Jah, maar jij geeft nooit het gevoel alsof je wegzakt in een moeras.quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:35 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Nee hoor, als ik post wordt het vaak meteen als onzin bestempeld!
Reken het percentage eens uit wat in het ziekenhuis ligt, en dus nog dood kan gaan (er van uigaand dat je er niet voor niks ligt).quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:41 schreef IHVK het volgende:
189 / 1 000 000 = 0,000189
0,000189 * 100 = 0,0189
dus 0,02 procent gaat dood.
Niet eens gevaarlijker dan de normale griep dus.
Kutquote:Op dinsdag 17 november 2009 00:41 schreef IHVK het volgende:
189 / 1 000 000 = 0,000189
0,000189 * 100 = 0,0189
dus 0,02 procent gaat dood.
Niet eens gevaarlijker dan de normale griep dus.
Gewaagd.quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:51 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Kut![]()
Het lijkt me ergens echt heel mooi als alle zwakkeren op de wereld eens even fijn dood gaan. Scheelt zo 3 miljard mensen op deze aardkloot, eindelijk lekker de ruimte.
Kut nieuwsberichten die je blij maken met een hoaxmus![]()
Bronquote:On the initiative of Minister of Health of Ukraine Vasily Knyazevich a working group for scientific support and the study of diseases that are now observed as a result of complications of pandemic influenza. This was announced during a press briefing the director of the Institute of Medical Transport A. Hozhenko.
He noted that, although statistics on the incidence of influenza is not significantly different from previous years, but mortality and complications of difficulty is high enough. Scientific work group based on an analysis of the entire situation in Ukraine, the work involved experts from different regions of the state. Scientists seek to use every means known to science to prevent severe forms of pneumonia and other diseases.
Mr. Hozhenko stressed that the basic protocol that is based on international guidelines of WHO, is approved and effective. However, each epidemic highlights the difficulties that different countries have their peculiarities. Sometimes these features are explained even the season, when an outbreak occurs. "Scientific Working Group mostly examines the mechanisms of complications," - noted scholar. In addition the basic protocol research group hopes to develop proposals for more effective treatment of complications. This will be amendments to the basic therapy.
Press Service of the Ministry of Health of Ukraine
Wat dacht je dan... Ik ben serieus in tegenstelling tot menigeen hier op FOK.quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:56 schreef Five_Horizons het volgende:
Die cijfers lijken overigens wél te kloppen. Zie hier de cijfers van gisteren (16e):
Officiële site vertaald met Google<--- moz.gov.ua (waarvan ik aanneem dat het de officiële overheidssite in Ukraïne is)
Je moet ook niet gaan lopen linken, het onderbuikgvoel dat telt.quote:Op dinsdag 17 november 2009 01:05 schreef Five_Horizons het volgende:
Maar verder kan ik de OP niet linken aan het persbericht van gisteren:
Ik reageerde niet op jou, maar op de users die je niet geloven. Niet omdat het vreemde cijfers zijn, maar omdat jíj het bent.quote:Op dinsdag 17 november 2009 01:07 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Wat dacht je dan... Ik ben serieus in tegenstelling tot menigeen hier op FOK.
Hadden wij maar zoveel smaken.quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:34 schreef Stali het volgende:
Gewoon met zijn allen aan de Fisherman's Friend.
http://www.hln.be/hln/nl/(...)xicaanse-griep.dhtml
[ afbeelding ]
Ik zat ook al naar drie pakjes te kijken die hier absoluut niet te verkrijgen zijn.quote:Op dinsdag 17 november 2009 01:08 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Hadden wij maar zoveel smaken.
Ik stelde je toch een heel serieuze vraag, dacht ik.quote:Op dinsdag 17 november 2009 01:07 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Wat dacht je dan... Ik ben serieus in tegenstelling tot menigeen hier op FOK.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |