Even serieus. Vrouwen worden letterlijk wild van wolvenshirts. Ik heb er 5, gegarandeerd succes.quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:29 schreef ko_On het volgende:
[..]
Ggggh, tssss, pffff. Jij en Michielos. Onverslaanbaar.
Ik kan er met mijn hoofd niet bij, en zal het ook zeker nooit gaan snappen! Ik heb hetzelfde succes, zonder de shirts. Maar dat is een discussie zonder enig einde, dus gaan we er niet verder op in. Deal?quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:31 schreef Biels het volgende:
[..]
Even serieus. Vrouwen worden letterlijk wild van wolvenshirts. Ik heb er 5, gegarandeerd succes.
Hetzelfde succes? Wanneer heb jij voor het laatst 3 vrouwen tegelijk gehad? Dit is voor mensen met wolvenshirts echt de normaalste zaak van de wereld.quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:33 schreef ko_On het volgende:
[..]
Ik kan er met mijn hoofd niet bij, en zal het ook zeker nooit gaan snappen! Ik heb hetzelfde succes, zonder de shirts. Maar dat is een discussie zonder enig einde, dus gaan we er niet verder op in. Deal?
Welke man heeft dat 'op internet' nou niet elk weekend?quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:33 schreef Biels het volgende:
[..]
Hetzelfde succes? Wanneer heb jij voor het laatst 3 vrouwen tegelijk gehad? Dit is voor mensen met wolvenshirts echt de normaalste zaak van de wereld.
Tuurlijk, doe het maar af als een leugen. Sluit je ogen, steek je kop in het zand.quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:35 schreef ko_On het volgende:
[..]
Welke man heeft dat 'op internet' nou niet elk weekend?
Doe je dan ook van die wolvenkreten? Dat maakt het hele plaatje natuurlijk wel af..quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:31 schreef Biels het volgende:
[..]
Even serieus. Vrouwen worden letterlijk wild van wolvenshirts. Ik heb er 5, gegarandeerd succes.
Ik zeg het je, hij zit in de tweede van VMBO.quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:35 schreef PjotrXII het volgende:
Volgens mij is TS echt een kerel van 1,55 die heel wat cm probeert te compenseren.
Is goed, als je het zo wilt zien. Maar geen enkele levende vrouw, met een klein beetje kippengaas verstand zal vallen op een wolvenshirt. Zo is het vroeger gewoon bepaald! Punt.quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:36 schreef Biels het volgende:
[..]
Tuurlijk, doe het maar af als een leugen. Sluit je ogen, steek je kop in het zand.
Alsof ik nog iets hoef te zeggen als ik zo'n shirt rock.quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:36 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Doe je dan ook van die wolvenkreten? Dat maakt het hele plaatje natuurlijk wel af..
Dan moet je wel een onwijs prettige uitstraling hebbenquote:Op dinsdag 17 november 2009 00:37 schreef Biels het volgende:
[..]
Alsof ik nog iets hoef te zeggen als ik zo'n shirt rock.
Dat, en een wolvenshirt.quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:38 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Dan moet je wel een onwijs prettige uitstraling hebben
In 't gunstigste geval........quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:36 schreef ko_On het volgende:
[..]
Ik zeg het je, hij zit in de tweede van VMBO.
Dan spreek ik waarschijnlijk voor meer, ik geloof er niets van!quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:43 schreef Biels het volgende:
[..]
Nee bedankt, ik hoef geen fokvrouwen achter me aan.
Wolvenshirt internethitquote:
Ik doelde op Biels, in een wolvenshirt!quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:45 schreef zkr600 het volgende:
[..]
Wolvenshirt internethit
Gepubliceerd: vrijdag 22 mei 2009 10:50
Update: vrijdag 22 mei 2009 10:52
Bron: http://www.debeurs.nl/opm(...)irt-internethit.html
....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |