogte gehouden
ja, die heb ik ook al een hele tijd niet gezien. Keukenkast. En NUNO is ook verdwenen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:52 schreef Xiance het volgende:
[..]
iemand moet mij toch op de hoogte van dit topic houden he
ik moet nog altijd lachen als ik denk aan die keer dat we het over keukenkastje hadden, met die half bezopen vrouw die keukenkastje toch maar een rare naam vond![]()
was vanaf augustus pas 'vrij'. Dus 3½ maand is netjes, toch?! Tis niet zo dat ik jaren between jobs zit.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:55 schreef Baltar het volgende:
[..]
hoe is het daarzo in NYC?
Al uit je extended vacation?
Nuno en Mismo zijn hem vast samen gesmeerdquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, die heb ik ook al een hele tijd niet gezien. Keukenkast. En NUNO is ook verdwenen.
Leegloop hier.
Nee, maar alweer een baan? of druk doende?quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:57 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
was vanaf augustus pas 'vrij'. Dus 3½ maand is netjes, toch?! Tis niet zo dat ik jaren between jobs zit.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:07 schreef Vlarp het volgende:
Jongens, kijk uit!! Straks is het topic vanavond nog vol
en dat noemt mij dan een Joan Collinsquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:08 schreef Baltar het volgende:
[..]
![]()
SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSStttttttt
Dit geeft schrik en dan valt het weer dood![]()
Indien dat gaat gebeuren, kijk ik jou erop aan
quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en dat noemt mij dan een Joan Collins
quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:08 schreef Baltar het volgende:
[..]
![]()
SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSStttttttt
Dit geeft schrik en dan valt het weer dood![]()
Indien dat gaat gebeuren, kijk ik jou erop aan
geef eens een hintquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:47 schreef Desmonkey het volgende:
[ afbeelding ]
Doe mij maar Dynasty's black bitch Dominique Deveraux
Zangeres en halfzusje van Blake Carrington.quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
geef eens een hint
wat voor rol had zij toch weer?
want ze is toch niet dat slappe vrouwtje Kirby die met Adam ging scharrelen ?
Bronquote:Following Fallon's memorial service in "The Rescue," Dominique makes the shocking claim that she is the daughter of Blake's father Tom Carrington and his longtime mistress, Laura Matthews, and offers proof. A financially-strapped Blake makes a business deal with his half-sister: Forty percent of Denver-Carrington in exchange for 70 million dollars. This makes Dominique an enemy in Alexis Colby, who has been scheming to destroy her ex-husband Blake. When Brady learns the truth, he is furious that Dominique didn't confide in him earlier. Soon after, Brady and Dominique separate and he leaves Denver.
zegt me slechts vaag ietsquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:53 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Zangeres en halfzusje van Blake Carrington.
[..]
Bron
Dominique was de 2de nemisis van Alexis, had toch wel een behoorlijke rol hoorquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zegt me slechts vaag iets
kan deze storyline niet helder voor de geest krijgen
gaan jullie het nu dan toch meemaken dat roddeltante Stroekie iets niet weet![]()
keukenkastje doet me altijd denkenquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:52 schreef Xiance het volgende:
[..]
iemand moet mij toch op de hoogte van dit topic houden he
ik moet nog altijd lachen als ik denk aan die keer dat we het over keukenkastje hadden, met die half bezopen vrouw die keukenkastje toch maar een rare naam vond![]()
was dat voor of na Helmut Berger en Jeroen Krabbé ?quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:03 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Dominique was de 2de nemisis van Alexis, had toch wel een behoorlijke rol hoor
volgens mij tijdens jeroen Krabbequote:Op dinsdag 17 november 2009 17:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
was dat voor of na Helmut Berger en Jeroen Krabbé ?
Ja de griep heb ik verbannen al. Gelukkig welquote:Op dinsdag 17 november 2009 10:53 schreef Baltar het volgende:
[..]
Je had toch de griep?
Kunnen we samen zitten snotteren, ben ook goed verkouden
Jawel hoor! Maar dan moet je wel ff met de trein hier naar toe komen om dat ding op te halenquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:33 schreef Vlarp het volgende:
Heeft er iemand een teleportatie apparaat? Heb geen zin om te treinen vandaag
Ow ja dat klinkt best logisch jaquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:23 schreef wonderer het volgende:
ALs je weerstand naar de klote is vanwege die griep, is een verkoudheid makkelijk opgelopen natuurlijk.
Ha... Ha... kijk hoe ik lachquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:24 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Jawel hoor! Maar dan moet je wel ff met de trein hier naar toe komen om dat ding op te halen
Whahahaquote:
Succes! Ben benieuwd hoe je dat voor elkaar gaat krijgen!quote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
keukenkastje doet me altijd denken
ziet niet verkeerd uit maar niet wowquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:59 schreef Xiance het volgende:
oh t blijft echt ZO een lekker ding!!
als ik in parijs ben ga ik m opzoeken
ik val ook niet voor wow..quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:51 schreef samjustme het volgende:
[..]
ziet niet verkeerd uit maar niet wow![]()
nieuw video van Beyonce ft Lady Gaga rocks!Beyonce vooral
![]()
http://perezhilton.com/2009-11-16-beyonce-featuring-gaga-watch-it
quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:53 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik val ook niet voor wow..
ik vind wow zo.. gladjakkerig..
ik val voor gewoon, mooie mannen, die iets sexy hebben
stank voor dank? En dat moet je dan van papier lezen ? Niet even in een gesprek melden ?quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:45 schreef TheaterMaMa het volgende:
ok, zojuist valt er een kandidatenlijst voor de PvdA in Nuenen op de mat, die mij niets anders kan dan concluderen dat mijn inspanningen voor de PvdA Nuenen niet langer op prijs worden gesteld![]()
voordeel is wel dat het nu de deur open zet naar andere mogelijkheden, maar het doet me verdriet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |