Ik heb geen klussers in de familie (hell, ik heb niet eens contact met de rest van m'n familie) en in m'n vriendenkringquote:Op dinsdag 17 november 2009 08:33 schreef Baltar het volgende:
Daar weet je vast wel iemand voor die dat met alle plezier voor je wilt komen doen
dan moet je het toch met een Pool doenquote:Op dinsdag 17 november 2009 08:37 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb geen klussers in de familie (hell, ik heb niet eens contact met de rest van m'n familie) en in m'n vriendenkring
Ik val niet op Polenquote:Op dinsdag 17 november 2009 08:40 schreef Baltar het volgende:
[..]
dan moet je het toch met een Pool doen
Ik zit op m'n werkquote:Op dinsdag 17 november 2009 09:27 schreef Baltar het volgende:
[..]
Zal ik hem dan maar afbestellen?
[ afbeelding ]
Het plaatje is wel zichtbaarquote:Op dinsdag 17 november 2009 09:45 schreef Baltar het volgende:
[..]
Afleveradres was niet op je werk hoor
Nee, maar tochquote:Op dinsdag 17 november 2009 09:50 schreef Baltar het volgende:
[..]
Er is toch niets expliciet zichtbaar?
Nou dan, je mag er best na kijken. En als we hard genoeg doorposten, zitten we zo op een volgende pagina en is het Pooltje niet meer te zienquote:
Vlarp is wel obstinaat vandaagquote:Op dinsdag 17 november 2009 10:09 schreef Baltar het volgende:
[..]
Nou dan, je mag er best na kijken. En als we hard genoeg doorposten, zitten we zo op een volgende pagina en is het Pooltje niet meer te zien
wacht! Vals alarm!quote:
onee, klonen en verwarring allomquote:Op dinsdag 17 november 2009 10:27 schreef PhalanX het volgende:
[..]
wacht! Vals alarm!
Hij heeft alleen het plaatje van een kennis van mij gejat en als avatar gebruikt.
Ik ben zo blij met een handige papaquote:Op dinsdag 17 november 2009 08:37 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb geen klussers in de familie (hell, ik heb niet eens contact met de rest van m'n familie) en in m'n vriendenkring
quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:33 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik ben zo blij met een handige papa
Neequote:
Ja vroeger kon je kloontjes nog gewoon probleemloos terugsturen naar het Land van Ooit, en de TV studio van familie Taminieau die zulks over ons uitstrooidequote:Op dinsdag 17 november 2009 10:28 schreef Baltar het volgende:
[..]
onee, klonen en verwarring allom![]()
Wat nu
Misschien is iedere dag zo'n pil voor je, niet zo'n slim ideequote:Op dinsdag 17 november 2009 10:44 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ben actief door die Supradyn van vanmorgen
Je had toch de griep?quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:37 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Neeben nu onwijs verkouden...
je gaat je moeder een nieuwe voorraad schenken inclusief strik en gedicht op 5 december ?quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:44 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ben actief door die Supradyn van vanmorgen
Of we doen gewoon af en toe een druppel valium door de koffie van Vlarpquote:Op dinsdag 17 november 2009 10:52 schreef Baltar het volgende:
[..]
Misschien is iedere dag zo'n pil voor je, niet zo'n slim idee
quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Of we doen gewoon af en toe een druppel valium door de koffie van Vlarp
Maar ook van de thee, verse jus en grapefruit juicequote:Op dinsdag 17 november 2009 11:15 schreef Baltar het volgende:
[..]
![]()
Dat mag je dan zelf doen, jij bent van de koffie
En blijkbaar ook van de valiumquote:Op dinsdag 17 november 2009 11:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar ook van de thee, verse jus en grapefruit juice
sssssssssssssst niet te hard roepen hoorquote:
Vandaar dat je nu over valium beschiktquote:Op dinsdag 17 november 2009 11:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
sssssssssssssst niet te hard roepen hoor![]()
oh en Bloehoese is trouwens ook weer losgelaten en zit hier weer 4 uur per dag naast me
ik denk dat ik in de pausze maar even naar de etos of kruitvat moet wandelen om ouderwetse scheermesjes voor hem te halenquote:Op dinsdag 17 november 2009 11:26 schreef Baltar het volgende:
[..]
Vandaar dat je nu over valium beschikt![]()
Heeft ie z'n zaag weer meegnomen, of mag ie nog geen scherpe voorwerpen aanraken?
quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik denk dat ik in de pausze maar even naar de etos of kruitvat moet wandelen om ouderwetse scheermesjes voor hem te halen![]()
![]()
Oh, en sinds ik afgelopen zondag Gegen die Wand gezien heb geef ik hem er gratig het advies bij om veritkaal in plaats van horizontaal te snijdenquote:Op dinsdag 17 november 2009 11:26 schreef Baltar het volgende:
[..]
Vandaar dat je nu over valium beschikt![]()
Heeft ie z'n zaag weer meegnomen, of mag ie nog geen scherpe voorwerpen aanraken?
volgens mij zou jij een leuke dag hebben vol vermaak als je hier 8 uur als vlieg op de kamer zou rondvliegenquote:
Je bent ook zo'n attente collega, Bloehoooooeeeeesssseeeee boft maar met jequote:Op dinsdag 17 november 2009 11:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oh, en sinds ik afgelopen zondag Gegen die Wand gezien heb geef ik hem er gratig het advies bij om veritkaal in plaats van horizontaal te snijden
Ja ik heb het beste met hem voor,quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:37 schreef Baltar het volgende:
[..]
Je bent ook zo'n attente collega, Bloehoooooeeeeesssseeeee boft maar met je
Tuurlijk wel!!!quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:52 schreef Baltar het volgende:
[..]
Misschien is iedere dag zo'n pil voor je, niet zo'n slim idee
quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja ik heb het beste met hem voor,
ik gun hem graag nog een langere periode in een kalmerende bosrijke omgeving met aardig personeel
de onderste natuurlijkquote:Op dinsdag 17 november 2009 11:57 schreef Baltar het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Welke wil je als we je gaan kronen tot nieuwe Joan Collins?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |