Met zo'n naam kan hij alleen maar ballen zijn.quote:Op dinsdag 8 december 2009 00:38 schreef Xaryna het volgende:
Ik denk erover deze te gaan kijken: Tayutama -Kiss on my Deity-, maar ik ben bang dat hij tegenvalt. Iemand die gezien?
Hoe vond je Ah! My Goddess?quote:Op dinsdag 8 december 2009 00:38 schreef Xaryna het volgende:
Ik denk erover deze te gaan kijken: Tayutama -Kiss on my Deity-, maar ik ben bang dat hij tegenvalt. Iemand die gezien?
In bold de hele sfeer van deze anime opgesomd in 1 regelquote:While trying to protect a wooden relic, high school student Yuuri Mito summons the Goddess Kikuramikami no Hime in the form of a sweet, affectionate child; she begins to live with him, taking the name Mashiro. Yuuri promises to marry her when she grows up, which unfortunately for him happens overnight! However, they soon have bigger things to worry about, as the relic is accidentally destroyed, unleashing the Tayutai, a human-hating race of monsters. Along with Yuuri's childhood friend Ameri, his step-sister Yumina and Mifuyu - an honour student at Flawless Girls' Acadmy - Yuuri and Mashiro must step up to fight the Tayutai, protect the world, and even learn about underwear!
Het plaatje is zo geweldigquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:06 schreef Quir het volgende:
[..]
Met zo'n naam kan hij alleen maar ballen zijn.
AMG nog niet gezien, maar wle hoog op de 'To Watch' lijst... En die samenvatting zorgt ervoor dat ik deze serie dan zeker ga kijkenquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:53 schreef wdn het volgende:
[..]
Hoe vond je Ah! My Goddess?
Als je daar niks aan vond dan ook niet aan Tayutama want dat is eenzelfde thema.
Indien je die nog niet gezien hebt: AMG vond ik beter (maar dat is meer een open deur intrappen)
Tatuyama synopsis:
[..]
In bold de hele sfeer van deze anime opgesomd in 1 regel![]()
en waarom dan niet?quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:06 schreef Quir het volgende:
Als Dante-lezer ga ik me niet wagen aan die anime.
Hij kan alleen maar klote worden of de Commedia bespotten met de kwaliteit.quote:
Ohja, mijn haar valt net over mijn kaaklijn. Ben ik nu geil?quote:
quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:37 schreef Quir het volgende:
[..]
Ohja, mijn haar valt net over mijn kaaklijn. Ben ik nu geil?
Link ?quote:
quote:
Oh die is op bd uitquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:43 schreef Xaryna het volgende:
AMG nog niet gezien, maar wle hoog op de 'To Watch' lijst... En die samenvatting zorgt ervoor dat ik deze serie dan zeker ga kijken
Que?quote:
Geen schijt, de Cock.quote:Op woensdag 9 december 2009 11:38 schreef wdn het volgende:
[..]
Que?
tokyotosho en bakabt werken nog steeds hoor
Je bedoelt op je werk? Dat is hier ook zo maar ...quote:Op woensdag 9 december 2009 13:33 schreef RipCore het volgende:
[..]
Geen schijt, de Cock.
Mijn verzoek zal dan ook te maken hebben met het feit dat BitTorrent niet toegestaan is en de mensen in charge helaas verstand van zaken hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |