Oke, maar ik draag er ook een.quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:47 schreef ko_On het volgende:
[..]
Ik doelde op Biels, in een wolvenshirt!
Jouw spelling techniek anders nietquote:Op dinsdag 17 november 2009 00:21 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Ik las ook echt door. Jou overtuigingskracht is erg sterk.
Pfff.. het gaat om de inhoud, spellingsridder.quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:55 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Jouw spelling techniek anders niet
En de inhoud is, Biels in een wolven shirt!quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:58 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Pfff.. het gaat om de inhoud, spellingsridder.
Afcajos kan bevestigen dat het me goed staat en dat vrouwen er wild van worden.quote:Op dinsdag 17 november 2009 01:01 schreef ko_On het volgende:
[..]
En de inhoud is, Biels in een wolven shirt!
Ik heb een slakkenshirt, dat is pas een babemagneetquote:Op dinsdag 17 november 2009 00:31 schreef Biels het volgende:
[..]
Even serieus. Vrouwen worden letterlijk wild van wolvenshirts. Ik heb er 5, gegarandeerd succes.
Bevestiging zonder foto's is geen bevestiging.. Dusssss!quote:Op dinsdag 17 november 2009 01:01 schreef Biels het volgende:
[..]
Afcajos kan bevestigen dat het me goed staat en dat vrouwen er wild van worden.
Absoluutquote:Op dinsdag 17 november 2009 01:01 schreef Biels het volgende:
[..]
Afcajos kan bevestigen dat het me goed staat en dat vrouwen er wild van worden.
Toch wel met deze bazenslak hea?:quote:Op dinsdag 17 november 2009 01:03 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik heb een slakkenshirt, dat is pas een babemagneet
Piks!!!quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:31 schreef Biels het volgende:
[..]
Even serieus. Vrouwen worden letterlijk wild van wolvenshirts. Ik heb er 5, gegarandeerd succes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |