quote:- En iedere vatandas die ik vergeten ben,.
Onwaarschijnlijk mijn ass!quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:13 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Heb alle albums van Soad gekocht
[..]
Dat ze mensen voor homo uitmaken lijkt me zeer onwaarschijnlijk aangezien ze ook liedjes schrijven met een politiek correcte toon. En als ze armeense propaganda schrijven...dikke care
Als het letterlijk bedoelt was zou het waarschijnlijk betekenen dat de Turken de Armenen hebben lopen neuken of wa?quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Onwaarschijnlijk mijn ass!
Can you hear the Holy Mountains?
LIAR! KILLER! DEMON!
Back To The River Aras!
Someones mouth said paint them all red
LIAR! KILLER! DEMON!
Back To The River Aras!
Freedom...
Freedom...
We're free...
We're Free...
They have all returned resting on the mountain side
We have learned that you have no....
They have returned resting on the mountain side
HONOR! MURDERER! SODOMIZER!
Back To The River Aras!
They have returned resting on the mountain side
HONOR! MURDERER! SODOMIZER!
Back To The River Aras!
Freedom...
Freedom...
We're Free...
Freedom...
Ahhhh Ahhhh Ahhhh Ahhhh !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat hele liedje is gericht naar de Turken omdat we de 'genocide' ontkennen. En dat stukje over de rivier Aras gaat over hun grote droom om een groot Armenie te stichten. De rivier Aras is de rivier die oost Turkije (voor Armenen west Armenie) van de rest van TR scheidt.quote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:52 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat hele liedje is gericht naar de Turken omdat we de 'genocide' ontkennen. En dat stukje over de rivier Aras gaat over hun grote droom om een groot Armenie te stichten. De rivier Aras is de rivier die oost Turkije (voor Armenen west Armenie) van de rest van TR scheidt.
Je zou kunnen zeggen dat dit lied niet bedoelt is voor de Turken omdat de Turken niet genoemd worden in dit lied (alhoewel een kind van 5 zelfs zou begrijpen dat dit lied is geschreven voor Turkije en de Turken). Maar het laatste stuk over de rivier Aras verraad ze.quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:51 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Als het letterlijk bedoelt was zou het waarschijnlijk betekenen dat de Turken de Armenen hebben lopen neuken of wa?
Dat klopt, ik heb ook geen zin in een genocide discussie. Maar mooi dat jij begrijpt dat ik op grond van dit lied niet naar ze wil luisteren.quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:53 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ah ok.
Maar die genocide is andere discussie.
Het is wel een apart lied inderdaad, ik kan me voorstellen dat je op grond hiervan niet meer naar ze luistert.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:55 schreef IHVK het volgende:
Sterker nog ik had precies hetzelfde gedaan.
Maar het is sowieso niet mijn stijl.
Jij nietquote:Op dinsdag 17 november 2009 00:45 schreef Min-e het volgende:
Zie ineens dat er veel zijn met een fobo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |