Nou, ze is een lief meisje maar iets meer gesloten dan ik gewend ben. En ze lachte niet altijd om m'n grappen terwijl ze wel goed waren. En haar lievelingsantwoord is 'Nee.'.quote:Op maandag 16 november 2009 22:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou en, ik wil gewoon weten hoe ze in het echt is.
Hier stond boys online hihiquote:Op maandag 16 november 2009 22:58 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Dus het wordt een boys only? hihihi![]()
no homo
Whehe, klinkt als Bt.quote:Op maandag 16 november 2009 23:00 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nou, ze is een lief meisje maar iets meer gesloten dan ik gewend ben. En ze lachte niet altijd om m'n grappen terwijl ze wel goed waren. En haar lievelingsantwoord is 'Nee.'.
Mijn humor is over het algemeen vrij goed hoor, maar wie weet.quote:Op maandag 16 november 2009 23:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Whehe, klinkt als Bt.Al zal ze wel om al mijn grapjes lachen, denk ik.
Dat is voor mijn Fok tijd.quote:Op maandag 16 november 2009 23:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
vorige klb-sc meet was volgens mij vorig jaar november
Haha, ik snap hem. Omdat zijn icon een plant is enzo. Leuk.quote:Op maandag 16 november 2009 22:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee joh, tuurlijk niet. Een plant kan niet terugslaan.
HRRMquote:Op maandag 16 november 2009 22:52 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Voor mij ook hoor. Ik zeg maar wat, mij lijkt het wel chill. Ik heb sowieso alleen nog Jos gezien, en dat is een relaxede gast. En dan kunnen jullie allemaal m'n accent even uitlachen.
Bij deze dan.quote:Op maandag 16 november 2009 23:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik ken jou ook helemaal niet, moet ik zeggen
Ik weet het. Vroeger had je zo snel toptrainers.quote:Op maandag 16 november 2009 23:06 schreef Otis2.0 het volgende:
Kankervervelend dat discipline, motiveren en doorzettingsvermogen tegenwoordig ook van belang is voor de kwaliteit van de trainers.
Inderdaad, kon je met Helmond Sport alles op max aantal sterren hebbenquote:Op maandag 16 november 2009 23:07 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik weet het. Vroeger had je zo snel toptrainers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |