Dat geval is dan ook wel erg EXTREEM en bewijst dus niets. Er zijn idd mannen die anale seks geil vinden, homoseksuele mannen hebben volgens mij niets liever. Al zijn er ook veel vrouwen die anale seks hebben, zo'n 48 % zelfs! Blijkt uit onderzoek van het vrouwenblad Viva.quote:Op zondag 6 december 2009 23:09 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Tja, en geloof het of niet, er zijn mannen die dat geil vinden. Vol verbazing nog een filmpje bekeken op een van de sites die vermeld werden, dus ik wil het ze niet verbieden hoor.
Ik vind anale sex gewoon smerig en gevaarlijk, los van de kosten. Ben het met je eens dat er ook andere groepen zijn die de gezondheidzorg veel geld kosten. Zelfs iemand zonder vet, een anorexiaklant kost handenvol geld met die ziekenhuisopnames.
Dit stond in een ander draadje http://www.efukt.com/20590_Suicide_By_Dildo.html Lijkt me niet gezond.![]()
Ik heb niets met twijfelachtige onderzoekjes van blaadjes.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:23 schreef Cborg het volgende:
[..]
Dat geval is dan ook wel erg EXTREEM en bewijst dus niets. Er zijn idd mannen die anale seks geil vinden, homoseksuele mannen hebben volgens mij niets liever. Al zijn er ook veel vrouwen die anale seks hebben, zo'n 48 % zelfs! Blijkt uit onderzoek van het vrouwenblad Viva.
Zeg jij.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:28 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik heb niets met twijfelachtige onderzoekjes van blaadjes.
Een vrouw heeft er geen donder aan, het is onnatuurlijk, maar sommige mannen vinden het kinky.
Er zullen best vrouwen zijn die er een kick van krijgen, maar volgens mij staan weinig vrouwen uit zichzelf te trappelen om hem naar binnen te werken.
Als ingang heb je er niets aan, evolutionair gezien is je anus gemaakt om mee te poepen en niet om een penis of dildo of iets in die trant naar binnen te schuiven. Ergo, evolutionair ben jij nutteloos bezig. En het is ook nog eens ranzigquote:Op woensdag 30 december 2009 16:23 schreef Cborg het volgende:
En dat er gezegd wordt dat de anus een uitgang is en geen ingang, is echt onzin. Vertel dat maar eens aan al de stelletjes in de wereld die anale seks wel lekker vinden.
Waarom zitten er zo ontzettend veel zenuwen dan?quote:Op woensdag 30 december 2009 17:35 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Als ingang heb je er niets aan, evolutionair gezien is je anus gemaakt om mee te poepen en niet om een penis of dildo of iets in die trant naar binnen te schuiven. Ergo, evolutionair ben jij nutteloos bezig. En het is ook nog eens ranzig
Weet ik veel, misschien is dat handig voor het poepen?quote:Op woensdag 30 december 2009 17:38 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Waarom zitten er zo ontzettend veel zenuwen dan?
Plezier (voor 1 of beide partijen) is niet genoeg?quote:Op woensdag 30 december 2009 18:25 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Weet ik veel, misschien is dat handig voor het poepen?
Wat is het nut van sperma in je endeldarm?
Neen, sex hoort alleen voor voortplanting te geschiedenquote:Op woensdag 30 december 2009 18:28 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Plezier (voor 1 of beide partijen) is niet genoeg?
Om snel prikkels aan te voelen of je moet poepen of niet en dit naar de hersenen te sturen.quote:Op woensdag 30 december 2009 17:38 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Waarom zitten er zo ontzettend veel zenuwen dan?
Dat blijft voor mij ook altijd een raadsel.quote:Op woensdag 30 december 2009 18:37 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Nee grapje, dat homo's aan anale sex doen moeten ze zelf weten, maar ik snap niet wat er geil zou zijn aan je chick in haar kont neuken.
Dus omdat veel stelletjes het er niet mee eens zouden kunnen zijn dat het een uitgang is maakt het meteen niet waar? Afrika bestaat ook voor een groot deel uit stelletjes die niet in AIDS geloven, maakt dat de aanwezigheid van AIDS minder waar? Je argumenten slaan werkelijk als een tang op een varken. Waarom zou de anus meer dan een uitgang zijn? Begin dat eerst eens te beargumenteren voordat je over 'stelletjes die het er niet mee eens zijn' begint, dat is namelijk een argument van nul.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:23 schreef Cborg het volgende:
[..]
En dat er gezegd wordt dat de anus een uitgang is en geen ingang, is echt onzin. Vertel dat maar eens aan al de stelletjes in de wereld die anale seks wel lekker vinden.
De anus is een uitgang.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:03 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Dus omdat veel stelletjes het er niet mee eens zouden kunnen zijn dat het een uitgang is maakt het meteen niet waar? Afrika bestaat ook voor een groot deel uit stelletjes die niet in AIDS geloven, maakt dat de aanwezigheid van AIDS minder waar? Je argumenten slaan werkelijk als een tang op een varken. Waarom zou de anus meer dan een uitgang zijn? Begin dat eerst eens te beargumenteren voordat je over 'stelletjes die het er niet mee eens zijn' begint, dat is namelijk een argument van nul.
Het zijn anders niet zuiver functionele prikkels hoor, zoals bijvoorbeeld het voelen met je vingertoppen, je kan er ook wel degelijk van klaarkomen.quote:Op woensdag 30 december 2009 18:55 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Om snel prikkels aan te voelen of je moet poepen of niet en dit naar de hersenen te sturen.
Als er te weinig zenuwen zaten kon je én je poep niet meer goed ophouden (zenuwen geven tenslotte de signalen naar spieren door) en niet meer goed registreren wanneer je moest poepen. D'uh.
Denk je echt dat die zenuwen er zitten om anale seks plezieriger te maken?
Jezus..
HMmm you're right.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:03 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Dus omdat veel stelletjes het er niet mee eens zouden kunnen zijn dat het een uitgang is maakt het meteen niet waar? Afrika bestaat ook voor een groot deel uit stelletjes die niet in AIDS geloven, maakt dat de aanwezigheid van AIDS minder waar? Je argumenten slaan werkelijk als een tang op een varken. Waarom zou de anus meer dan een uitgang zijn? Begin dat eerst eens te beargumenteren voordat je over 'stelletjes die het er niet mee eens zijn' begint, dat is namelijk een argument van nul.
Dus jij zit lekker te wroeten tot je je prostaatje vindt?quote:Op woensdag 30 december 2009 19:23 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Het zijn anders niet zuiver functionele prikkels hoor, zoals bijvoorbeeld het voelen met je vingertoppen, je kan er ook wel degelijk van klaarkomen.
Jezus..
waarom zou die prostaat dan als een soort g-spot kunnen dienen als het absoluut en alleen maar bedoeld was als uitgang. en waarom word je anus nat als je geil word? of heb ik dat alleenquote:Op woensdag 30 december 2009 23:15 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Dus jij zit lekker te wroeten tot je je prostaatje vindt?
Thanks for the tip, straks onder de douche eens " zoeken en vinden"...quote:Op woensdag 30 december 2009 23:15 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Dus jij staat met een stijve onder de douche als je je anus aan het wassen bent?quote:Op woensdag 30 december 2009 23:21 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
waarom zou die prostaat dan als een soort g-spot kunnen dienen als het absoluut en alleen maar bedoeld was als uitgang. en waarom word je anus nat als je geil word? of heb ik dat alleen
uh neequote:Op woensdag 30 december 2009 23:28 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Dus jij staat met een stijve onder de douche als je je anus aan het wassen bent?
Nee. Verder... homofoob ofzo? Geeft niet hoor, wil je er over praten?quote:Op woensdag 30 december 2009 23:15 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik. Het is een uitgang. Het is niet voor niets zo dat je het gevoel krijgt het eruit te poepen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |