quote:- En iedere vatandas die ik vergeten ben,.
Onwaarschijnlijk mijn ass!quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:13 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Heb alle albums van Soad gekocht
[..]
Dat ze mensen voor homo uitmaken lijkt me zeer onwaarschijnlijk aangezien ze ook liedjes schrijven met een politiek correcte toon. En als ze armeense propaganda schrijven...dikke care
Als het letterlijk bedoelt was zou het waarschijnlijk betekenen dat de Turken de Armenen hebben lopen neuken of wa?quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Onwaarschijnlijk mijn ass!
Can you hear the Holy Mountains?
LIAR! KILLER! DEMON!
Back To The River Aras!
Someones mouth said paint them all red
LIAR! KILLER! DEMON!
Back To The River Aras!
Freedom...
Freedom...
We're free...
We're Free...
They have all returned resting on the mountain side
We have learned that you have no....
They have returned resting on the mountain side
HONOR! MURDERER! SODOMIZER!
Back To The River Aras!
They have returned resting on the mountain side
HONOR! MURDERER! SODOMIZER!
Back To The River Aras!
Freedom...
Freedom...
We're Free...
Freedom...
Ahhhh Ahhhh Ahhhh Ahhhh !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat hele liedje is gericht naar de Turken omdat we de 'genocide' ontkennen. En dat stukje over de rivier Aras gaat over hun grote droom om een groot Armenie te stichten. De rivier Aras is de rivier die oost Turkije (voor Armenen west Armenie) van de rest van TR scheidt.quote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:52 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat hele liedje is gericht naar de Turken omdat we de 'genocide' ontkennen. En dat stukje over de rivier Aras gaat over hun grote droom om een groot Armenie te stichten. De rivier Aras is de rivier die oost Turkije (voor Armenen west Armenie) van de rest van TR scheidt.
Je zou kunnen zeggen dat dit lied niet bedoelt is voor de Turken omdat de Turken niet genoemd worden in dit lied (alhoewel een kind van 5 zelfs zou begrijpen dat dit lied is geschreven voor Turkije en de Turken). Maar het laatste stuk over de rivier Aras verraad ze.quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:51 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Als het letterlijk bedoelt was zou het waarschijnlijk betekenen dat de Turken de Armenen hebben lopen neuken of wa?
Dat klopt, ik heb ook geen zin in een genocide discussie. Maar mooi dat jij begrijpt dat ik op grond van dit lied niet naar ze wil luisteren.quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:53 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ah ok.
Maar die genocide is andere discussie.
Het is wel een apart lied inderdaad, ik kan me voorstellen dat je op grond hiervan niet meer naar ze luistert.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:55 schreef IHVK het volgende:
Sterker nog ik had precies hetzelfde gedaan.
Maar het is sowieso niet mijn stijl.
Jij nietquote:Op dinsdag 17 november 2009 00:45 schreef Min-e het volgende:
Zie ineens dat er veel zijn met een fobo.
Jeeej!quote:
dat is gewoon racisme in dat geval. Triest.quote:Op dinsdag 17 november 2009 01:05 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik las ook dat deze groep een keer ''No dogs and Turks allowed'' op concertkaartjes had laten zetten, maar ik weet niet of dit waar is.
Dat heb ik ook gehoord, maar weet ook niet of het waar is.quote:Op dinsdag 17 november 2009 01:05 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik las ook dat 'System of a Down' een keer ''No dogs and Turks allowed'' op concertkaartjes had laten zetten, maar ik weet niet of dit wel waar is.
Dit is nog niks. Dit is maar het puntje van de ijsberg. Deze hele wereld zit vol met Anti-Turkisme.quote:Op dinsdag 17 november 2009 01:12 schreef IHVK het volgende:
Een wiki vol dit soort dingen.
Als je er tegen kan.![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Anti-Turkism
Mwoah, ik geloof niet zo in die levensfilosofie.quote:Op dinsdag 17 november 2009 01:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dit is nog niks. Dit is maar het puntje van de ijsberg. Deze hele wereld zit vol met Anti-Turkisme.
mooiquote:Op dinsdag 17 november 2009 01:32 schreef TheMagnificent het volgende:
Dan moet je naar Ahmet Koç luisteren. Hij speelt ook niet-Turkse nummers met baglama. Best mooi, mijns inziens. Bijvoorbeeld:
Trusten.quote:Op dinsdag 17 november 2009 01:40 schreef IHVK het volgende:
En uiteindelijk kom ik weer bij Kemal Sunal terecht.
Mooie afsluiter.
trusten.![]()
zG-modus.quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:22 schreef Bortecinem het volgende:
Laten we onzes nationalistische bloed koken.
Ik vond die zin al niet logisch klinken maar kon de fout er maar niet uithalen, hahaha. Bedankt voor het verbeteren.quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
zG-modus.
Vanavond maak ik maar eens zelfgemaakte shoarma, ben benieuwd of het een beetje smaakt.
Goeie tip trouwens, IHVK, de zesde verdieping is toch wel een chille plek om te studeren zonder afgeleid te worden.
Dat ligt aan je gebit denk ikquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:05 schreef Bilmiyorem het volgende:
hoe lang duurt een afspraak bij de mondhygienist
Ik hoop lang, hoe kan ik binnen twee dagen een gebit krijgen waar een behandeling van 15 tot 20 minuten voor nodig is?quote:
Sla wat tanden uit je mond met een hamer?quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:11 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik hoop lang, hoe kan ik binnen twee dagen een gebit krijgen waar een behandeling van 15 tot 20 minuten voor nodig is?
moet wel makkelijk blijven, ik heb sterke tandenquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Sla wat tanden uit je mond met een hamer?
Omdat ik die tot daarnet niet had.quote:Op dinsdag 17 november 2009 01:17 schreef Bortecinem het volgende:
Ja Mine, waarom kan ik niet reageren in jouw fobo?
quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
heeft iemand het boek dutch dream gelezen?
Dit boek?quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
heeft iemand het boek dutch dream gelezen?
Ik bedoelde dus wikiblablaquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:02 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
"Wikiblbal". Geen turkse scheldwoorden hier, madam.
Ja, dat boek. Ken je het?quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:00 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dit boek?
Nederlandse boeken met een Engelse titel om hip te lijken.
Nee.quote:
Nee...quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:14 schreef Bilmiyorem het volgende:
vinden jullie 1 onvoldoende (een 5) veel?
ben m'n vrijheid kwijt door m'n rapport
Erger dan mijn handschrift.. ik had vaak een matig, soms een voldoende.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:17 schreef wikwakka2 het volgende:
ik heb nog nooit een onvoldoende op mijn rapport gehad, maar ik ben dan ook een genie.
O, toch wel. Op de basisschool had ik een onvoldoende voor mijn handschrift.
[..]
Nee.
quote:
Makkelijk, maar m'n moeder houdt niet van zessen en zevens.. Heb ook niet superveel toetsen, dus het wordt lastig om het op te halen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:41 schreef wikwakka2 het volgende:
Dan werk je toch gewoon even wat harder, dan sta je binnenkort weer een voldoende.
nooit gehad daar?quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:44 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik ken de helft van die vakken niet eens.
Voor culturele kunstzinnige vorming moet je verslagen schrijven, je krijgt een lettertype en -grootte op, waar je je aan moet houden. Het is bij dit vak dus handig als je veel kunt vertellen. Bij levensbeschouwing moet je verslagen schrijven en presentaties houden.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:48 schreef wikwakka2 het volgende:
Wat moet je in godsnaam voor culturele kunstzinnige vorming G - levensbeschouwing doen? Ik ahd alleen échte vakken, behalve één: een soort van filosofie.
Wees blij, het is niet leerzaam, het neemt alleen wat tijd in. Kan je wel wat sturen, als je dat wil.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:57 schreef wikwakka2 het volgende:
Goh, klinkt interessant en leuk. Wat een pech dat ik nog nooit naar een Nederlandse school ben geweest.
Nee, m'n verslag hier posten, om je een beeld te geven van het vak.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:02 schreef wikwakka2 het volgende:
Je kan me wat Nederlandse scholen sturen?
Kom maar op!quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:03 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, m'n verslag hier posten, om je een beeld te geven van het vak.
Studeer je niet in Delluf dan?quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:08 schreef zarGon het volgende:
Een keuzevak hebben om 18:25, iets te laat uit huis vertrekken, je haasten om op tijd aanwezig te zijn (omdat verplichte aanwezigheid, eerste les en je gewoon op tijd wil zijn), anderhalf uur onderweg zijn alleen maar om erachter te komen dat de eerste les 20 minuten duurt.
Drie uur onderweg zijn om een les van 20 minuten te volgen..
Spiegel van de voedselindustriequote:
Heb jij het gehad?quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:08 schreef zarGon het volgende:
Als er een nutteloos vak is, is dat wel CKV. Wat een tijdverspilling.
Dan eet je toch geen patat van de Kiosk. Laat je moeder het zelf maken, veel lekkerder.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:10 schreef zarGon het volgende:
2,15 euro betalen vragen ze voor een patatje met bij de Kiosk. En iedereen maar zeuren over dure benzine.
Sowieso zijn al die paupertenten op stations veel te duur. En dan noem ik een AH to go, Kiosk, BK, koffie/broodshop op Rotterdam CS, Starbucks (quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:10 schreef zarGon het volgende:
Bij de Kiosk vragen ze 2,15 euro voor een patatje met. En iedereen maar zeuren over dure benzine.
Mijn moeder zit een weekje in Berlijn. En ik ben te moe om nu patat te bakken. Dus mjah, gekocht.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:11 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dan eet je toch geen patat van de Kiosk. Laat je moeder het zelf maken, veel lekkerder.
"Laat je moeder het zelf maken"quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:11 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dan eet je toch geen patat van de Kiosk. Laat je moeder het zelf maken, veel lekkerder.
Je baba?quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mijn moeder zit een weekje in Berlijn. En ik ben te moe om nu patat te bakken. Dus mjah, gekocht.
Is toch niet erg om te zeggen?quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:13 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
"Laat je moeder het zelf maken". Een echte kaas had gezegd: "maak het lekker zelf".
Waar en hoe ons voedsel vandaan kwam, is dat nou een goedlopende zin?quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:10 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Velen wisten al waar en hoe ons voedsel vandaan kwam.
Het leven gaat niet over rozen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:14 schreef IHVK het volgende:
Mijn vader wel. Als hij tenminste thuis is.
Soms is dat best balen, want soms heb je zin in iets lekkers. Ik koop niets in zulke winkels, zulks een principekwestie.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:11 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Sowieso zijn al die paupertenten op stations veel te duur. En dan noem ik een AH to go, Kiosk, BK, koffie/broodshop op Rotterdam CS, Starbucks () etc.
Sluit het pas in de vijfde af... Wat deden jullie met CKV, vraag dit omdat jij eerst vmbo hebt gedaan. Eerste twee jaar gingen we foto's maken, naaien (voorbeeld: zelf een tas maken, heb het toen buiten school door een kennisTurk laten makenquote:
Nee, had eerlijk gezegd al commentaar verwacht op m'n verslagquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Waar en hoe ons voedsel vandaan kwam, is dat nou een goedlopende zin?
[..]
Het leven gaat niet over rozen.
Niet haten op Nederland.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:16 schreef wikwakka2 het volgende:
Het valt me toch altijd wel op wat voor nutteloze onzinvakken ze op Nederlandse scholen geven. Kom op zeg, wat heb je nou eigenlijk aan een vak als CKV, voeg dat gewoon samen met Nederlands of zo.
Ben ik zo bevoorrecht dat ik gewoon pure wiskunde, natuurkunde en talen heb gehad?
Wij moeten verslagen maken, presentaties houden en toetsen maken (SE's). Het is niet moeilijk, maar vooral veel leerwerk. En oja, dat vind ik lastig.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:15 schreef IHVK het volgende:
Maar goed Algemente Natuurwetenschappen vond ik wel leuk hoor, we gingen plaatjes van de ruimte bekijken bijvoorbeeld.
Naaien deed ik op de havo. Techniek. En bruggen bouwen van ijsstokjes, en gewicht eraan hangen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:16 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Sluit het pas in de vijfde af... Wat deden jullie met CKV, vraag dit omdat jij eerst vmbo hebt gedaan. Eerste twee jaar gingen we foto's maken, naaien (voorbeeld: zelf een tas maken, heb het toen buiten school door een kennisTurk laten maken), met photoshop werken, penthouse maken (materiaal zelf regelen), kleding maken. Derde jaar verslagen, weer foto's en dat soort dingen, dit jaar vooral verslagen en we moeten nu zelf een filmje maken. Sluit het in de vijfde af en heb het dan 6 jaar (!) gevolgd.
Dan richt ik mijn haat de volgende keer wel op Turkije.quote:
Nee, ik geef je groot gelijk, maar het is een verplicht vak. Je kunt zelfs als keuzevak kunst kiezen, dat sluit je ook af en krijg je geen examen over.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:16 schreef wikwakka2 het volgende:
Het valt me toch altijd wel op wat voor nutteloze onzinvakken ze op Nederlandse scholen geven. Kom op zeg, wat heb je nou eigenlijk aan een vak als CKV, voeg dat gewoon samen met Nederlands of zo.
Ben ik zo bevoorrecht dat ik gewoon pure wiskunde, natuurkunde en talen heb gehad?
over wat gaat dit?quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:16 schreef zarGon het volgende:
Docente was wel appetijtelijk.
Voordeel: ze heeft mijn volledige aandacht.
Nadeel: ik let niet op wat ze zegt.
Ga je gang ze gaan je toch lynchen dan.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dan richt ik mijn haat de volgende keer wel op Turkije.
Keuzevak belastingaangifte verzorgen.quote:
Nog beter dan wat ik heb gehad. Moest zoveel zagen, jeetje.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Naaien deed ik op de havo. Techniek. En bruggen bouwen van ijsstokjes, en gewicht eraan hangen.
Wat ik me herinner is een verslag schrijven. Of zo. Geforceerd leuk, of zo.
Ach, ik had vroeger mensen in mijn klas die in 'bevalhouding' op hun rug op tafel gingen liggen en dan elkaars ruften gingen snuivenquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:20 schreef IHVK het volgende:
Oja kunstgeschiedenis. Dat was pas een drama.![]()
![]()
Tijdens de lessen scheurde men de papieren gordijnen steeds kapot. Aan het eind van het jaar was er geen gordijn meer over.
Maar het was ook zo saai.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:22 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ach, ik had vroeger mensen in mijn klas die in 'bevalhouding' op hun rug op tafel gingen liggen en dan elkaars ruften gingen snuiven![]()
. Gelukkig was dat op mijn eerste middelbare
.
Het systeem is veranderd. Je kon eerst slagen met achten voor je SE's en en vieren voor je CE's.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dan richt ik mijn haat de volgende keer wel op Turkije.
Sowieso is dat Nederlandse systeem compleet verneukt. Ik bedoel, 50% CE, 50% SE? Daar kan toch gigantisch veel mee gesjoemeld worden? Echte helden hadden tijdens de laatste schoolmaand alle examens, meerdere per vak!
...quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:20 schreef zarGon het volgende:
Ik ben meer van de -kundes. Dat waren de toffe vakken.
Brugklas vmbo/havo, havo 2, vmbo 3 en 4.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nog beter dan wat ik heb gehad. Moest zoveel zagen, jeetje.![]()
Trouwens.. je mist een komma: wat ik me herinner KOMMA is...
Jij deed toch vmbo - mbo - hbo?
Dat vonden ze grappig en ze genoten blijkbaar van dat soort dingen. Ze deden dat soort dingen 4 jaar later nog, zelfs in de laatste klasquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:26 schreef IHVK het volgende:
[..]
En wat was daar het praktisch nut van?
Of het doel?
quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:22 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ach, ik had vroeger mensen in mijn klas die in 'bevalhouding' op hun rug op tafel gingen liggen en dan elkaars ruften gingen snuiven![]()
. Gelukkig was dat op mijn eerste middelbare
.
Niets, het is zelfs heel pijnlijk.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:26 schreef IHVK het volgende:
[..]
En wat was daar het praktisch nut van?
Of het doel?
Wat was lastig?quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:25 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
...![]()
Was het lastig? was laatst een meisje met een 1 voor wiskunde. Zei iemand anders: wel wiskunde b (havo) hoor! Terwijl de meeste vierde klassers, met vwo, gewoon voldoendes scoren. Welk profiel deed je op havo?
Turbo Turbo!quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Niets, het is zelfs heel pijnlijk.
Niet verkeerd bedoeld hoor, maar hoe kun je van havo 2 naar vmbo 3 zakken. Vulde je niets in op de toetsen? Vond je de kunde-vakken op het vmbo interessant? Het niveau stelde in 3vwo al weinig voor, kan me niet voorstellen dat het in vmbo4 veel interessanter is geweest.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Brugklas vmbo/havo, havo 2, vmbo 3 en 4.
Mwah, volgens mij gaan ze in Nederland wel wat verder dan alleen ruften qua rare dingen in de klasquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:29 schreef IHVK het volgende:
Ja mooie tijden.![]()
Maar elkaars ruften ruiken is niet zo common in Nederland.
Ik zeg net dat ik meer van de -kunde vakken ben. Ik vond die lessen dus leuk, o.a. omdat ik er goed in was.quote:
.......quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:31 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mwah, volgens mij gaan ze in Nederland wel wat verder dan alleen ruften qua rare dingen in de klas.
Ok ok, zie daarom ook mijn andere post. Lijkt me niet lastig om er goed in te zijn, op dat niveau.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik zeg net dat ik meer van de -kunde vakken ben. Ik vond die lessen dus leuk, o.a. omdat ik er goed in was.
Tja op andere vlakken wel, maar qua lichaamsgassen gaan ze niet verder denk ik.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:31 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mwah, volgens mij gaan ze in Nederland wel wat verder dan alleen ruften qua rare dingen in de klas.
Ze doen ergere dingen, ik zou het niet met elkaar vergelijken.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:33 schreef IHVK het volgende:
[..]
Tja op andere vlakken wel, maar qua lichaamsgassen gaan ze niet verder denk ik.
Zij waren uitzonderingen, Britten, jwt, rare luiquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:33 schreef IHVK het volgende:
[..]
Tja op andere vlakken wel, maar qua lichaamsgassen gaan ze niet verder denk ik.
Meisjes hebben al helemaal geen recht van spreken, zij doen pas dingen die niet door de beugel kunnen.quote:
Vertel..quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zij waren uitzonderingen, Britten, jwt, rare lui.
[..]
Meisjes hebben al helemaal geen recht van spreken, zij doen pas dingen die niet door de beugel kunnen.
Je dacht dat het een Omaanse traditie was?quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:34 schreef IHVK het volgende:
O ja je zat op zo'n internationale dingens.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je dacht dat het een Omaanse traditie was?.
Ik deed niet zo mijn best.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Niet verkeerd bedoeld hoor, maar hoe kun je van havo 2 naar vmbo 3 zakken. Vulde je niets in op de toetsen? Vond je de kunde-vakken op het vmbo interessant? Het niveau stelde in 3vwo al weinig voor, kan me niet voorstellen dat het in vmbo4 veel interessanter is geweest.
Brave scholen in Nederlandquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:35 schreef IHVK het volgende:
Maar ik ben wel benieuwd naar de ergere dingen Bilmiyorem?
Mijn school was vergeleken met andere nogal braaf natuurlijk.
Ik ben niet verantwoordelijk voor de distributie dus ik weet het niet.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Brave scholen in Nederland? Waar blijft dat lompe boek van je trouwens, eergisteren besteld, het had er vandaag al moeten zijn
.
Braaf is een heel groot woord trouwens.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Brave scholen in Nederland? Waar blijft dat lompe boek van je trouwens, eergisteren besteld, het had er vandaag al moeten zijn
.
Docente pesten (komt wel op iedere school voor), achter elkaar kliko's voor de deur zetten, zodat de docente er niet uitkan. Zij wegzetten, paar leerlingen er weer voor zetten, zij wegzetten, paar leerlingen er weer voorzetten, op die manier. Docent na schooltijd proberen te raken, op een erg persoonlijke manier.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:35 schreef IHVK het volgende:
Maar ik ben wel benieuwd naar de ergere dingen Bilmiyorem?
Mijn school was vergeleken met andere nogal braaf natuurlijk.
Haha okquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik deed niet zo mijn best.. Ik hoefde weinig moeite te doen in vmbo 4, omdat ik vmbo 3 mijn best deed (shock na zakken van havo,
). Altijd voldoendes, beste van de klas etc., etc. Niet dat havo 2 zo moeilijk was, ik deed te weinig.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Docente pesten (komt wel op iedere school voor), achter elkaar kliko's voor de deur zetten, zodat de docente er niet uitkan. Zij wegzetten, paar leerlingen er weer voor zetten, zij wegzetten, paar leerlingen er weer voorzetten, op die manier. Docent na schooltijd proberen te raken, op een erg persoonlijke manier.
Aftrekken in de klas.
Een gek (zeer gek), uit de andere kant van het land naar je school halen, les mee laten volgen.
Het is niet te vergelijken met dat ruftenvoorbeeld, maar vind dit toch ook wel erg.
- geen pc --> maakt op dit moment niet zoveel uitquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:39 schreef zarGon het volgende:
Had Bilmorem al gepost op wat voor een manier ze van haar vrijheid is beroofd?
Hoe moet ik mij aftrekken in de klas voorstellen? Circle jerk?quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Docente pesten (komt wel op iedere school voor), achter elkaar kliko's voor de deur zetten, zodat de docente er niet uitkan. Zij wegzetten, paar leerlingen er weer voor zetten, zij wegzetten, paar leerlingen er weer voorzetten, op die manier. Docent na schooltijd proberen te raken, op een erg persoonlijke manier.
Aftrekken in de klas.
Een gek (zeer gek), uit de andere kant van het land naar je school halen, les mee laten volgen.
Het is niet te vergelijken met dat ruftenvoorbeeld, maar vind dit toch ook wel erg.
Ja..quote:
Ga wat meer aan je huiswerk dan.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:42 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
- geen pc --> maakt op dit moment niet zoveel uit
- mag niet naar buiten --> maakt op dit moment ook niet zoveel uit
- volgende stap (als rapport slechter wordt dan dit): pc uit kamer, helemaal niet meer weg mogen
En wanneer wordt alles weer 'normaal'?quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:42 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
- geen pc --> maakt op dit moment niet zoveel uit
- mag niet naar buiten --> maakt op dit moment ook niet zoveel uit
- volgende stap (als rapport slechter wordt dan dit): pc uit kamer, helemaal niet meer weg mogen
Nah drank & drugs was er genoeg.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:44 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja..![]()
Ook dronken mensen die over een toets heen hebben gekotst, maar ik weet niet of jullie dat als erg zien?
Nee, maar heb dit van een zeer betrouwbare bron, ga er verder ook niet op in, het ging om de daad, niet om de details.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoe moet ik mij aftrekken in de klas voorstellen? Circle jerk?
Volgend schooljaar. Of als m'n tweede rapport veel beter is dan m'n eerste.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
En wanneer wordt alles weer 'normaal'?
Betekent alleen maar dat je veel beter kan dan dit.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:45 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik sta maar 1 onvoldoende en die heb ik met 1 toets opgehaald.
Jawel.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:46 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nooit dat dumpert filmpje gezien? Meisjes kunnen er ook wat van.
Ik twijfel niet aan wat je zegt. Zal best kloppen. Maar hoe werd de daad dan uitgevooerd? Like wtf.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:45 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, maar heb dit van een zeer betrouwbare bron, ga er verder ook niet op in, het ging om de daad, niet om de details.
Wel grappig dat het ene jaar wordt gezegd dat ik het makkelijk aankan en het andere jaar dat ik er beter mee kan stoppen, omdat het niveau te hoog is.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:47 schreef IHVK het volgende:
[..]
Betekent alleen maar dat je veel beter kan dan dit.
Maar goed de pot verwijt de ketel enzo.
Oh my god. Ben ik even blij dat mijn ouders zoiets niet deden.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Volgend schooljaar. Of als m'n tweede rapport veel beter is dan m'n eerste.
M'n ouders controleren me nooit, tot het verkeerd gaat. Soms gaat dit goed, soms niet.
Het niveau van het turkentopicquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:47 schreef IHVK het volgende:
[..]
Jawel.
Maar ik vond het grappig dat ze aftrekken normaal vond in vergelijking met ruften ruiken.
Niveau daalt wel enorm trouwens.
Nee van dit gesprek.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het niveau van het turkentopic?
Ruften is inderdaad minder erg, maar ik bedoel.. elkaars ruften ruiken, dat je dat lekker kunt vinden.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:47 schreef IHVK het volgende:
[..]
Jawel.
Maar ik vond het grappig dat ze aftrekken normaal vond in vergelijking met ruften ruiken.
Niveau daalt wel enorm trouwens.
Geeft wel een extra dimensie aan de vriendschap.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:50 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ruften is inderdaad minder erg, maar ik bedoel.. elkaars ruften ruiken, dat je dat lekker kunt vinden.
Aftrekken ? Mensen die zich niet kunnen inhouden
laat maar
het is neit met elkaar te vergelijken, maar het betekent niet dat aftrekken minder erg is
Mijn ouders lieten mij ook altijd met rust als het op schoolwerk aankwamquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Oh my god. Ben ik even blij dat mijn ouders zoiets niet deden..
Waarom controleerden ze eigenlijk?
Ik weet het niet en wil het ook niet weten. Was al erg genoeg om het te horen. Bestaat ook meisjes die jongens pijpen, op de gang.......quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik twijfel niet aan wat je zegt. Zal best kloppen. Maar hoe werd de daad dan uitgevooerd? Like wtf.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:50 schreef IHVK het volgende:
[..]
Geeft wel een extra dimensie aan de vriendschap.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:50 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ruften is inderdaad minder erg, maar ik bedoel.. elkaars ruften ruiken, dat je dat lekker kunt vinden.
Aftrekken ? Mensen die zich niet kunnen inhouden
laat maar
het is neit met elkaar te vergelijken, maar het betekent niet dat aftrekken minder erg is
Ze controleren pas als het verkeerd gaat. Als m'n rapport slecht is, mag ik niet veel meer. Het is dus blij zijn met je vrijheid en proberen deze te houden. Ben er verder wel blij mee, wil vroeg klaar zijn met school.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Oh my god. Ben ik even blij dat mijn ouders zoiets niet deden..
Waarom controleerden ze eigenlijk?
quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:51 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik weet het niet en wil het ook niet weten. Was al erg genoeg om het te horen. Bestaat ook meisjes die jongens pijpen, op de gang.......
Hoe weten ze überhaupt dat het slecht gaat op school?quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:52 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ze controleren pas als het verkeerd gaat. Als m'n rapport slecht is, mag ik niet veel meer. Het is dus blij zijn met je vrijheid en proberen deze te houden. Ben er verder wel blij mee, wil vroeg klaar zijn met school.
Ik toon ostentatieve desinteresse --> docenten denken dat ik ongelukkig in het leven sta --> gaan tijdens de vergadering over me praten --> laten m'n mentrix een gesprek met m'n ouders regelen (terwijl zij niet gelooft dat ik ongelukkig in het leven sta, maar zich verplicht voelt, omdat alle docenten het willen).quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoe weten ze überhaupt dat het slecht gaat op school?
quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:55 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik toon ostentatieve desinteresse --> docenten denken dat ik ongelukkig in het leven sta --> gaan tijdens de vergadering over me praten --> laten m'n mentrix een gesprek met m'n ouders regelen (terwijl zij niet gelooft dat ik ongelukkig in het leven sta, maar zich verplicht voelt, omdat alle docenten het willen).
Wel grappig, weten dat docenten denken dat je ongelukkig in het leven staat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ongelukkig.. nee dat niet, het is een zwaar woord, ik wil me niet aanstellenquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
.
.
.
En hoe sta je nu in het leven?
quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:59 schreef IHVK het volgende:
Maar waarom denken ze dat dan?Weet ik niet, maar m'n ouders zijn hier vaker voor geroepen, heb er wel een idee over, maar ik denk niet dat dat het kan zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een pure Turk.
Wat loopt er niet zoals het lopen moet in je leven dan? En heeft het zo'n impact dat het blijkbaar zichtbaar is voor de mensen in je buurt?quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:59 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ongelukkig.. nee dat niet, het is een zwaar woord, ik wil me niet aanstellen, maar ook niet alles gaat (lopen) zoals ik het wil. Dat is gewoon het leven, hoeft niet zo'n probleem over gemaakt te worden. M'n mentrix was de ENIGE die doorhad dat ik niet ongelukkig in het leven sta, terwijl ik haar niet meer heb gesproken dan de andere docenten. Wel apart dat dit vaker is gebeurd, steeds bij mij, moest ook gedragsonderzoek laten doen, nooit gedaan, onzin
Inderdaad.quote:
Prive, jwz.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat loopt er niet zoals het lopen moet in je leven dan? En heeft het zo'n impact dat het blijkbaar zichtbaar is voor de mensen in je buurt?
Mischien is het de puberteitquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat loopt er niet zoals het lopen moet in je leven dan? En heeft het zo'n impact dat het blijkbaar zichtbaar is voor de mensen in je buurt?
YESquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:02 schreef wikwakka2 het volgende:
TURK OP BLIK OP DE WEG NU! IK NIET ZAG ROOD IK REED WAAROM IK KRIJG BOETE
Dan ben ik erg vroeg gaan puberen, dit is al lang aan de gangquote:
Ik heb ook een tijdje zo'n interesseloze tijd gehad, waar niks scheen te gaan zoals ik het wilde en ik nergens zin in had. Daar groei je wel overheenquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:05 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dan ben ik erg vroeg gaan puberen, dit is al lang aan de gangHet is gewoon hoe ik ben, m'n vriendinnen weten het, m'n ouders weten het, m'n familie weet het.
Je overdrijft het wel hequote:Op dinsdag 17 november 2009 21:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik heb ook een tijdje zo'n interesseloze tijd gehad, waar niks scheen te gaan zoals ik het wilde en ik nergens zin in had. Daar groei je wel overheen.
En dan in het speciaal mensen van het vrouwelijke geslacht?quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:09 schreef IHVK het volgende:
Volgens mij heeft iedereen wel een periode vooral op die leeftijd.
Nee ik bedoel niet wat jullie denken.
uitsluitendquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:11 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
En dan in het speciaal mensen van het vrouwelijke geslacht?
quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:09 schreef IHVK het volgende:
hoort bij de leeftijdquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
![]()
Waarom steeds die leeftijd weer, jullie begrijpen het verkeerd. Ik kan soms erg stil zijn (heb dit jaar echt NIETS met mijn klas) en ik lach niet met alles mee. Dat zien docenten snel als ongelukkig.
Mischien is ze een te zereneus meisje. op die leeftijd is dat niet altijd even bevoordelijk voor het socializen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:13 schreef IHVK het volgende:
maar wel vervelend dat je in een stomme klas zit. Dat zuigt wel een beetje.
De criminele periode?quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:09 schreef IHVK het volgende:
de inhoud van mij klas:quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:13 schreef IHVK het volgende:
maar wel vervelend dat je in een stomme klas zit. Dat zuigt wel een beetje.
Uitsluitend bij Turken. Kun je dit uitleggen?quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
De criminele periode?
Ik snap niet wat je bedoelt. Kun je uitleggen wat je bedoelt?
De overgang naar volwassenheid. De puberteit.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
De criminele periode?
Ik snap niet wat je bedoelt. Kun je uitleggen wat je bedoelt?
Ik ken dat zereneus.. wat betekent hetquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mischien is ze een te zereneus meisje. op die leeftijd is dat niet altijd even bevoordelijk voor het socializen.
neeeeee, daar heb ik geen last vanquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:16 schreef IHVK het volgende:
[..]
De overgang naar volwassenheid. De puberteit.
Dit zegt wiki.
Psychische veranderingen
In de puberteit vindt een belangrijk deel van de bewustwording, en daardoor van de persoonlijkheidsvorming, plaats. Men voelt zich vaak onzeker over zichzelf wat frustrerend kan zijn. Hierdoor ontstaan vaak conflicten met de ouders en de omgeving.
Bij de meeste mensen komt het, bij een goede begeleiding, uiteindelijk tot een volwassen persoonlijkheidsvorming. Mocht dat niet het geval zijn, dan kan dat leiden tot een persoonlijkheidsstoornis.
De kinderen zelf realiseren zich ook dat ze lichamelijk volwassen worden. Ze beginnen dan al snel met 'experimenteren' met hun lichaam. Dit leidt doorgaans tot masturbatie. Op de middelbare school krijgen pubers vaak ook langdurige (seksuele) relaties. Hierdoor is de gemiddelde leeftijd van ontmaagding gedaald.
Dat ligt eerder aan jou dan aan hen. Ik ben blij dat ik soms niet eens hoef te vragen,quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:15 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
als ik iets vraag: ik heb het niet! ik weet het niet! nee, ik had er echt geen zin in, man! niets gedaan!
en dan hebben ze alles, ik vraag niet om iets over te schrijven, maar gewoon simpel, wat is het huiswerk
Serieus. snap je de garp? Ik bedoelde serieus, maar maakte een grapje door het zereneus te noemenquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:17 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik ken dat zereneus.. wat betekent het
Je snapt het niet.. soms ben ik er niet (ziek of zo). Het zijn van die types die doen alsof ze niets weten en schijt hebben, terwijl ze stiekem heel goed opletten en alles bijhouden.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat ligt eerder aan jou dan aan hen. Ik ben blij dat ik soms niet eens hoef te vragen,.
Ja, ik snap het, maar ik wist even niet meer wat zereneus kon betekenen, snap jij dat ook?quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Serieus. snap je de garp? Ik bedoelde serieus, maar maakte een grapje door het zereneus te noemen.
Nee, zou je dat even uit kunnen leggen?quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:21 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, ik snap het, maar ik wist even niet meer wat zereneus kon betekenen, snap jij dat ook?
Euh, heb je niet minimaal één klasgeno(o)t(e) waarbij je altijd terecht kan?quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Je snapt het niet.. soms ben ik er niet (ziek of zo). Het zijn van die types die doen alsof ze niets weten en schijt hebben, terwijl ze stiekem heel goed opletten en alles bijhouden.
je zou wel op een Turk willen lijken he!quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:22 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik ga me eens scheren, ik lijk wel een Turk met al die stoppels.
(Stiekem zou ik ook wel een baard willen kunnen laten groeien.
[..]
Nee, zou je dat even uit kunnen leggen?
Er zitten wel een paar tussen die normaal antwoord geven, maar verder ook geen contact mee (behalve dus als ik een vraag heb), klinkt raar, maar er zit niemand tussen waar ik mee kan praten. Wel saai, maar verder niets aan te doen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Euh, heb je niet minimaal één klasgeno(o)t(e) waarbij je altijd terecht kan?
Heb je echt met niemand uit je klas op zo'n niveau contact?quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:25 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Er zitten wel een paar tussen die normaal antwoord geven, maar verder ook geen contact mee (behalve dus als ik een vraag heb), klinkt raar, maar er zit niemand tussen waar ik mee kan praten. Wel saai, maar verder niets aan te doen.
Inderdaad, turkse vrouwen zijn hét voorbeeld voor de nederlandse man, die snorren! Wowiequote:Op dinsdag 17 november 2009 21:24 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
je zou wel op een Turk willen lijken he!
Alle vrouwen zouden je willen hebben
en nee ik kan het niet uitleggen
Nee. Er zit wel 1 jongen tussen die het probeert, maar ik heb liever geen contact met jongens en al helemaal niet met deze, dus echt geen contact. De hele dag stil, behalve in de pauzes. Snap je hoe erg dat gaat vervelen, misschien dat de docenten me daarom als ongelukkig zien.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heb je echt met niemand uit je klas op zo'n niveau contact?
Dan zou ik ook bang zijn.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:26 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Het zou kunnen, eerlijk.Ik ben een boze, gevaarlijke Turk.
ik heb geen snor en ben een Turk..quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:26 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Inderdaad, turkse vrouwen zijn hét voorbeeld voor de nederlandse man, die snorren! Wowie![]()
/
What the... Niet dat ik met iedereen contact heb, maar heb toch wel zo m'n vriendengroepje... Moet er niet aan denken om school elke dag zo door te brengen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee. Er zit wel 1 jongen tussen die het probeert, maar ik heb liever geen contact met jongens en al helemaal niet met deze, dus echt geen contact. De hele dag stil, behalve in de pauzes. Snap je hoe erg dat gaat vervelen, misschien dat de docenten me daarom als ongelukkig zien.
Wat is deze? Koerd danquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik heb geen snor en ben een Turk..
Ik denk dat ze dan ook wel redelijk ongelukkig is. Alleen accepteert ze het zelf niet.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
What the... Niet dat ik met iedereen contact heb, maar heb toch wel zo m'n vriendengroepje... Moet er niet aan denken om school elke dag zo door te brengen.
Tja... ik vind het ook jammer, dat ontken ik ook niet tegen de docenten, maar ik sta niet ongelukkig in het leven, daar moeten ze geen probleem van maken. Als dat zo was geweest, hadden m'n eigen ouders het wel door. Ze denken zeker allochtoons, onderdrukkng ofzo, werd paar keer om thuissituatie gevraagd, ZELFS EEN KEER OF IK NAAR ZO'N ALLOCHTONEN DING WILDE GAAN..quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
What the... Niet dat ik met iedereen contact heb, maar heb toch wel zo m'n vriendengroepje... Moet er niet aan denken om school elke dag zo door te brengen.
Ongelukkig is een zwaar woord, ik zeg net dat ik teogeef dat ik het jammer vind (m'n klas en dat het me erg verveelt)quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dan ook wel redelijk ongelukkig is. Alleen accepteert ze het zelf niet.
Turken zijn eng?quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:29 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
heb je een beeld van een enge Turk voor je, als je me op fok ziet?
ja blijkbaar?quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Volgens bilmiyorem wel.
[..]
Wel na wat jij gisteren hebt uitgespookt.
waar heb je het overquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Volgens bilmiyorem wel.
[..]
Wel na wat jij gisteren hebt uitgespookt.
Mjah, het klopt dan ook niet echt. Het lijkt mij in jouw geval niet eens leuk om naar school te gaan.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:31 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Tja... ik vind het ook jammer, dat ontken ik ook niet tegen de docenten, maar ik sta niet ongelukkig in het leven, daar moeten ze geen probleem van maken. Als dat zo was geweest, hadden m'n eigen ouders het wel door. Ze denken zeker allochtoons, onderdrukkng ofzo, werd paar keer om thuissituatie gevraagd, ZELFS EEN KEER OF IK NAAR ZO'N ALLOCHTONEN DING WILDE GAAN..
Had hiervoor wel een vriendengroepje in deklas, maar ben een keer blijven zitten, toen nieuwe vrienden gemaakt in m'n nieuwe klas, maar nu weer een nieuwe klas (vrienden naar havo).
hoaxquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Qua bontkraag. hij heeft een duitse herder om z'n nek hangen.
Dat lijkt me wel stoer eigenlijk, en dan zo met de bek over je hoofd, als hoedquote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel stoer eigenlijk, en dan zo met de bek over je hoofd, als hoed.
Het is ook niet leuk, maar het maakt me buiten school om niet ongelukkig, snap je? Zij betrekken er gauw allochtonensituatie bij. Het is wel raar, denk je echt dat als m'n thuissituatie kut was geweest, dat ik het ze zou vertellen? Het is een smerig spelletje, jwz, meteen m'n afkomst erbij betrekken en me naar zo'n allochtonenshit ding willen sturen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mjah, het klopt dan ook niet echt. Het lijkt mij in jouw geval niet eens leuk om naar school te gaan.. De 'lol' is er snel van af als school zo eentonig wordt. En die docenten overdrijven wel, maar ze hebben denk ik het beste met je voor. Niet zo raar dat ze om thuissituatie vragen, trouwens.
Verder wil ik niet aanvallend overkomen of zo, maar jouw situatie lijkt mij dus best kut.
lijkt op een turk die ik vandaag in de febo zag, met sexy, geepileerde wenkbrauwenquote:
Turken zijn gierig, daaromquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:53 schreef wikwakka2 het volgende:
Waarom bij de febo eten als je ook je medeTurk kan ondersteunen door hem geld te geven?
Wij zijn allemaal netjes geassimileerdquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hebben jullie toch nog iets van de Nederlanders overgenomen.
waarom een medeTurk?quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:53 schreef wikwakka2 het volgende:
Waarom bij de febo eten als je ook je medeTurk kan ondersteunen door hem geld te geven?
nu heb ik zin in friet, kroketten en frikandellen.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:57 schreef Ayca het volgende:
[..]
Wij zijn allemaal netjes geassimileerd
Wat aardig van jullieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Cool story, Hansel.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:57 schreef Ayca het volgende:
[..]
Wij zijn allemaal netjes geassimileerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mwoah.quote:
Je hoeft je niet te verantwoorden, hoorquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:01 schreef IHVK het volgende:
[..]
Mwoah.
Misschien, maar ik voel me Turks als ik met Nederlanders ben en Hollands als ik met de gemiddelde Turk omga.
Ik vind advocaat van de duivel spelen een leuke bezigheid.
Hoe maak je dat, sinaasappelthee met gevulde koekjes erin?quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:02 schreef IHVK het volgende:
wolla ik heb net gegeten, sinaasappel thee met gevulde koekjes.
Ik verantwoord me niet, ik deel mijn sores met mijn Fok! vrienden.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te verantwoorden, hoor. Eigenlijk maakt het mij niet zoveel uit hoe mensen hun leven willen leiden.
blender.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hoe maak je dat, sinaasappelthee met gevulde koekjes erin?
Als ik zou kunnen kiezen tussen een broodje doner en een frikandel zou ik het wel weten hoorquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:00 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik geef niet meer om Turken dan om andere mensen.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:06 schreef Ayca het volgende:
Ik voel me niet meer Turks als ik met Turken (of Nederlanders)om ga maar ook niet minder ofzo, ik ben gewoon mezelfDat klinkt wel cliché.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:06 schreef Ayca het volgende:
Ik voel me niet meer Turks als ik met Turken (of Nederlanders)om ga maar ook niet minder ofzo, ik ben gewoon mezelfGa zo door, meid! Je kunt het!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |