Omg.quote:Op maandag 16 november 2009 23:06 schreef reetveter het volgende:
Ik zag BT trouwens afgelopen donderdag, uitgaande in een schoolmeisjes outfit. Wij zagen haar lopen en het was van JOOOOO WHOEHOE CHICKIEEE. En toen zag ik dat het BT was
jo man, boks ouwequote:Op maandag 16 november 2009 23:07 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Hallo, ik ben S.Seagal. Maar je mag wel seagal zeggen.
Toen moest je maar 2 skills top hebben of gebalanceerd goed. Waren nog eens tijden.quote:Op maandag 16 november 2009 23:08 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Inderdaad, kon je met Helmond Sport alles op max aantal sterren hebben.
Wat, dat zag er gewoonquote:
Dat zal er vast goed uitzien, maar wel erg goedkoop.quote:Op maandag 16 november 2009 23:09 schreef reetveter het volgende:
[..]
Wat, dat zag er gewoonuit van zoeen afstand. Ik moet zeggen dat ik echt compleet laveloos was
.
Oja, kloptquote:
I could hit it. En aangezien ik mijzelf wel ken zal ik de nodige onzin er bij uitgekraamd hebbenquote:Op maandag 16 november 2009 23:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat zal er vast goed uitzien, maar wel erg goedkoop.
Geen idee, ik riep ook maar wat. Maar als het in de kerstvakantie animo voor is lijkt het me wel chill.quote:Op maandag 16 november 2009 23:10 schreef S.Seagal het volgende:
Sky, wanneer wil je die meet houden dan? 31 december?
quote:Op maandag 16 november 2009 23:11 schreef reetveter het volgende:
NG heeft mijn wiener gezien trouwens. Volgens mij tenminste.
Heb je nog met je gf?quote:Op maandag 16 november 2009 23:12 schreef reetveter het volgende:
[..]
I could hit it. En aangezien ik mijzelf wel ken zal ik de nodige onzin er bij uitgekraamd hebben![]()
!
Geen OV. Het moet doordeweeks.quote:Op maandag 16 november 2009 23:12 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Geen idee, ik riep ook maar wat. Maar als het in de kerstvakantie animo voor is lijkt het me wel chill.
Ok.quote:
d_aquote:Op maandag 16 november 2009 23:13 schreef Skylark. het volgende:
d_a zou sowieso komen, ik heb met hem nog gesproken via Jos' gsm. Die zachte G deed me deugd.
phpquote:Op maandag 16 november 2009 23:16 schreef Skylark. het volgende:
Moet Juicyhil ook komen? En phpmystyle?
Ja, die negert ging helemaal loesoequote:Op maandag 16 november 2009 23:16 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik weet die ene pic nog. Met D_A RV en nog een paar samen met zo'n neger op de foto.
quote:Op maandag 16 november 2009 23:16 schreef Skylark. het volgende:
Was jij daar ook bij? Te lang geledenquote:Op maandag 16 november 2009 23:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, die negert ging helemaal loesoe
jongeeeeeeeeeeeeeee, tuurlijk was ik daarbijquote:Op maandag 16 november 2009 23:18 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Was jij daar ook bij? Te lang geleden
Je moet iemand hebben om te bashenquote:Op maandag 16 november 2009 23:16 schreef Skylark. het volgende:
Lijkt me niet goed plan.quote:Op maandag 16 november 2009 23:19 schreef Skylark. het volgende:
What about 24 december? Is wel de nacht vóór Eerste Kerstdag.
Heel veel shit gaat vroeg dicht op kerstavond :/quote:Op maandag 16 november 2009 23:19 schreef Skylark. het volgende:
What about 24 december? Is wel de nacht vóór Eerste Kerstdag.
We kunnen wel een kerk crashen dan.quote:Op maandag 16 november 2009 23:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Heel veel shit gaat vroeg dicht op kerstavond :/
quote:Op maandag 16 november 2009 23:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
jongeeeeeeeeeeeeeee, tuurlijk was ik daarbij![]()
Op gegeven moment hadden we geen zin meer om te lopen, dus gingen we met de taxi van de dam naar het centraal station voor 10 euro
EN DIE HOER MET DIE BRIL GEKquote:Op maandag 16 november 2009 23:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
jongeeeeeeeeeeeeeee, tuurlijk was ik daarbij![]()
Op gegeven moment hadden we geen zin meer om te lopen, dus gingen we met de taxi van de dam naar het centraal station voor 10 euro
Jullie hebben een hoer voor gers besteld?quote:
Ik ook niet, space avond met vriendenquote:Op maandag 16 november 2009 23:22 schreef reetveter het volgende:
Trouwens, alle oud KLB-Bazen moeten wel kunnen. En ik kan de 24e niet.
Hij zegt altijd dat hij komt mits het in Amsterdam is.quote:Op maandag 16 november 2009 23:24 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik vind dat Laki ook moet komen. Zien we zijn TRUE IDENTITY.
Ik ben best benieuwd hoe die gast d'r uit ziet enzoquote:Op maandag 16 november 2009 23:24 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik vind dat Laki ook moet komen. Zien we zijn TRUE IDENTITY.
Ik denk dat het een mooie jongen is.quote:Op maandag 16 november 2009 23:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik ben best benieuwd hoe die gast d'r uit ziet enzo
Goed initiatiefquote:Op maandag 16 november 2009 23:24 schreef Otis2.0 het volgende:
FFFFFUUUUUUU lees je zo de krant (Het Parool), staat er iets in over weer zo'n leuk projectje van de PvdA. Twaalf kansenjongeren uit de Baarsjes krijgen ter waarde van 25.000 euro een reisje naar New York. Daar gaan ze op een boot varen waar ze leren navigeren, knopen leggen en ze krijgen sociale training. (
![]()
![]()
). En, zo zegt de toffe PvdA-stadsdeelvoorzitter: "Deze boot ligt nou eenmaal niet in de Prinsengracht."
Terwijl de VVD en D66 het een slecht idee vinden om dit soort projecten door te zetten in deze tijd, is onze PvdA-er zich van geen kwaad bewust: "Waarin verschilt deze aanpak van een student die een beurs krijgt om naar Harvard te gaan?"
Inderdaadquote:Op maandag 16 november 2009 23:24 schreef Otis2.0 het volgende:
FFFFFUUUUUUU lees je zo de krant (Het Parool), staat er iets in over weer zo'n leuk projectje van de PvdA. Twaalf kansenjongeren uit de Baarsjes krijgen ter waarde van 25.000 euro een reisje naar New York. Daar gaan ze op een boot varen waar ze leren navigeren, knopen leggen en ze krijgen sociale training. (
![]()
![]()
). En, zo zegt de toffe PvdA-stadsdeelvoorzitter: "Deze boot ligt nou eenmaal niet in de Prinsengracht."
Terwijl de VVD en D66 het een slecht idee vinden om dit soort projecten door te zetten in deze tijd, is onze PvdA-er zich van geen kwaad bewust: "Waarin verschilt deze aanpak van een student die een beurs krijgt om naar Harvard te gaan?"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |