oepsie ik ook!quote:Op zondag 20 december 2009 15:33 schreef myrkur het volgende:
ik heb per ongeluk gezien wie er wintboee.
Nou dat vond ik echt zo a-sociaal, hoe ze tegen die bouwvakkers stonden te krijsenquote:Op maandag 21 december 2009 21:32 schreef Karina het volgende:
Ik vind het allemaal maar armoedig, net als de Nederlandse versie. En dat gedoe op het balcon met het bruinspuiten, raar he? dat die bouwvakkers gaan kijken, wat dacht je dan?
Ze was naar het ziekenhuis voor haar rugpijn (dacht ik) en toen hebben ze een MRI gemaakt en toen bleek ze een scheurtje in een ader in haar hoofd (toch?quote:Op maandag 21 december 2009 22:56 schreef milia het volgende:
Ik had de tv te laat aangezet en heb dus geen idee waarom Ebony eruit is! Wil iemand zo lief zijn om me even wijzer te makenEn soms lijkt het wel of ik naar een serie uit de ninetees zit te kijken of zo, qua kleding
Ze voelde haar arm niet meer, en had al een tijdje last van rugkrachten. Dus toen is ze naar het ziekenhuis gebracht, hebben ze een MRI gemaakt en kwamen ze erachter dat ze een scheurtje in een van de aders had, richting de hersenen. Nu moest ze aan de bloedverdunners en moest ze opgenomen worden, omdat ze een grote kans had op een beroerte.quote:Op maandag 21 december 2009 22:56 schreef milia het volgende:
Ik had de tv te laat aangezet en heb dus geen idee waarom Ebony eruit is! Wil iemand zo lief zijn om me even wijzer te makenEn soms lijkt het wel of ik naar een serie uit de ninetees zit te kijken of zo, qua kleding
Ah, dit dus.quote:Op maandag 21 december 2009 23:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze was naar het ziekenhuis voor haar rugpijn (dacht ik) en toen hebben ze een MRI gemaakt en toen bleek ze een scheurtje in een ader in haar hoofd (toch?) te hebben waardoor ze ook een beroerte had kunnen krijgen. Zoiets was het!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
Van het programma wel, maar alleen als de arts daar toestemming voor gaf.quote:
quote:Op maandag 21 december 2009 23:22 schreef Tamashii het volgende:
Niet kijken als je niet wilt weten wie wint.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zal je even bijpraten: enigzins suffe go-sees, kwamen allemaal op tijd, gingen met de auto, niks aan de hand. Eboni won en koos Simone als medewinnaar. Zij kregen een jurk van een ontwerper die ik niet ken en mochten met de limo naar huis. Andere twee moesten lopen. Verder hebben ze stijladvies gekregen en gebabbeld met de zus van nicole kidman. En foto's gemaakt in rode jurken, hangend in touwen.quote:
Nee, het zag er echt heel eenvoudig uit. Misschien dat de ontwerper daarom zei dat ze niet moest komen zeuren als ie scheurde.quote:Op maandag 4 januari 2010 21:17 schreef Greys het volgende:
Die jurk die Eboni kreeg van de ontwerper koop ik hier voor 8 euro bij de Zeeman
Echt, dat stond toch voor geen meter?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |