Verdikkie, je hebt gelijk, naja, in ieder geval de bron gevonden van HLN.be, waarschijnlijkquote:Op woensdag 18 november 2009 15:36 schreef APK het volgende:
[..]
Het is hetzelfde artikel als de OP.
Zelfde bewoordingen, tot de longen die er uitzagen als houtskool aan toe.
 .
.

Het is al min of meer debunked.quote:Op woensdag 18 november 2009 15:27 schreef jogy het volgende:
[..]
3 dagen volgens het artikel maar praat me eens bij zou ik zeggen.

ff het stipje achter je link weghalen anders werkt ie nietquote:Op woensdag 18 november 2009 16:20 schreef Devz het volgende:
[..]
Het is al min of meer debunked.
Zie http://www.who.int/csr/don/2009_11_16/en/index.html

Super, thnxquote:Op woensdag 18 november 2009 16:20 schreef Devz het volgende:
[..]

hee, Lambiekje...waar ben je nou?quote:Op woensdag 18 november 2009 16:20 schreef Devz het volgende:
[..]

WHO zal wel samenwerken met BigPharma en ons zo voorzien van valse informatie.quote:Op woensdag 18 november 2009 21:44 schreef bas-beest het volgende:
[..]
hee, Lambiekje...waar ben je nou?
Je zal wel weer het nodige op dat bericht aan te merken hebben, of niet?

zoiets...en die link die Devz gaf, zal wel weer té MSM zijnquote:Op woensdag 18 november 2009 21:47 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
WHO zal wel samenwerken met BigPharma en ons zo voorzien van valse informatie.

quote:Oekraïne in de ban van killer-virus
Is het longpest? Mexicaanse griep of een nieuw griepvirus? In Oekraïne neemt de paniek toe, nu steeds meer mensen overlijden aan een geheimzinnige longziekte. Slowakije en Rusland hebben zelfs uit voorzorg al grensposten met het land gesloten.
OEKRAïNE IN DE BAN VAN KILLER-VIRUS
Oekraïne in de ban van killer-virus
Volgens de laatste berichten zijn in korte tijd minstens 189 mensen in Oekraïne overleden aan een mysterieuze ziekte die de longen aantast. Meer dan een miljoen mensen zouden geïnfecteerd zijn, vooral het westen van het land. In de buurlanden Polen, Rusland, Hongarije en Roemenië maakt men zich grote zorgen over de verspreiding van het virus. Oekraïners die deze landen willen binnenkomen, worden eerst medisch getest.
Griepcocktail
De president van Oekraïne, Joesjtsjenko, is ervan overtuigd dat zijn land te maken heeft met een mutatie van twee seizoensgebonden griepen en de Californische griep tot een nieuwe griep. Hij heeft de World Health Organisation (WHO) gevraagd om de epidemie te onderzoeken. WHO houdt het voorlopig op een uitbraak van Mexicaanse griep. Ondertussen is ook een team van Britse wetenschappers het virus aan het onderzoeken.
Quarantaine
De Nederlandse ambassade in Oekraïne beschrijft de maatregelen die de regering op 30 oktober heeft afgekondigd vanwege de epidemie:
# Voor negen westelijke regio's is een quarantaineregeling afgekondigd.
# Alle scholen zijn voor een periode van drie weken gesloten.
# Het is niet toegestaan om grote openbare evenementen te houden in heel Oekraïne.
Bloedingen
Artsen zijn geschokt door de schade die het virus aanricht. De Oekraïnse lijkschouwer professor Victor Bachinsky beschrijft wat hij bij autopsies heeft aangetroffen: compleet verwoeste longen. Het agressieve virus valt de longen aan en veroorzaakt direct bloedingen, vertelt hij. De slachtoffers die hij heeft gezien zijn gestorven aan shock, niet aan longontsteking of de pest.
Zwarte houtskool
In het ziekenhuis van Lviv zijn vier mannen en een vrouw gestorven. De artsen denken aan een virale pandemie, aldus dokter Myron Borysevych: "We geloven niet dat dit het H1N1 (Mexicaanse griep) -virus is. We weten echt niet welke pandemie het is." Een andere arts vertelt: "we hebben een autopsie uitgevoerd op twee van de overledenen en hun longen zagen eruit als zwarte houtskool. Alsof ze helemaal verbrand zijn. Verschrikkelijk."
Deze uitzending van Russia Today geeft een beeld van de paniek in Oekraïne: rijen voor de uitverkochte apotheken en overal op straat mensen met mondkapjes op.

je hebt onderstaand bericht zeker niet gelezen???quote:Op zondag 22 november 2009 17:46 schreef Kabbie_Kabbie het volgende:
even een paar dingetjes toevoegen:
[..]
Bron: RTL

Ja dit wel. Het is al een pandemie terwijl t nog maar in 1 land is!quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:16 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
waarom?
Is het niet nieuws waardig!? Dit gaat heel heel heel heel naar worden.

Het RTL bericht is wel van drie dagen later overigens, of zijn Slowakije en Rusland ook onnodig paniekzaaierig?quote:Op zondag 22 november 2009 18:27 schreef bas-beest het volgende:
[..]
je hebt onderstaand bericht zeker niet gelezen???
http://www.who.int/csr/don/2009_11_16/en/index.html

Tevens een beslissing die al redelijk vroeg is genomen. Zie bijvoorbeeld hier en hier. Wat op dit moment de status is? No clue. Ik heb iig niet gezien dat ze de boel weer open hebben gezet, maar ik kan niet zeggen dat de grenspolitiek van Oost Europa nu iets is waar ik echt elk nieuwtje over volg.quote:Op woensdag 25 november 2009 00:47 schreef jogy het volgende:
[..]
Het RTL bericht is wel van drie dagen later overigens, of zijn Slowakije en Rusland ook onnodig paniekzaaierig?
"Slowakije en Rusland hebben zelfs uit voorzorg al grensposten met het land gesloten."
Is geenszins een licht genomen beslissing.

hij heeft óf een ban óf hij probeert om dit topic dood te laten bloeden (zoals 'ie al zo vaak gedaan heeft)quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:03 schreef Zwansen het volgende:
Waarom post Lambiekje hier niet meer?

Hij heeft Russische longpest.quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:03 schreef Zwansen het volgende:
Waarom post Lambiekje hier niet meer?

eigenlijk is die paint een belediging naar Lambikquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:55 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Hij heeft Russische longpest.
OT: wederom een typisch lambiekje topic, tijd om mijn waardeloze paint weer uit de map "Mijn Afbeeldingen" te plukken:
[ afbeelding ]

je zou bijna iets hebben van "Lambiekje, wat is jouw mening over die link?"quote:

Duurde bij mij bijna drie weken voor mijn longen en keel zich weer normaal voelde (en ik geen slijm meer ophoestte).quote:Op maandag 7 december 2009 22:34 schreef sig000 het volgende:
Heb nu de naweeën van die Mexicaanse griep en moet zeggen dat mijn longen het nog steeds merken terwijl ik maar iets van 3 dagen wat grieperig was.

hij zal wel proberen om dit topic op een voor hem normale manier dood te laten bloeden. Hij weet immers niet meer wat 'ie hier nou nog moet zeggen om te doen of het waar is enz.quote:Op maandag 7 december 2009 19:42 schreef Zwansen het volgende:
Lambiekje? Waar ben je?

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |