KRUIP GODVERDOMME TERUG ONDER JE STEEN!quote:Op maandag 16 november 2009 23:23 schreef Folmer het volgende:
Tering.Straks gaan jullie nog zeggen dat South Park grappig is...
family guy + simpsonsquote:Op maandag 16 november 2009 23:23 schreef Folmer het volgende:
Ben je nou voorzetten aan het geven, die wij moeten inkoppen of wat?quote:Op maandag 16 november 2009 23:23 schreef Folmer het volgende:
Leg je KLB vriendjes eens uit wat jij dan humor noemt.quote:Op maandag 16 november 2009 23:23 schreef Folmer het volgende:
Ik zou niets liever willen maar ik word doodgegooid met quotes van die grafseries.quote:Op maandag 16 november 2009 23:24 schreef Bob-B het volgende:
[..]
KRUIP GODVERDOMME TERUG ONDER JE STEEN!
Verrekte mongolquote:Op maandag 16 november 2009 23:26 schreef Folmer het volgende:
[..]
Ik zou niets liever willen maar ik word doodgegooid met quotes van die grafseries.
nee een verkapte shakespeare ondertitel is leuk.quote:Op maandag 16 november 2009 23:26 schreef Folmer het volgende:
[..]
Ik zou niets liever willen maar ik word doodgegooid met quotes van die grafseries.
Eigenlijk wordt South Park pas echt leuk als je een beetje weet wat er speelt in de maatschappij, dus dat heeft nog behoorlijk wat inhoud. Sommige afleveringen uitgezonderd.quote:Op maandag 16 november 2009 23:27 schreef ganzenherder het volgende:
Wat moet je een saai leven hebben als je alleen om intellectueel verantwoorde humor kan lachen zeg
K. Bouter Wesleyquote:Op maandag 16 november 2009 23:32 schreef Hetiszover het volgende:
K. Bouter Wesley
Southpark
Simpsons
Family Guy
NKOTB
Verschil moet er zijn. Ik snap werkelijk niet wat iedereen zo grappig vindt aan die Pokerface versie van Southparkquote:Op maandag 16 november 2009 23:34 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Eigenlijk wordt South Park pas echt leuk als je een beetje weet wat er speelt in de maatschappij, dus dat heeft nog behoorlijk wat inhoud. Sommige afleveringen uitgezonderd.
Van die Wesley zie ik overigens de humor ook niet zo in.
Kabouter Wesley is grappig omdat het zo absurd is. Als ze er te lang mee doorgaan gaat het wel vervelen vrees ik, maar op dit moment lig ik telkens in een deuk om die rare stemmetjes, cheezy muziekjes, Vlaams gescheld en totaal onvoorspelbare plotwendingen.quote:Op maandag 16 november 2009 23:34 schreef Jabberwocky het volgende:
Nee, family guy is minderquote:Op maandag 16 november 2009 23:25 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
family guy + simpsons![]()
south park wat minder.
South Park is heerlijk maatschappijkritisch inderdaad, en vaak is er ook een diepgaande boodschap. Dit zorgt er toch wel voor dat South Park duidelijk uitsteekt boven andere animatieseries imo.quote:Op maandag 16 november 2009 23:34 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Eigenlijk wordt South Park pas echt leuk als je een beetje weet wat er speelt in de maatschappij, dus dat heeft nog behoorlijk wat inhoud. Sommige afleveringen uitgezonderd.
Futurama en Simpsons zijn goed in korte dingen, Family Guy niet zo. Het is allemaal zo geforceerd.quote:Op maandag 16 november 2009 23:41 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
South Park is heerlijk maatschappijkritisch inderdaad, en vaak is er ook een diepgaande boodschap. Dit zorgt er toch wel voor dat South Park duidelijk uitsteekt boven andere animatieseries imo.
Maar komop zeg, je kan toch ook genieten van simpele en makkelijke humor in filmpjes van hoogstens 5 minuten? Moet alles dan gecompliceerd zijn?
quote:Op maandag 16 november 2009 23:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
TS is een Nazi bloem
quote:
DE MOEDE BLIJVE DOEN JONG!quote:Op maandag 16 november 2009 23:21 schreef de_boswachter het volgende:
Ik kan om beiden hartelijk lachen.
dat is juist meesterlijk, vind ik.quote:Op maandag 16 november 2009 23:39 schreef Drinky het volgende:
[..]
Nee, family guy is minder
ik keek er gister naar op comedy central (:') ) en echt, de enige grappen die ze aanhaalden waren in flashbacks, daar bestaat die hele serie uit, flashbacks die nergens op slaan
een aflevering is best te doen, maar dat is hetzelfde met SP en de rest.quote:
De grappen van Family Guy zijn best van een hoog niveau. Maar het verhaal is totaal niet samenhangend, ze verzinnen gewoon losstaande grappen en verwerken die dan in de vorm van Flashbacks. South Park is gewoon elke keer weer een samenhangend verhaal met maatschappijkritische inhoud, van een veel hoger niveau vind ik dus.quote:Op maandag 16 november 2009 23:53 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
dat is juist meesterlijk, vind ik.
alsof south park een cultureel hoogstandje isquote:Op maandag 16 november 2009 23:59 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
De grappen van Family Guy zijn best van een hoog niveau. Maar het verhaal is totaal niet samenhangend, ze verzinnen gewoon losstaande grappen en verwerken die dan in de vorm van Flashbacks. South Park is gewoon elke keer weer een samenhangend verhaal met maatschappijkritische inhoud, van een veel hoger niveau vind ik dus.
Wie weet klopt die zeekoeien theorie over Family Guy wel van South Park
Jaquote:Op dinsdag 17 november 2009 00:02 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
alsof south park een cultureel hoogstandje is
En dit is precies waarom ik southpark vaak fucking saai vindquote:Op maandag 16 november 2009 23:59 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
South Park is gewoon elke keer weer een samenhangend verhaal met maatschappijkritische inhoud, van een veel hoger niveau vind ik dus.
Kabauterquote:Op dinsdag 17 november 2009 00:09 schreef DirkZz het volgende:
Family Guy
South Park
American dad
Kabauter plop
NKOTB
Geert Wilders
Die aflevering over Britney Spears was dus weer heerlijk kritisch over de Amerikaanse mediawereldquote:Op dinsdag 17 november 2009 00:02 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
veel verder dan britney spears, billie mays en parodien van celebrities en programma's gaat het écht niet.
nounou, dat is écht maatschappijkritisch! het zijn gewoon grapjes over de domheid van mensen en dat weten ze heel goed te doen maar maatschappijkritisch is het verre van.quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:12 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Die aflevering over Britney Spears was dus weer heerlijk kritisch over de Amerikaanse mediawereld
De makers van Family Guy hebben toegegeven dat het ongeveer zo werkt, op de zeekoeien naquote:Op maandag 16 november 2009 23:59 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
De grappen van Family Guy zijn best van een hoog niveau. Maar het verhaal is totaal niet samenhangend, ze verzinnen gewoon losstaande grappen en verwerken die dan in de vorm van Flashbacks. South Park is gewoon elke keer weer een samenhangend verhaal met maatschappijkritische inhoud, van een veel hoger niveau vind ik dus.
Wie weet klopt die zeekoeien theorie over Family Guy wel van South Park
quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:14 schreef PeZu het volgende:
wat een domme combi klacht net alsof nkotb en kabouter wesley hetzelfde soort humor zijn_!
quote:mensen die new kids en/of kabouter wesley grappig vinden...
Kabouter is met ouquote:Op dinsdag 17 november 2009 00:16 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Ohja sorry, bedoelde Kabauter Wesley natuurlijk.
nog steeds een domme klachtquote:
Kijk een keertje de Pandemic afleveringenquote:Op dinsdag 17 november 2009 00:02 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
veel verder dan britney spears, billie mays en parodien van celebrities en programma's gaat het écht niet.
Echt niet, ik zou mijn lesgeld terug vragen als ik jou was.quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:18 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Kabouter is met ou
Geen dank hoor.
ka·bou·ter de; m -s klein wezen in sprookjes enz.quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:40 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Echt niet, ik zou mijn lesgeld terug vragen als ik jou was.
ik zag het niet eens.quote:
't Is toch allebei prachtig, wees nou eerlijk.quote:Op dinsdag 17 november 2009 08:24 schreef Penisbaard het volgende:
Kabouter Wesley vergelijken met die Brabobagger
Brabantquote:Op dinsdag 17 november 2009 08:24 schreef Penisbaard het volgende:
Kabouter Wesley vergelijken met die Brabobagger
Gast, denk je dat ik daar in trap?quote:Op dinsdag 17 november 2009 08:21 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
ka·bou·ter de; m -s klein wezen in sprookjes enz.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:50 schreef Lakitu het volgende:
TS vindt Frasier zeker grappig, omdat hij dan intellectueel lijkt![]()
!
De overeenkomst is dat ze allebei vreselijk gehypet zijn. Je kunt geen forum meer lezen (of het nou het Fok forum, of een voetbal, muziek of tattooforum is) of je komt weer een zooi Youtube filmpjes van Wesly of NKOTB tegen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:14 schreef PeZu het volgende:
wat een domme combi klacht net alsof nkotb en kabouter wesley hetzelfde soort humor zijn_!
Precies.quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:33 schreef Raznet het volgende:
Kabouter Wesley
NKOTB![]()
Family Guy![]()
Southpark
quote:Op maandag 16 november 2009 23:21 schreef de_boswachter het volgende:
Ik kan om beiden hartelijk lachen.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:33 schreef Raznet het volgende:
Kabouter Wesley
NKOTB![]()
Family Guy![]()
Southpark![]()