Respect!quote:
leuk bedacht, maar om dat uit te voeren zal er toch eerst iemand in mijn kont moeten komen, en je denkt toch zeker niet dat mannen dat zomaar bij zich laten doenquote:Op maandag 7 december 2009 10:13 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
In de sluitspier lijkt me wel een goede plek. Bij uitgaande beweging geen probleem, bij ingaande beweging een alarm.
nee jij bent gewoon grappig, en ik mag je nu zelfs op een hele vreemde manierquote:Op maandag 7 december 2009 12:09 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Er is blijkbaar veel vraag naar.
quote:Op maandag 7 december 2009 10:13 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
In de sluitspier lijkt me wel een goede plek. Bij uitgaande beweging geen probleem, bij ingaande beweging een alarm.
Maar daar hebben we de wet voor hebben we net gezien!quote:Op maandag 7 december 2009 15:09 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
leuk bedacht, maar om dat uit te voeren zal er toch eerst iemand in mijn kont moeten komen, en je denkt toch zeker niet dat mannen dat zomaar bij zich laten doen
quote:Op maandag 7 december 2009 15:10 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
nee jij bent gewoon grappig, en ik mag je nu zelfs op een hele vreemde manier
jawel, ik ga jou bekeren tijdens die filmavond op de bankquote:Op maandag 7 december 2009 16:14 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Maar daar hebben we de wet voor hebben we net gezien!
[..]
![]()
Toch niet anaal?
En dus is het niet meer discussieerbaar?quote:Op woensdag 16 december 2009 13:20 schreef _Led_ het volgende:
TS is dus gewoon voorstander van anale sex met condoom.
Klaar.
Jij pleit dus voor onveilige anale seks?!quote:Op woensdag 16 december 2009 13:23 schreef Zero17 het volgende:
[..]
En dus is het niet meer discussieerbaar?
Dan kun je meteen het hele forum oprollen.
Nou ja, 't is meer dat door condooms TS' hele stelling onderuit gaat.quote:Op woensdag 16 december 2009 13:23 schreef Zero17 het volgende:
[..]
En dus is het niet meer discussieerbaar?
Dan kun je meteen het hele forum oprollen.
Waar the fuck heb jij het ineens over.quote:Op woensdag 16 december 2009 13:28 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Jij pleit dus voor onveilige anale seks?!
jij geeft ook niet op hequote:Op woensdag 16 december 2009 13:28 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Doe eens logica vinden enzo.quote:Op woensdag 16 december 2009 13:28 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
In de herhaling toont zich de meester.quote:Op donderdag 17 december 2009 10:25 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
jij geeft ook niet op helol
En in storende repetitie de geestelijk onderontwikkelde.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:48 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
In de herhaling toont zich de meester.
ja en toch ben jij wel houd het jou wel erg bezig. eigenlijk wil je niks liever he, geef maar toequote:Op donderdag 17 december 2009 21:48 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
In de herhaling toont zich de meester.
Voor jou een vraag, voor mij een weetquote:Op donderdag 17 december 2009 22:16 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
ja en toch ben jij wel houd het jou wel erg bezig. eigenlijk wil je niks liever he, geef maar toe![]()
xD
een vraag die steeds duidelijker wordt jaquote:Op donderdag 17 december 2009 23:46 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Voor jou een vraag, voor mij een weet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |