Wouden we, maar die was echt kankerfijn!quote:Op maandag 16 november 2009 23:24 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jullie hebben een hoer voor gers besteld?
Die klopt niet. Ik sta er niet in.quote:Op maandag 16 november 2009 23:26 schreef Chuck_Norris het volgende:
Waar is de oude OP? Daar kan je wel iedereen eruit pikken die mee moeten.
Iemand zei ooit dat dit Lakitu is:quote:Op maandag 16 november 2009 23:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik ben best benieuwd hoe die gast d'r uit ziet enzo
quote:Op maandag 16 november 2009 23:30 schreef Skylark. het volgende:
Misschien is er wel een manier om jullie te bereiken.
http://sites.google.com/site/klbslowchatop/quote:Op maandag 16 november 2009 23:26 schreef Chuck_Norris het volgende:
Waar is de oude OP? Daar kan je wel iedereen eruit pikken die mee moeten.
Ik denk altijd dat hij blank isquote:Op maandag 16 november 2009 23:29 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Iemand zei ooit dat dit Lakitu is:
[ afbeelding ]
Maar die gast zit heel niet op de uva.
Ja ik maar dat was bullshit.quote:Op maandag 16 november 2009 23:29 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Iemand zei ooit dat dit Lakitu is:
[ afbeelding ]
Maar die gast zit heel niet op de uva.
Ja dat denk ik ook altijd. Maar iedereen zegt dat hij een van jullie isquote:Op maandag 16 november 2009 23:30 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik denk altijd dat hij blank is.
True, dat zei ik ook al. De info klopt voor geen meter.quote:
Misschien wil Gers zijn zus wel meenemen:quote:
Dat geloof ik niet. Anders had hij allang bekend. Want het betekend status.quote:Op maandag 16 november 2009 23:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook altijd. Maar iedereen zegt dat hij een van jullie is![]()
[..]
True, dat zei ik ook al. De info klopt voor geen meter.
Die gast met dat gele visje, dat was zo'n koning altijdquote:Op maandag 16 november 2009 23:31 schreef Chuck_Norris het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 november 2009 23:34 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Die gast met dat gele visje, dat was zo'n koning altijd.
Raad eens wie de kloon is van hem.quote:Op maandag 16 november 2009 23:34 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Hij mag ook komen. Jij niet.quote:Op maandag 16 november 2009 23:34 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat ie getint is ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |